---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 31 اردیبهشت ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"پیزد"
چهارشنبه 31 اردیبهشت ، 40 میلیون و 800 هزار سهم لاستیک یزد"پیزد"در بازار دوم معاملات فرابورس با حداکثر سهمیه 50 سهمی هر کد حقیقی و حقوقی و در محدوده 40100 تا 40353 ریالی هر سهم عرضه اولیه می شود .

خمحرکه

شرکت نیرومحرکه که درخواست افزایش سرمایه 889 درصدی داده بود با دریافت مجوز 462 درصدی، سرمایه فعلی را از 102 به 573.4 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

بانک ملت
بانک ملت از موافقت سازمان خصوصی سازی با افزایش سرمایه این بانک از محل تجدید ارزیابی املاک ( زمین و سرقفلی محل کسب) خبر داد.

کرازی
شرکت شیشه دارویی رازی از برنامه افزایش سرمایه 500 درصدی خبر داد."کرازی" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 120 به 720 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در بازار اول معاملات بورس در صورت موافقت از محل آورده نقدی سهامداران اعمال خواهد شد تا قادر به اجرای طرح توسعه 240 تنی خط 3 تولید شود.

فلامی

شرکت لامیران از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 233 درصدی خبر داد."فلامی" درصدد است سرمایه فعلی را از 6 به 20 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف افزایش حجم فعالیت های تولیدی شود.

شگویا و صبا  

معاملات در نمادهای معاملاتی شرکت پتروشیمی تندگویان (شگویا) و شرکت سرمایه‌گذاری صباتامین (صبا)، ازسه‌شنبه مورخ 1399/02/30 مطابق روال عادی جلسات معاملاتی بازارهای اول و دوم فرابورس ایران (ساعت 8:30)قابل انجام می‌باشد.

کالا

شرکت بورس کالا از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 34 درصدی خبر داد."کالا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 186 به 250 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت در صورت موافقت سازمان بورس از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها به منظور الزام در اجرای صورتجلسه هیات مدیره سازمان بورس اعمال خواهد شد.

عرضه اولیه "غزر "

در پی اعلام برنامه پذیرش در بورس شرکت صنعتی زر ماکارون احتمالا" چهارشنبه 7 خرداد با 12 درصد سهام، عرضه اولیه می شود.

پترول

شرکت پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان که درخواست افزایش سرمایه 48 درصدی داده بود، مجوز 25 درصدی را اخذ کرد و سرمایه فعلی را از 2 به 2.5 هزار میلیارد تومان می رساند. 350 میلیارد تومان از این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 150 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال می شود تا صرف جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده و اصلاح ساختار مالی شود.

آینده
شرکت آینده سازان بهشت پارس از برنامه افزایش سرمایه 364 درصدی خبر داد."آینده"درصدد است سرمایه فعلی را از 41.7 به 194 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال می شود تا صرف  اصلاح ساختار مالی شود.

تاصیکو

سرمایه گذاری صدر تامین از برنامه افزایش سرمایه 55 درصدی خبر داد."تاصیکو" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 2 به 3.1 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این هلدینگ بورسی درصورت موافقت سازمان بورس از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به جبران مخارج سرمایه ای ،بهینه کردن پرتفوی و اصلاح ساختار مالی شود.

پسهند
شرکت لاستیکی سهند از برنامه افزایش سرمایه 43درصدی خبر داد."پسهند" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 35 به 50 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی با هدف اجرای طرح تولید تسمه نقاله سیمی و افزایش ظرفیت برای تسمه نقاله منجید دار اعمال خواهد شد.

غدام

خوراک دام پارس درباره افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعلام کرد: عطف به نامه ۱۴ اردیبهشت در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی املاک(عرصه) با توجه به مصوبه هیات مدیره و عدم موافقت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر( سهامدار عمده)، موضوع افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی املاک منتفی شد.

زپارس
مجمع سالانه کشت و صنعت و دامپروری پارس صبح یکشنبه 21 اردیبهشت در هتل بزرگ تهران با حضور 90.8 درصد سهامداران برگزار شد.در این مجمع  بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 879 ریال سود محقق شده برای هر سهم، 1000 ریال معادل 114 درصد سود برای هر سهم توزیع شود.اشخاص حقیقی، صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردان ها از یک آبان و اشخاص حقوقی از یک آذر طرف مهلت قانونی می توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی