---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 29 آبان 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

سایپا

یک مقام مسئول تغییر مدیرعامل سایپا را قطعی اعلام کرد و از احتمال معرفی رئیس هیات مدیره جدید خبر داد.

توتال

توتال زیرسایه یک‌‎بام و دوهوای تحریم‌های آمریکا علیه ایران، بر سر دو راهی عمل به تعهدات خود به ایران مطابق قرارداد نفتی و یا خروج از قرارداد و ورود به یک دعوای حقوقی قرار گرفته است.

فولاد
کرباسیان رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با اشاره به اهمیت صادرات در حوزه معدن و صنایع معدنی از خیز هشت میلیون تنی صادرات فولاد تا آخر امسال خبر داد.
کوییک

وزیرصنعت،معدن و تجارت در روز پایانی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران با حضور در غرفه سایپا در جریان آخرین دستاوردهای این گروه خودروسازی قرار گرفت. محمد شریعتمداری و هیئت همراه با حضور در نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا ، کوییک؛ جدیدترین محصول سایپا را مورد ارزیابی قرار داد.

سنگ آهن
نرخ سنگ آهن روز جمعه در چین با افزایش 0.95دلاری به حدود 62.75 دلار رسید همچنین سنگ آهن عیار ۶۵درصد استرالیا با همان میزان افزایش 80.2 دلار معامله شد. شمش فولاد در چین با ۱۶ دلار کاهش ۵۷۰ دلار معامله شد.

شارژ بازار مسکن

در برنامه جدید دولت، بخشی از املاک منجمد با مالکیت دولتی، بدون واگذاری و با حفظ اصل مالکیت، در خدمت شارژ بازار مسکن قرار می‌گیرد.مکان اجرای برنامه دولت برای ایجاد رونق هدفمند در بازار مسکن، بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی –محل سکونت حدود ۲۰ میلیون نفر بدمسکن- تعیین شده است و در قالب آن مجموعه‌ای از تسهیلات ارزان‌قیمت به دو روش مختلف و از سه منبع متفاوت، برای تامین مسکن ۲۰۰ هزار خانوار در هر سال، به سرمایه‌گذاران ساختمانی، مالکان املاک فرسوده، حاشیه‌نشین‌ها و همچنین خانه‌اولی‌ها پرداخت می‌شود.

واتی

شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند که 96 درصد سهام لاستیک پارس را داراست، در خصوص ظرفیت تولید تایر در این واحد صنعتی دست به شفاف سازی زد.لاستیک پارس با وجود ظرفیت تولید مناسب در سال‌های 95 و 94 به ترتیب 14200 و 9600 تن تایر تولید می کرد.اما آمارها نشان می دهد این واحد با حدود 30 درصد از ظرفیت اسمی تایر تولید کرده در حالی که ظرفیت اسمی آن 40 هزار تن است.این لاستیک سازی حدود 15 سال است که درگیر یک دعوای حقوقی است، به گونه‌ای که 83 درصد از سهام شرکت دارای تعارض مالکیتی است. این دعوای حقوقی طبعاً مانعی بر سر راه توسعه شرکت طی این سال‌ها بوده و کارگران زیادی بخاطر از دست رفتن بازار این شرکت بواسطه‌ تولید با فناوری قدیمی، شغل را از دست داده‌اند."واتی" تاکنون چندین بار اقدام به برگزاری مزایده جهت فروش لاستیک پارس کرده حتی در آخرین مزایده برگزار شده شرکت مهر پایدار پارس حاضر به پرداخت هزینه 83 میلیارد تومانی جهت خرید شرکت شده اما حل دعوی حقوقی منوط به مذاکره برنده مزایده با طرف دعوی طی 3 ماه شده است.

صادرات ایران به اتحادیه اروپا

پایگاه خبری کمیسیون اروپا از رشد 62درصدی مبادلات تجاری اتحادیه اروپا با ایران در 9ماهه نخست سال جاری میلادی خبر داد. واردات اتحادیه اروپا از ایران در 9ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد 107درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 7.252 میلیارد یورو رسید.مبادلات تجاری ایران و اتحادیه اروپا که در ماه‌های ژانویه تا سپتامبر سال 2016 بالغ بر 9.101 میلیارد یورو اعلام شده بود در مدت مشابه امسال به 14.782 میلیارد یورو افزایش یافته است.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی