---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 28 آبان 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

اپرداز
شرکت آتیه داده پرداز از برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی خبر داده است."اپرداز" بنا به پیشنهاد هیات مدیره در نظر دارد از محل جذاب سود انباشته،سمایه فعلی را به 75 میلیارد تومان برساند.این تامین مالی در صورت موافقت سازمان بورس برای سرمایه گذاری و استفاده از معافیت مالیاتی صرف خواهد شد.
هپکو
مدیرکل حمایت از مشاغل وزارت کار از راه‌اندازی مجدد خط تولید کارخانه هپکو بعد از ۱.۵ سال توقف خبر داد.با ورود مواد اولیه به کارخانه ظرفیت تولید ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی، هفته گذشته مجددا راه‌اندازی شد.کارگران نیز حقوق و مزایای قانونی را تا پایان شهریورماه دریافت کردند.
قیمت لوازم خانگی
سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی از افزایش حداقل ۸۰ درصدی قیمت لوازم خانگی تولید داخل و رشد بیش از ۱۵۰ درصدی محصولات خارجی خبر داد.
شپاکسا
پاکسان‌ در حالی سود هر سهم سال مالی منتهی به پایان آذر را 670 ریال پیش بینی کرده بود که این متغیر مهم را با افزایش 60 درصدی به 1075 ریال رساند و در عملکرد 9 ماهه هم 424 ریال از این سود معادل 39 درصد را پوشش داد .علت این تعدیل مثبت هم افزایش 49 درصدی مقدار فروش سه ماه پایانی سال مالی جاری نسبت به پیش بینی سه ماهه قبلی اعلام شده است.
قیمت شیرخام

رئیس هیات مدیره انجمن گاوداران از تصویب قیمت ۲۰۰۰ تومانی شیرخام درب دامداری در ستاد تنظیم بازار خبر داد و گفت: کرایه حمل نیز به این مبلغ افزوده می شود اما قیمت لبنیات گران نخواهد شد.

شتوکا

شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان درخصوص نتایج شرکت در مناقصه اقدام به افشای اطلاعات کرد."شتوکا" 31 شهریور ماه در مناقصه تامین 1269 تن رنگ کویل کوتینگ مورد نیاز برای واحد ورق رنگی شرکت فولاد مبارکه شرکت کرده بود که نتیجه 26 آبان ماه اعلام و این شرکت فرابورسی به سهمی 41 درصدی دست یافته است.همچنین برای تضمین مناقصه،ضمانت نامه بانکی دریافت شده و مبلغ قرارداد و ذکر اعداد و ارقام مطابق با آیین نامه های مرتبط و رویه های جاری مشخص نیست.

کبافق

شرکت معادن بافق که مشمول تعلیق دو هفته ایی نماد معاملاتی تا 10 آذر شده، از وصول مطالبات در قبال دریافت ۴۰۰۰ تن شمش آلومینیوم خبر داد.

عرضه اولیه"کگهر"
شنبه 26 آبان در بازار دوم معاملات فرابورس، 615 میلیون سهم شرکت سنگ آهن گهر زمین در محدوده قیمتی 650 تا 680 تومانی هر سهم و سهمیه 6000 سهمی هر کد حقیقی و حقوقی از طریق کارگزاری بانک سپه به فروش می رسد.دوره ثبت سفارش ازساعت 10:30 لغایت ساعت 12:30 می باشد.

سود سهام عدالت

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه سود سال مالی گذشته ۲۵ تا ۳۰ درصد نسبت به سال ۹۵ افزایش خواهد یافت، گفت: دی ماه سود سهام عدالت مشمولان واریز می شود.

خریخت

شرکت ریخته گری ایران،برنامه افزایش سرمایه 217 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را اعلام کرد."خریخت" در نظر دارد سرمایه فعلی را به 126.6 میلیارد تومان برساند. این شرکت بورسی، تامین مالی مذکور را با هدف خروج از شمول ماده 141 اصلاحیه قانون تجارت و اصلاح ساختار مالی صرف خواهد کرد.

ثاخت

شرکت بین المللی توسعه ساختمان برای سال مالی شهریور جاری برای هر سهم 86 ریال سود پیش بینی کرده بود اما این متغیر مهم را با تعدیل منفی 151 درصدی به 45 ریال زیان تبدیل کرد و در عملکرد 9 ماهه هم 69 ریال زیان پوشش داد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی