---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 29 بهمن 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

بن‌رو

مدیرعامل ایدرو اعلام کرد:سرانجام پرونده واگذاری سایت تولیدی بن‌رو به رنو مختومه و این سایت به خودروساز فرانسوی واگذار شد.

ثنوسا

نوسازی و ساختمان تهران ، اعلام کرد تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده و به نظر می رسد نوسان قیمت سهام بجز تعدیل پیش بینی فروش پروژه ظفر در 15 بهمن، هیچگونه تغییری در بودجه حادث نشده و شایعات فضای مجازی تکذیب شد

افزایش سرمایه بورس

"بورس "با مجوز 20 درصدی، سرمایه اسمی 125 میلیارد تومانی را از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته‌های 18.4  و 6.6 میلیارد تومانی ، 150 میلیارد تومانی شده تا قادر به تکمیل پروژه ساختمان سعادت آباد، تأمین مالی احداث ساختمان بورس زنجان و طراحی و تکمیل دیتاسنتر ساختمان مرکزی شود.

فولاد
انتظار می رود تقاضای فولاد چین پس از تعطیلات سال نو چینی ها رشد نماید زیرا فعالیت های ساخت و ساز رشد خواهد کرد و از عرضه پیشی خواهد گرفت.
پژو ستیروئن
قائم مقام خاورمیانه و آفریقای شرکت پژوسیتروئن از حمایت ۱۰۰ درصدی دولت فرانسه از فعالیت این شرکت در ایران خبر داد. وی خاطرنشان کرد که قیمت خودروهای تولیدی این شرکت در ایران در آینده با داخلی‌سازی بیشتر، کاهش می‌یابد.
لبنی
صنایع لبنی به جریمه های چند میلیارد تومانی سازمان تعزیرات حکومتی بی‌اعتنایی کرده و بر فروش محصولات خود به نرخی بالاتر از نرخ مصوب اصرار دارند.

سمازن
امروز سهام " سیمان مازندران" مشمول رفع گره معاملاتی بوده و بدون حجم مبنای بیش از 328 هزار سهمی و بدون دامنه نوسان ، معامله خواهد شد.

سنگ آهن

میزان تولید گندله آهن شرکت های بزرگ سنگ آهن طی 10 ماهه 96، 25 درصد افزایش یافت. در این مدت تولید آهن اسفنجی نیز 14درصد رشد یافت.

ارفع
نماد معاملاتی شرکت آهن و فولاد ارفع جهت برگزاری جلسه هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه در روز چهارشنبه مورخ 02/12/1396، در پایان معاملات امروز یکشنبه متوقف می گردد.

خط دریا بندر

"حبندر" از افزایش 40 درصدی قرار داد خبر داد و اعلام کرد: قرارداد راهبری و تعمیر و نگهداری شناورهای جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان که از 12 دی در حال اجراء بوده و قبلا" نیز انجام می شد، همزمان با خاتمه قرارداد قبلی در قالب قرارداد جدید ادامه یافته و درآمد ماهانه قرارداد قبلی 5.044 میلیون ریال و در قرارداد جدید به حدود 7.111 میلیون ریال افزایش یافته است.

خصوصی سازی خودروسازی

رئیس سازمان ایدرو با اشاره به روند خصوصی سازی در خودروسازی گفت: آن چیزی که امروز وجود دارد با خصوصی‌سازی واقعی فاصله زیادی دارد باید سهام این بنگاه‌ها شفاف سازی شود و به بخش خصوصی واقعی تعلق بگیرد حالا این بخش خصوصی داخلی یا خارجی باشد مهم نیست.

خساپا
مدیرعامل سایپا از افزودن یک خودرو در کلاس A به محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا خبرداد و گفت: قرار است این خودرو با سگمنت کمتر از 30 میلیون تومان و با توافق شرکت رنو وارد شود

نورد و لوله اهواز

بلوک ۴۵.۳۱ درصدی "فاهواز" شامل بیش از 1.706 میلیارد سهم در روز ششم اسفندماه از طریق مزایده واگذار می‌شود.این بلوک فولادی به قیمت پایه هر سهم ۷۵ تومان و ارزش کل پایه 127.9میلیارد تومان به صورت ۲۵ درصد نقد و بقیه اقساط ۴ ساله واگذار خواهد شد.
خچرخش
بر اساس شنیده ها شرکت دو پروژه مهم تولید سیستم ترمز با همکاری شرکت TRW فرانسه و نیز تولید فرمانهای نسل جدید الکترونیکی دارد ، همچنین همکاری در سطحی وسیع با رنوی فرانسه و زد اف آلمان را نیز دنبال میکند.
سایپا
سایپا اعلام کرد به دلیل درخواست های مکرر، پیش فروش اینترنتی "ساندرو استپ وی" از ساعت 10 صبح چهارشنبه این هفته دوم اسفند شروع می شود.برای مدل اتومات 27 میلیون تومان و برای مدل دستی 24 میلیون تومان، با موعد تحویل مهر و آبان سال آینده در نظر گرفته شده و محدودیت کد ملی اجرا خواهد شد.همچنین سود مشارکت و سود انصراف به صورت سالانه 15 و 12 درصد در نظر گرفته شده و امکان ثبت نام، تنها برای مشتریانی فراهم خواهد بود که تاکنون موفق به ثبت نام این خودرو نشده اند.متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت www.saipacorp.com و یا نمایندگی های مجاز سایپا در سراسر کشور ثبت نام کنند.
شرانل
مدیرعامل شرکت ایرانول با بیان اینکه شرکت پتروناس ایتالیا تأییدیه 15 خودروساز دنیا را دارد و اسپانسر شرکت مرسدس بنز آلمان است و جایگاه خوبی در بازارهای جهانی دارد، گفت: تولید مشترک با این شرکت ایتالیایی باعث شده تا روغن های دریایی تولید شده در شرکت ایرانول بتواند استانداردهای بین المللی را کسب کند و در حال حاضر روغن های تولیدی این شرکت به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه شده است.

بیمه البرز و آسیا

بلوک ۱۷.۳۴ درصدی سهام شرکت بیمه البرز و بلوک ۱۸.۸۴ درصدی سهام بیمه آسیا هم به ترتیب در ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه توسط سازمان خصوصی سازی در بورس عرضه و خریدار نداشتند، باز هم روانه میز فروش می شوند.

آلومینیوم ایران

بر این اساس تعداد بیش از 1.015 میلیارد سهم معادل 19.5 درصد سهام "فایرا" در روز پنجم اسفندماه در حالی به‌صورت 20 درصد نقد و بقیه اقساط 4 سال در بورس عرضه ‌می‌شود که این میزان سهام به قیمت پایه هر سهم 200 تومان به وکالت از سوی موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به صورت یکجا و تجمیعی روی میز فروش می‌رود.

میزان عوارض بیمه

به تازگی نمایندگان مجلس تصویب نمودند که میزان عوارض بیمه را برای سال آینده 10 درصد افزایش دهند. موضوعی که باعث اعتراض رئیس کل بیمه مرکزی شد. این رقم علاوه بر 10 درصد عوارض بهداشت است. این حجم از عوارضی که صنعت بیمه ایران پرداخت می‌ کند، کمرشکن است و همچنین مالیات بر ارزش افزوده نیز باری اضافه بر دوش بیمه‌ گذاران است. البته باید گفت آن گونه که باید بیمه ها از این افزایش عوارض ضرری نمی کنند، چرا که عملاً بیمه ها این افزایش عوارض را با کاهش خدمات خود یا افزایش نرخ بیمه ها به دوش مردم می اندازند و به نظر می رسد، این موضوع آن گونه که باید پیامد منفی برای بیمه ها به همراه ندارد و دودش به چشم مردم می رود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی