---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 24 مهر 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه زپارس
سهام شرکت کشت و صنعت دامپروری پارس در روز 4 شنبه 25 مهر در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه می شود. محدوده قیمت هر سهم "زپارس" بین 320 تا 350 تومان بوده و هر فرد حقیقی و حقوقی قادر به خرید حداکثر 300 سهم خواهد بود.

حفاری شمال

حفاری شمال از رویداد مثبت افرایش ۶۷۰ درصدی سود ناشی از تسعیر ارز خبر داد.

ثرود

سرمایه گذاری مسکن زاینده رود دست به تعدیل منفی سنگین 179 درصدی درآمد سال مالی شهریور سال جاری زد و طی آن سود 72 ریالی هر سهم را به 57 ریال زیان تبدیل کرد که ناشی از عدم فروش واحدهای تجاری پروژه چهار باغ، دو واحد فرشته یزد، دو واحد بهار آزادی،7 واحد باران شمالی و 3 واحد نشاط است.

خزر

شرکت فنرسازی زر مجوز افزایش سرمایه 60 درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را گرفت و آماده برگزاری مجمع فوق العاده در روزهای آینده شد.

بورس عربستان

تهدید ترامپ مبنی بر احتمال تنبیه شدید دولت سعودی منجر شد تا بورس عربستان با سقوط سنگینی روبرو شود.

طرح بنزین دو نرخی

رئیس کمیسیون انرژی مجلس از تصمیم اختصاص نخستین نشست کمیسیون متبوع به موضوع فعال‌سازی کارت هوشمند سوخت خبر داد تا مباحث کارشناسی آن در ابعاد مختلف بررسی شود.

یارانه مهر ماه

سازمان هدفمند سازی یارانه ها اعلام کرد: نود و دومین مرحله یارانه نقدی بامداد پنج شنبه ۲۶ مهر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.

غپونه

شرکت نوش پونه مشهددرخصوص دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات شفاف سازی کرد تا آماده بازگشایی نماد شود.این مجوز برای محصول روغن که نرخ قبلی فروش آن 52536 ریال بوده از 10 مهر جاری به مبلغ 62 هزار ریال اعمال می شود.

با توجه به مبلغ فروش این محصول در سال مالی گذشته که بالغ بر 140.4 میلیارد تومان می شود،نسبت فروش روغن به درآمد شرکت در سال مالی گذشته 92 درصد است که تاثیر افزایش فوق به خالص درامد در 6 ماهه دوم سال جاری حدود 9 درصد پیش بینی می شود.

 تحریم۲۰ شرکت و بانک ایرانی

وزارت خزانه‌داری آمریکا در تصمیمی تازه اقدام به تحریم ۲۰ شرکت و بانک تحت عنوان ضدتروریستی کرد که ۹ بانک و شرکت در بورس و یک بانک هم در فرابورس حضور دارند.

فهرست 20 شرکت و بانک به شرح زیر است:

بانک ملت (بورسی)

گروه بهمن (بورسی)

بانک پارسیان (بورسی)

بانک سینا (بورسی)

بانک مهر اقتصاد ( فرابورس)

فولاد مبارکه اصفهان (بورسی)

کالسیمین (بورسی)

تراکتورسازی ایران (بورسی)

توسعه معادن روی ایران (بورسی)

مهندسی تکنوتار (بورسی)

شرکت تولید روی بندرعباس

شرکت سرمایه‌گذاری اندیشه مهرآوران

بنیاد تعاون بسیج

گروه مالی مهر اقتصاد

سرمایه‌گذاری نگین ساحل رویال

شیمیایی پارسیان کاتالیست

ذوب و احیای روی قشم

سرمایه‌گذاری تدبیرگران آتیه ایرانیان

سرمایه‌گذاری تکتار

تولید اسید زنجان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی