---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 27 دی 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

قرارداد رنو

رئیس هیات‌عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در رابطه با قرارداد رنو گفت:آخر هفته جاری ایدرو خبرهای خوبی در رابطه با قرارداد رنو خواهد داد. ضمن اینکه باید اشاره کنم شرکت رنو بسیار علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کشور و همکاری با طرف ایرانی است و کار خود را در این زمینه دنبال می‌کند.

قیمت گوشت

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران از کاهش قیمت نهاده های دامی در بازار خبر داد و گفت: آرامش در بازار نهاده ها برقرار شده است.

بانک سپه
بر اساس شنید ها بانک سپه نیز برنامه خروج از برخی دارایی ها و سهم های تحت تملک خود را دارد
های وب
بر اساس شنیده ها پاسخ استعلامات سازمان داده شده و نماد بزودی بازگشایی خواهد شد
بانک کارآفرین‌

بانک کارآفرین‌  امروز بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت به تابلوی بورس باز می گردد. این بانک اقدام به تعدیل منفی 48 درصدی سود هر سهم (از 205 به 106 میلیارد تومان) کرده و در علمکرد 9 ماه سال جاری، تنها قادر به پوشش 54 ریال معادل 43 درصد از سود پوشش شده است.

بوتان

بوتان که سال گذشته از قرارداد استرتژیک با شرکت تابعه بوش آلمان و نمایندگی انحصاری خبر داده ،اعلام کرد تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی ، سودآوری و پیش بینی ها رخ نداده است.

شلعاب"

سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 60 درصدی شرکت لعابیران 10 میلیارد تومانی را صادر کرد ."شلعاب"با این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش، سرمایه را به 16 میلیارد تومان می رساند.سرمایه گذاری صدر تامین با 58 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت بورسی حضور دارد.

کروی

در جریان معاملات دیروز  نماد توسعه‌ معادن‌ روی‌ ایران‌ به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف و مقرر شد امروز بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی شود."کروی" درحالی اقدام به لغو مجمع عادی بطور فوق العاده 3 بهمن (برای انتخاب هیات مدیره ) کرد که علت توقف نماد این شرکت  ناشی از رشد بیش از 24 درصدی سود و از 89 به 110 میلیارد تومان بود.در این رابطه شرکت اعلام کرد: تغییر درآمد حاصل از سرمایه گذاری در شرکت های فرعی ناشی از تعدیل بودجه شرکت های تابعه که عمدتا از افزایش قیمت جهانی فلزات و افزایش نرخ دلارناشی شده است.

لبنی
طی هفته‌های گذشته اکثر برندهای لبنی قیمت فرآورده های خود را حدود ۱۰ درصد افزایش داده‌اند و  در حالی که سازمان حمایت این اقدام کارخانجات لبنی را غیرقانونی خوانده و اعلام کرده: هرگونه افزایش قیمت لبنیات قبل از ابلاغ رسمی کارگروه تنظیم بازار غیر قانونی است. اما به گفته معاون وزیر جهاد دامداران به دنبال افزایش قیمت جدید نرخ شیرخام نیستند بلکه خواهان اعمال مصوبه ١٤٤٠ تومانی هستند که چندسال قبل تعیین شده است.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی