---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 28 فروردین 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

مپنا

مجمع فوق العاده مپنا به افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از سود انباشته و تغییر سال مالی رای داد.

های وب

مدیرعامل های وب، از آمادگی اعمال تعدیلات و اصلاح صورت های مالی بر اساس اعلام کتبی سازمان بورس خبر داد.

لپارس

پارس‌ الکتریک‌ اعلام کرد در راستای تبدیل دارایی های غیر مولد به مولد در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز و شامل ملک اسفندیار (متعلق به شرکت فرعی مهندسی و بازرگانی پارس و ملک مطهری را به فروش برساند و زمان بازگشایی پاکت های پیشنهادی نیز 8 اردیبهشت خواهد بود.

عرضه سهام کرمان موتور

معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار شرکت کرمان موتور از عرضه سهام کرمان موتور تا نیمه اول سال جاری خبرداد

شوش

نماد معاملاتی شرکت هنکل پاک وش جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز شنبه مورخ 01/02/1397 در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.
سایپا
سایپا و چانگان چین همکاری های خود را توسعه می دهند.

تایر
 رییس انجمن صنفی صنعت تایر گفت: در صورت جبران نشدن مابه التفاوت ارز مبادله ای با دلار ۴۲۰۰ تومانی، شرکت های تولیدکننده تایر ناگزیر به افزایش قیمت محصولات خود با هدف جبران ضررهای احتمالی خواهند بود.

پرداخت

شرکت به پرداخت ملت مجوز افزایش سرمایه 111 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی را دریافت کرد و آماده برگزاری مجمع در روزهای آینده شد .سرمایه اسمی "پرداخت" از 95 به 200 میلیارد تومان خواهد رسید و صرف نوسازی 220 هزار دستگاه پایانه‌ قدیمی ، توسعه و بازسازی دستگاه‌های پوز مستقر در 3500 جایگاه سوخت و همچنین مدل‌سازی سویچ قدیمی و جایگزینی آن خواهد شد.


ممنوعیت خرید و فروش فیزیکی ارز در صرافی‌ها
براساس بخشنامه بانک مرکزی عملیات مجاز صرافی‌­ها فقط در بخش‌های، انتقال ارز به دستور هر یک از بانک‌های دارای مجوز ارزی، خرید ارز ناشی از صادرات کالاهای غیر نفتی از صادر کنندگان و فروش ارز خریداری شده به متقاضیان از طریق سیستم بانکی است.

پسهند
شرکت لاستیک سهند از تعدیل منفی 36 درصدی سود سال مالی اسفند 96 خبر داد و امروز با توقف نماد روبرو و برای فردا آماده بازگشایی بدون محدودیت دامنه نوسان شد."پسهند" در حالی سود هر سهم را 86 ریال پیش بینی کرده بود که این متغیر مهم را در آخرین تصمیم گیری به 55 ریال کاهش داد که ناشی از عدم پوشش فروش به دلیل عدم اجرای قرارداد 55 میلیارد ریالی فروش تسمه نقاله به شرکت معیار صنعت خاورمیانه در سال گذشته است.این شرکت اعلام کرده با توجه به انعقاد قرارداد مزبور در اوایل بهمن ماه ، پیش بینی می شد کالاهای مربوطه کاملاً تولید و تحویل خریدار شود که به دلیل عدم واریز پیش پرداخت توسط خریدار ، این امر محقق نشد.

کنتورسازی
به اطلاع کلیه سهامداران حقیقی شرکت کنتورسازی ایران میرساند، سهامداران حقیقی شرکت فوق می توانند برای فروش سهام خود علاوه بر فروش مرحله قبل مطابق شرایط زیر، پس از مراجعه به یکی از شعب شرکت های کارگزاری عضو شرکت بورس اوراق بهادار تهران مراجعه و نسبت به ارائه دستور فروش و تکمیل تعهدنامه واگذاری سهام اقدام نمایند: الف - فروش حداکثر 000ر3 سهم می باشد در صورتیکه منابع تامین شده از سوی خریداران کافی نباشد خرید از کمترین سفارش فروش شروع و بر اساس میزان عرضه، حداکثر سهم قابل خرید از افراد متناسب با میزان منابع تامین شده از سوی خریداران مشخص خواهد شد. ب-قیمت خرید هر سهم مبلغ 075ر21 ریال می باشد. ج- نوع سفارش فروش از نظر اعتبار زمانی،سفارش بدون محدودیت زمانی باشد. د-امکان ورود سفارش فروش برای مشتریان برخط امکانپذیر نمی باشد. ه- مهلت ورود سفارش فروش تا روز 4 شنبه مورخ 1397/01/29 از ساعت 8:30الی 15:00 میباشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی