---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 27 خرداد 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

روز تاریخی بورس

در ادامه اقبال گسترده به بازار سهام، شاخص بورس برای نخستین بار از خط مقاومت ۱۰۰ هزار تایی عبور کرد تا در ۵۰ سالگی شاهد فصل تازه ایی از حیات شود.

افزایش قیمت قطعات خودرو

رییس انجمن قطعه‌سازان از افزایش ۳۰ درصدی قیمت قطعات در سال جاری خبر داد.

قطعات‌ اتومبیل‌ ایران‌

در پایان معاملات امروز نماد قطعات‌ اتومبیل‌ ایران‌ به دلیل برگزاری مجمع سالانه در روز سه شنبه جاری بسته می شود.
ذوب

خروج از زیان بعد از سه سال و تحقق سود ۳۶ ریالی برای هر سهم سال مالی اسفند گذشته

قیمت خوراک شرکت های پتروشیمی

هیات وزیران در تصمیمی فوق العاده مهم برای صنعت پتروشیمی، قیمت خوراک شرکت های پتروشیمی در سال ۹۷ را بر مبنای دلار ۳۸۰۰ تومانی تعیین کرد

فرآورده‌های‌ تزریقی‌ ایران‌
در پایان معاملات امروز نماد شرکت فرآورده‌های‌ تزریقی‌ ایران‌ به دلیل برگزاری مجمع سالانه در روز سه شنبه جاری بسته می شود.

احتمال لغو قرارداد ایرباس

مدیرعامل ایرباس گفت: به احتمال قوی امکان تحویل ۹۷ هواپیمای باقی‌مانده به ایران را نخواهیم داشت.

تپولا
نماد معاملاتی شرکت مهندسی مرآت پولاد جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز سه شنبه مورخ 29/03/1397، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

وملت در بازار پایه

با پیشنهاد بورس تهران و تصمیم هیات پذیرش " وملت" از فهرست شرکت های بورس حذف و مقرر شد از اول تیر به بازار پایه فرابورس ایران منتقل شود.این شرکت از اول سال جاری مشمول تعلیق نماد شده بود و علت اصلی لغو پذیرش آن عدم اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به صورت‌های مالی 12 ماهه 96 است. طبق دستورالعمل جدید که از سال گذشته اجرایی شده ، شرکت هایی که امکان ارایه اظهارنظر حسابرس را نداشته باشند و نتوانند در فرصت متقضی اقدام کنند، یا باید با ادامه توقف نماد در بورس روبرو شوند یا با هدف نقدشوندگی سهام به بازار پایه فرابورس منتقل شوند.

شرکت فرابورس ایران
شرکت فرابورس ایران، بنا به پیشنهاد هیات مدیره برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی را اعلام کرده بود اما سازمان بورس با افزایش سرمایه 43 درصدی این بورس موافقت کرد تا از این طریق بتواند سرمایه فعلی را به 100 میلیارد تومان برساند.23 درصد از تامین مالی"فرابورس" از محل سود انباشته و 20 درصد از محل سایر اندوخته ها انجام می شود تا صرف اصلاح ساختار مالی (تامین حداقل سرمایه مطلوب بورس ها) شود.

توکا فولاد
در پایان معاملات امروز نماد سرمایه‌گذاری‌ توکا فولاد به دلیل برگزاری مجمع سالانه در روز سه شنبه جاری بسته می شود.

توقف خط تولید ساندرو 

شایعاتی در بازار خودرو شنیده می‌شود مبنی براینکه خط تولید ساندرو متوقف خواهد شد.قرار است 5 هزار ساندرو تولید شود و بعد از آن خط تولید این خودروی محبوب به خاطر تحریم‌ها متوقف می‌شود. بدین جهت قیمت این خودرو در حال افزایش است. این خودرو رکورددار قیمت است. وی ادامه داد: تقاضا برای خرید خودرو افزایش یافته و از آنجا که عرضه کاهش یافته است نمی‌توان بازار را مدیریت کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی