---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 26 اردیبهشت 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

زیمنس

مدیرعامل شرکت آلمانی زیمنس گفت: پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم ها، نمی تواند هیچ همکاری تجاری جدیدی با ایران شروع کند.

خکاوه 

 مدیرعامل سایپادیزل گفت: زیرساخت های لازم برای افزایش تولید انواع محصولات تجاری مهیا شده و بر همین اساس، تولید 10 هزار دستگاه محصول در سال 97  برنامه ریزی شده است

انتقال پتروشیمی های استان فارس

رییس کمیسیون انرژی مجلس از منتفی شدن انتقال پتروشیمی های استان فارس به حاشیه خلیج فارس و وعده وزیر نفت برای تکمیل خبر داد.
کارخانجات تولیدی شهید قندی

افزایش زیان هر سهم برای سال مالی اسفند گذشته که طی آن از 117 به 216 ریال رسیده و در عملکرد 9 ماهه هم 120 ریال معادل 56 درصد از این زیان محقق شده است.

شدوص 

دوده صنعتی پارس به دلیل شمولیت در ماده 141قانون تجارت سودی برای تقسیم نداشت 

شلرد

صدور مجوز افزایش سرمایه 80 درصدی شرکت کود شیمیائی اوره لردگان :به این ترتیب "شلرد" که در بازار پایه ب فرابورس حضور دارد، می تواند با برگزاری مجمع فوق العاده و از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ، 900 میلیارد تومانی شود و صرف اصلاح ساختار مالی، تأمین بخشی از نیازهای مالی طرح و اجرا کند.

خدمات‌انفورماتیک‌

در پی اعلام برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده شرکت خدمات‌انفورماتیک‌ برای یکشنبه آینده 30 اردیبشهت ، نماد این شرکت در پایان معاملات امروز بسته می شود.

خراسان

نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی خراسان جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در تاریخ 30/02/1397، در پایان معاملات امروز چهارشنبه متوقف می گردد.

مس 

متال بولتن بر این باور هستیم که افت قیمت در سه ماهه اول به پایان رسیده و روند صعودی خود را در سه ماهه دوم سال آغاز کرده است. در سه ماهه دوم سال پیشبینی بهبود قیمت مس در LME تا مرز 7090 دلار بر تن است.

ساروم 

خبرها از مجمع سیمان ارومیه حاکیی از توزیع سود 420ریالی برای هرسهم می باشد.

مبین 

معافیت مالیاتی پتروشیمی مبین ۱۰ سال دیگر تمدید شده است

الکتریک‌ خودرو شرق‌
در پی اعلام برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده شرکت الکتریک‌ خودرو شرق‌ برای یکشنبه آینده 30 اردیبشهت ، نماد این شرکت در پایان معاملات امروز بسته می شود.

پیش فروش اولین محصول C 3

طبق اعلام قبلی، از ساعت 11 امروز و همزمان با دومین سالگرد فعالیت شرکت سایپا سیتروئن در ایران، پیش فروش اولین محصول C 3 برای 1800 دستگاه برای تحویل در شهریور شروع شد ولی برخی از متقاضیان خرید اعلام کردند همزمان با شروع پیش فروش، کسی قادر به ثبت نام و پیش خرید نشده است. چرا که به محض رسیدن ساعت های 11 ، 11:20 و ... و بروز رسانی سایت، پیامی مبنی بر اتمام مرحله و اقدام برای مرحله بعد اعلام می شد . از طرفی دیگر برای تکمیل فرم ثبت نام به 10 تا 15 دقیقه زمان نیاز بود اما هیچ فرصتی برای باز کردن فرم ثبت نام نبود چه برسد به تکمیل و ارسال .تا اولین دور از پیش فروش این محصول با پیش پرداخت 60 میلیون تومانی و قیمت تقریبی 130 میلیون تومانی به اتمام برسد.

ایرالکو

بورس فلزات لندن (LME) اعلام کرد که موجودی آلومینیم تولید شده توسط برند ایرالکو که از سال ۱۹۷۹ به نام شرکت آلومینیم ایران (اراک) ثبت شده است را فعلا حفظ کرده و مالکان آن فعلا ضرورتی به خروج موجودی شمش ایرالکو از انبارهای LME ندارند.  به گزارش متال بولتن، با وجود توافق برجام، بورس فلزات لندن ممنوعیت تحویل محموله‌های جدید شمش آلومینیم تولیدی ایرالکو را که در ژانویه ۲۰۱۲ مصوب کرده، لغو نکرده بود و با اقدام ترامپ، حالا تاکید دارد که این ممنوعیت تداوم خواهد داشت. 

خپارس 

تولید خودروهای نیسان در پارس خودرو  ‎معاون ارتباطات سایپا، از مذاکرات با شرکت نیسان و تولید محصولات جدید در شرکت پارس‌خودرو در صورت انجام توافقات جدید خبر داده است که در این صورت مدل‌های مختلف از گروه نیسان توسط شریک قدیمی خود در ایران تولید خواهد شد

نخستین خودروی پسابرجامی سایپا - سیتروئن

مسئول بازاریابی و فروش سایپا - سیتروئن اعلام کرد: تولید نخستین خودروی پسابرجامی سایپا با داخلی سازی ۲۰ درصدی در سایت کاشان آغاز شده و شهریور ماه به بازار عرضه می شود.نیکلاس روتریگر در حاشیه برنامه آزمایش رانندگی خودروی سیتروئن سی 3 گفت: آزمایش های نهایی این خودرو به زودی انجام می شود. داخلی سازی موتور خودروی C3 و گیربکس دستی آن در برنامه این شرکت قرار دارد، برخی قطعات این خودرو برای داخلی سازی نیازمند حضور قطعه سازان قدرتمند و برخوردار از دانش و فناوری لازم است که اکنون چنین شرایطی موجود نیست.موتور EP6 خودروی C3 که با مشارکت شرکت های سیتروئن و بی.ام.دبلیو ساخته شده تاکنون سه بار به عنوان موتور برتر جهان برگزیده شده و امکان داخلی سازی چنین موتوری در ایران وجود ندارد.تولید این خودرو با موتورهای EC5 و EB8 نیز در دستور کار است که موتور EC5 در ایران داخلی سازی خواهد شد.شاسی این خودرو تولید ژاپن است که برای داخلی سازی، ایرانی ها باید بتوانند فناوری آن را در اختیار بگیرند اما گیربکس دستی آن در ایران داخلی سازی خواهد شد.گیربکس اتوماتیک C3 جزو فناوری های پیشرفته (های تک) محسوب می شود که چنین فناوری را ایرانی ها در اختیار ندارند، بنابراین داخلی سازی این گیربکس در دستور کار نیست.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی