---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 25 مهر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه آسیا تک

شرکت آسیا تک که برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور به شمار می رود ، با پلاک ۵۱۸ در بورس تهران درج نماد و آماده عرضه اولیه سهام در روزهای بعد شد.

زمان عرضه اولیه فولاد کاوه

زمان قطعی عرضه اولیه سهام فولاد کاوه جنوب کیش، مشخص شد. فردا چهارشنبه 26 مهر به جای 10 درصد تعهد در روز اول ، 5 درصد معادل 350 میلیون سهم در بازار دوم معاملات بورس و توسط کارگزاری بهگزین واگذار میشود. در این عرضه به روش ثبت سفارش، محدوده قیمتی هر سهم 174 تا 176 تومان و سهمیه هر کد ۷۰۰۰ سهم تعیین شده است.

سایپا

این گروه خودروسازی توانست در روز شنبه ۲۲ مهرماه؛ رکورد تولید روزانه خود را با تولید ۲۹۶۹ دستگاه خودرو بشکند. کسب چنین رکورد تولیدی آن هم طی یک روز در دو شیفت کاری, در تمام ۱۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.

ستران
شنیده ها حاکى از راه اندازى پروژه خط تولید ملى در سیمان تهران میباشد و همچنین خط تولید جدید شرکت در مرحله آزمایشى قرار دارد و تا پایان سال جارى به بهره بردارى خواهد رسید .
خکاوه
شنیده ها حاکیست خکاوه گزارش تعدیل مثبت خودش رو به زودی اعلام خواهد کرد

داده‌پردازی‌

امروز نماد شرکت داده‌پردازی‌ ایران برای برگزاری مجمع فوق العاده و عادی به طور فوق العاده متوقف خواهد شد.
رکیش
طبق اعلام شرکت ایران کیش این شرکت   موفق به اخذ مجوز دانش بنیان صنعتی شد
خودرو
ایران خودرو ضمن حذف گرمکن صندلی خودروی وارداتی رنو کپچر، قیمت این خودرو را ۱۰ میلیون تومان افزایش داد.

کهمدا

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شیشه همدان،جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورت های مالی متوقف خواهد شد

خصدرا

شرکت صدرا، از قراردادها و پوشش زیان های ناشی از چند پروژه و تسویه بدهی به بانک ها و حذف ارقام مربوط به بدهی در گزارش های 6 ماهه اخبار مثبتی داد."خصدرا" در فازهای مختلف پارس جنوبی و ساخت جکت ها و لوله گذاری و .... حضور دارد و اخیرا" قراردادی با با تاسیسات دریایی برای لوله‌گذاری ۲۲۰ کیلومتر خط لوله دریایی فاز ۱۳ پارس جنوبی منعقد کرده است.

لاستیک
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک تهران از تصمیم دولت برای افزایش تعرفه واردات لاستیک از ۳۲ به ۵۵ درصد خبر داد و گفت: ۴۵ درصد نیاز داخلی، از واردات تامین می‌شود
سیمان
دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق از احتمال حضور دوباره کارخانجات سیمان ایرانی در عراق خبر داد.

کنتورسازی

کنتورسازی که اخیرا به مالکیت بانک پاسارگاد درآمده، سهامداران خود را در 8 صبح 6 آبان به مجمع فراخواند

پارس‌ توشه‌

نماد شرکت سرمایه‌ گذاری‌ پارس‌ توشه‌ برای برگزاری مجمع فوق العاده و عادی به طور فوق العاده امروز متوقف خواهد شد.در مجمع بعداز ظهر پنچ شنبه "وتوشه" موضوع افزایش سرمایه 50 درصدی (از 100 به 150 میلیارد تومان) از محل جذاب سود انباشته وتطبیق اساسنامه با نمونه اساسنامه سازمان بورس ، مطرح خواهد شد.

حکشتی

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران،جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورت های مالی متوقف خواهد شد

مس

قیمت های مس در لندن برای اولین بار در طول سه سال در روز دوشنبه و در پی بهبود سود کارخانه های چینی از ۷ هزار دلار گذشت که حاکی از افزایش تقاضا در بین مصرف کنندگان اصلی فلزات است. بهای مس در بازار بورس فلزات لندن به ۷ هزار و ۸۳ دلار/تن رسید که بالاترین قیمت از سپتامبر ۲۰۱۴ است.
شفارا
پتروشیمی فارابی که مواد اولیه تولید رنگ و رزین را تولید می کند هم اکنون در شرایط خوبی به سر نمی برد و براساس صورت‌های مالی موجود این شرکت در طی سال‌های اخیر میزان بدهی این شرکت روند فزاینده‌ای داشته است. این شرایط موجب شده است تا امروز مجمع این شرکت با حضور سهام داران برگزار شود از سوی دیگر ظاهرا جلسه فوق العاده برای تعیین وضعیت پتروشیمی فارابی با حضور محمدحسن پیوندی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو برگزار شده است.
سخاش
شرکت سیمان خاش از محصول جدید خود رونمایی کرد. سیمان تیپ ۵٢۵-١ که از بالاترین مقاومت در این رده برخوردار است؛ حاصل تلاش چندماهه کارکنان شرکت سیمان خاش در واحدهاى تحقیق و توسعه، آزمایشگاه و تولید بوده و براى اولین بار است که در شرق کشور تولید میگردد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی