---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 25 شهریور 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

مواد غذایی و محصولات صنعتی

پوتین به‌صورت ویژه دستور داده که تجار روس،٢٠ درصد از نیاز کشور را در بخش مواد غذایی و تولیدات و محصولات صنعتی از ایران تأمین کنند که ارزش مالی آن، حدود ٤٠ میلیارد دلار برآورد می‌شود اما اکنون تراز تجاری ما با این کشور، ٥٠٠ میلیون دلار است.

ایران خودرو
گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت مرسدس بنز آلمان قرارداد ایجاد شرکت مشترک در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای تجاری را امضا کردند.

ساندرو استپ وی

سایپا در راستای رضایتمندی و حمایت از مشتریان از برنامه فروش اینترنتی خودروی ساندرو استپ وی توسط سایپا خبر داد.

کشتیرانی

مدیرعامل کشتیرانی از تأمین فاینانس ۵۰۰میلیون دلاری خرید کشتی توسط بانک‌های کره ای خبر داد.

واحیا
نماد معاملاتی شرکت صنایع و معادن احیا سپاهان  جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز دوشنبه مورخ 27/06/1396 در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

ذوب
تولید انبوه ریل ملی از 21 شهریورماه همزمان با حضور فعالان بازار سرمایه در نورد 650 ذوب آهن اصفهان آغاز شد

پژو 301

صاحبان پژو 301 با مشکل نقل و انتقال سند این خودرو در دفترخانه‌ها روبرو هستند و همین موضوع مانعی برای فروش این خودرو و یا تغییر نام صاحب آن شده است.مدیران دفاتر اسناد رسمی دلیل این موضوع را عدم تعریف نرخ مالیات این خودرو بر روی سیستم دفاتر عنوان می‌کنند.

ایران دارو

با تصویب افزایش سرمایه شرکت ایران دارو در مجمع فوق العاده 12 تیر سال جاری، سرمایه این شرکت بورسی از 24 به 60 میلیارد تومان رسید و طی آن ، اوراق سهام حق تقدم با مهلت خرید از 25 تیر تا امروز 25 شهریور منتشر شد.برهمین اساس، امروز آخرین مهلت معامله "دیرانح" است.

راه اندازی مرجع اطلاعاتی جدبد بازار سرمایه

این بانک اطلاعاتی از امروز شنبه آماده بهره برداری بوده و متقاضیان استفاده از خدمات بازار سرمایه در سراسر کشور برای اطمینان از صحت ادعای داشتن مجوز از سازمان بورس نهادهای مالی، می­ توانند با مراجعه به آدرس codal.ir/cfi از ماهیت و فعالیت نهادهای مالی بازار سرمایه اطلاع کسب کنند.

فروش هواپیماهای ایرباس و بوئینگ ممنوع
مجلس نمایندگان آمریکا به متمم‌های منع فروش هواپیماهای مسافربری به ایران رأی داد تا در صورت تصویب سنا و امضاء ترامپ، فروش هواپیماهای ایرباس و بوئینگ ممنوع شود.

تبعید چند شرکت دیگر به بازار پایه ج

امروز نماد شرکت های آزمایش ، ایرانیت، سرمایه‌گذاری فنی و مهندسی مشانیر، ساختمان اصفهان، سرمایه‌گذاری صنایع ایران و سرمایه‌گذاری معیار صنعت پارس ، از بازار پایه ب فرابورس حذف و از چهارشنبه 29 شهریور در بازار پایه ج باز خواهد شد.

خاور
قرارداد ایران خودرو دیزل به نمایندگی از ایران خودرو و شرکت مرسدس بنز در آلمان امضاء و نهایی شد تا این شرکت نماینده انحصاری این شرکت معروف جهانی باشد.
پارسیان
در چارچوب قرارداد تامین مالی ۸ میلیارد یورویی ایران و کره، قرارداد تأمین مالی بلندمدت بانک پارسیان و اگزیم بانک کره‌جنوبی (به عنوان یکی از 12 بانک ایرانی) به امضای طرفین رسید.

برطرف شدن بحران بانکی ایرانیان در چین

رییس‌کل بانک مرکزی از برطرف شدن بحران حساب‌های بانکی ایرانیان در چین و نهایی شدن قرارداد ۱۰ میلیارد دلاری با بانک های ایرانی خبر داد و گفت: این قرارداد از دو هفته دیگر می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.
فولاد
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: استراتژی فولاد مبارکه این است که پابه پای توسعه صنعت فولاد کشور در افق ۱۴۰۴ به ظرفیت ۲۵ میلیون تن فولاد خام دست پیدا کند. مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان اضافه کرد: طرح 5 میلیون تنی کنسانتره سنگان در اواسط سال آینده راه اندازی می شود و توسعه سبا از 750 هزار تن به 1.6 میلیون تن انجام شده و آمادۀ بهره برداری رسمی است. همچنین در کارخانۀ فولاد مبارکه تولید از 5.4 به 7.2میلیون تن افزایش یافته است.
سرب و روی
مدیر مجتمع معدنی سرب و روی انگوران گفت: این معدن با احتساب ۷۰۰ هزار تن تولید سالانه، تا 10 سال آینده ذخیره سرب و روی دارد. قرار است سالانه 120 هزار تن ماده معدنی سولفوره سرب و روی به صورت زیرزمینی از این معدن استخراج شود که با تمهیدات اندیشیده شده، امکان افزایش ظرفیت استخراج تا 150 هزار تن نیز وجود دارد. ماده معدنی استخراجی نیز از طریق مزایده در اختیار صنعت روی قرار خواهد گرفت. وی ادامه داد: عیار ماده معدنی حدود 35 تا 40 درصد است.





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی