---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 27 آبان 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

علت رکود و زیاندهی تولیدکنندگان فولاد

دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی دلایل کاهش قدرت رقابتی، افزایش نامتعارف قیمت تمام شده و به تبع آن تشدید رکود و زیان دهی تولیدکنندگان فولادی را برشمرد.

تایرا

شایعات از تعدیل مثبت این شرکت تا  پایان سال 96 با توجه به رشد سودآوری زیر مجموعه ها حکایت دارد
رنو
هیاتی از وزارت صنعت برای مذاکره درباره قرارداد رنو و بازدید از محصولات جدید این شرکت به فرانسه سفر کرده اند.برخی از منابع آگاه می گویند دلیل این سفر بازبینی قرارداد رنو است. پیش از این نیز صالحی نیا از بازبینی قراردادهای خودرویی خبر داده بود
شزنگ
شایعات از راه اندازی خطوط تولید روغن موتور و روغن دنده این شرکت حکایت دارد

واگذاری"بن رو"به رنو
از قرار معلوم واگذاری شرکت "بن رو" سایپا به رنو منتفی شده و معاون وزیر صنعت با هدف مذاکرات جدید با مسئولان رنو، راهی فرانسه شده است.

یارانه

بنابراعلام سازمان هدفمندی یارانه ها،هشتاد و یکمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آبان ماه به حساب سرپرستان خانوارها، ساعت 24 پنجشنبه 25 آبان ماه به حساب سرپرستان خانوارها واریز و بلافاصله امکان برداشت آن ایجاد شد.

سایپا آذین

امروز آخرین مهلت خرید و فروش سهام حق تقدم سایپا آذین خواهد بود که قیمت هر سهم آن یک ریال ( بعلاوه قیمت 100 تومانی هر سهم ) است.طبق مصوبه 22 اسفند دو سال گذشته مجمع فوق العاده، مرحله اول افزایش سرمایه 1255 درصدی را اعمال و سرمایه 10 میلیارد تومانی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به بیش از 102 میلیارد تومان رساند و سپس در جلسه 15 فروردین سال جاری هیئت مدیره، مرحله دوم این تامین مالی را اجرا و به شرکتی 132 میلیارد تومانی تبدیل شد.

پتروشیمی کاویان
مدیرعامل شرکت پتروشیمی کاویان با اشاره به پیش بینی وجود اتان مازاد در عسلویه تا دو سال آینده از آغاز مطالعات افزایش 10 تا 15 درصدی ظرفیت تولید اتیلن با اعمال تغییرات فنی و عملیاتی در واحدهای موجود خبر داد.
تایرسازان
شایعات ازافزایش تعرفه واردات تایر حکایت دارد

قثابت

در پی اتمام سال مالی 31 تیر قند ثابت‌ خراسان‌، این شرکت زمان مجمع سالانه را سه شنبه جاری 30 آبان تعیین کرد.به همین دلیل نماد "قثابت" در پایان معاملات امروز بسته می شود.

کاغذ
شایعات ازافزایش تعرفه واردات کاغذ توسط دولت حکایت دارد
جم
مدیرعامل پتروشیمى جم با بیان اینکه سال آینده ساخت طرح تبدیل پروپان به پلى پروپیلن جم آغاز میشود اعلام کرد : تا خردادماه سال آینده عرضه محصول ABC-RUBBER پتروشیمى جم در بازار آغاز میشود.

فخاس
شنیده ها از افتتاح زودتر از موقع کارخانه گندله سازی این شرکت در دیماه سال جاری حکایت دارد

واعتبار

در پی اتمام سال مالی 31 تیر شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران، این شرکت زمان مجمع سالانه را سه شنبه جاری 30 آبان تعیین کرد.به همین دلیل نماد " واعتبار" در پایان معاملات امروز بسته می شود.

محصولات برقی ایران‌خودرو و سایپا

مدیرعامل ایدرو گفت: ایران‌خودرو و سایپا برنامه‌ محصولات برقی را به ایدرو ارائه کرده‌اند و طبق آن محصولات این دو شرکت طی ۴ سال آینده راهی بازار خواهد شد.

ذوب

اولین مقطع بیم بلانک (Beam Blank) کشور به همت تلاشگران ذوب آهن اصفهان طراحی و تولید شد.معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان گفت: بیم بلانک از جمله مقاطع خاص ریخته گری مداوم است که اولین شمش آن با صرف ۳میلیارد ۵۰۰میلیون ریال هزینه در مدت هفت ماه در بخش فولاد سازی تولید شد.

عرضه اولیه“زقیام”

شرکت کشت و دام قیام اصفهان(سهام عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان یکصد و شصت و هفتمین نماد معاملاتی(نود و دومین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج شد.شرکت کشت و دام قیام اصفهان با نماد معاملاتی “زقیام” در گروه زراعت و خدمات وابسته و زیرگروه کشاورزی و خدمات دامپروری جز دامپزشکی روی تابلوی فرابورس ایران رفته است.این شرکت با سرمایه ۳۵ میلیارد تومانی در حالی با درج در فرابورس ایران به عرضه اولیه نزدیک شده است که شرکت گسترش دامپروری و فردوس پارس با ۵۱ درصد و بنیاد مستضعفان با ۴۹ درصد سهم در ترکیب سهامداری آن حضور دارند.

گهرزمین

قائم‌مقام شرکت گهرزمین از عرضه سهام این شرکت در بورس در سال آینده گفت. گهرزمین برای ساخت یک خط گندله‌سازی با شرکت اتوتک قراردادی امضا کرده است. این قرارداد در ابتدای سال ۱۳۹۳ منعقد شد و ارزش آن حدود ۲۶۰ میلیارد تومان است و از ابتدای سال ۱۳۹۸ راه‌اندازی می‌شود. برنامه ما استخراج ۱۵ میلیون تن سنگ آهن در سال است و برای دستیابی به این هدف باید ۷۵ میلیون تن باطله‌برداری در سال انجام دهیم تا بتوانیم به این حجم از استخراج سنگ آهن برسیم. ما همچنین تصمیم داریم در آینده نزدیک این حجم را به ۱۸ میلیون تن سنگ آهن در سال افزایش دهیم.
انگوران
رییس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: حدود ۳۵۰ تا ۴۵۰ هزارتن فرآوری روی به پشتوانه معدن انگوران داریم و این محدوده با ظرفیت پیشرفت های قابل توجهی را در حوزه های مختلف داشته است. شبانی افزود: طبق قرارداد ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمربع باطله برداری داشته ایم و یک میلیون تن باطله بیشتر از برنامه سال به قرارداد اضافه کردیم. همچنین ۵میلیون تن ذخیره ماده معدنی در بخش روباز تا پایان مهرماه امسال داشته ایم. وی با اعلام اینکه در این مجتمع تا ۵۰ متر ماده معدنی استخراج شده است، عنوان کرد: به حدود ۲۱ هزارتن ماده معدنی در حین آماده سازی رسیده ایم و همچنین ۱۰ هزارتن ماده معدنی فروش رفته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی