---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 29 اردیبهشت 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

قیمت نفت

قیمت هر بشکه نفت خام به مرز 80 دلار رسید تا رکورد 4 ساله این محصول شکسته و پیش بینی افزایش 10 دلار دیگر اعلام شود.

های وب

آخرین رویداد با اهمیت شرکت داده گستر عصر نوین با اعلام جزییاتی از ثبت نام ارایه سرویس دیتا بر بستر شبکه نسل چهارم ارتباطات (۴G) مشترکان تلفن ثابت در ۱۱ هزار روستا کشور همراه شده است.
دارویی برکت

هلدینگ دارویی برکت از بهره برداری شرکت سل تک فارمد (سهامی خاص ) با سهم ۷۰ درصدی خبر داد.کارخانه سل تک فارمد، زیر مجموعه گروه دارویی برکت است که در حوزه سلول‌های بنیادی و طب ترمیم فعالیت دارد. این شرکت در 30 بهمن 92 برای تامین نیاز کشور به سلول درمانی، تاسیس شد و 25 اردیبهشت 97 به بهره برداری رسید.

پول نفت ایران

کمیسیون اروپا با هدف اجتناب از تحریم‌های آمریکا پیشنهاد کرد پول نفت ایران به‌طور مستقیم از کشورهای اروپایی به بانک مرکزی ایران انتقال داده شود.

خلنت

شرکت لنت ترمز ایران برنامه افزایش سرمایه 127 درصدی را اعلام کرد."خلنت" درصدد است درصورت موافقت سازمان بورس،11.2 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید و 20 میلیارد تومانی شود.تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت انجام تکلیف قانونی برای رعایت حداقل سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس و افزایش سرمایه در گردش و تولید اعمال می شود.

زعفران

قائم مقام شرکت زرین زعفران مشرق زمین با اشاره به افزایش قیمت زعفران نگین بورسی،از پیش بینی حضور خارجی ها و پیش خرید زعفران از سوی آنهادر معاملات آتی زعفران خبر داد.

ارفع

نماد معاملاتی شرکت آهن و فولاد ارفع جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز دوشنبه مورخ 31/02/1397 در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

خکار

شرکت ایرکا پارت صنعت، قرارداد 15.6 میلیارد تومانی با دو زیر مجموعه ایران خودرو و سایپا به نام های ساپکو و مگاموتور بست که برای مجموعه ماژول واترپمپ 206 موتور TU3 2 ساپکو و قرارداد منیفولد پلاستیکی تیبا برای مگا موتور است.خکار با اعلام تسویه 120 روزه بعد از ارسال کالا ، درباره جزئیات قرارداد توضیح داد داد: قرارداد منیفولد پلاستیکی تیبا با تیراژ تولید 150 هزار عدد و به قیمت هر واحد 76 هزار و 500 و فروش 11 میلیارد و 475 میلیون تومانی و قرارداد مجموعه ماژول واترپمپ 206 موتور TU3 با تیراژ 50 هزار عدد و به قیمت هر واحد 82 هزار و 960 تومان و با فروش 4 میلیارد و 148 میلیون تومانی است که در سال جاری تولید خواهند شد.

تاثیر خروج ایالات متحده از برجام بر صنایع بورسی و صنعت خودرو

یک کارشناس بازار سرمایه در خصوص تاثیر خروج ایالات متحده از برجام بر صنایع بورسی و صنعت خودرو گفت: تاثیر این تصمیم در بلندمدت مشخص می شود و از سویی دیگر، هر چند شرکت‌های فعال در گروه خودرویی از رسیدن به برجام و رفع تحریم‌ها تاثیر مثبت می‌پذیرند اما بی‌اعتنایی بازار سرمایه به لغو برجام دست کم به لحاظ روانی نشان داد شرکت‌های این گروه نیز در حال حاضر اعتنایی به این اتفاق ندارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی