---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 24 دی 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

تلگرام رفع فیلتر شد

تلگرام پیام رسان محبوب ایرانی ها رفع فیلتر شد و برخی منابع از دستور رئیس جمهور در این تصمیم خبر داده اند.

توتال

بیژن نامدار زنگنه درباره آخرین وضعیت قرارداد ایران و توتال، گفت: قرارداد با توتال بدون هیچ تاخیر و وقفه‌ای در حال اجرا است و تمامی مناقصات آن به‌جز مناقصه حفاری برگزار شده و تمامی پیمانکارها مشخص شده‌اند.

فملی

نماد معاملاتی شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌‌ با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردید. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

وایرا

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری صنایع ایران جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز سه شنبه مورخ 26/10/1396، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

مگسال

نماد شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال با افزایش سرمایه 150 درصدی و برگزاری جلسه هیات مدیره در سه شنبه جاری بسته می شود تا سرمایه این شرکت از 12 به 30 میلیارد تومان برسد.

کطبس

نماد معاملاتی شرکت ذغال سنگ نگین طبس با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و رفع تعلیق بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد.

گلوکوزان‌

در پی اتمام سال مالی 31 شهریور شرکت گلوکوزان‌، و اعلام زمان مجمع سالانه در روز سه شنبه 26 دی ، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.

کاسپین

شرکت فرابورسی داروسازی کاسپین، در نظر دارد با افزایش سرمایه 200 درصدی، 45 میلیارد تومانی شود.به این ترتیب در صورتی که سازمان بورس مجوز این افزایش سرمایه را صادر کند، تامین مالی "کاسپین" از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته و جهت اصلاح ساختار مالی ، تامین سرمایه در گردش و رعایت الزامات و ضوابط سازمان بورس اعمال می شود.

قند نیشابور

در پی اتمام سال مالی 31 شهریور شرکت قند نیشابور و اعلام زمان مجمع سالانه در روز سه شنبه 26 دی ، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.

ثالوند

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز سه شنبه مورخ 26/10/1396، در پایان معاملات امروز یکشنبه متوقف می گردد.

آغاز پیش فروش محصولات جدید ایران خودرو
مصطفی خان‌کرمی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از آغاز پیش فروش محصولات جدید این خودروساز از نیمه اول بهمن ماه و همزمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر خبر داد و گفت: هدف از ارائه این طرح، ضمن احترام به خواسته مشتریان،دسترسی آنان به خودروهایی است که معمولا میزان درخواست برای آنها بسیار زیاد بوده و موفق به ثبت نام نشده اند و با استفاده از این طرح می توانند محصول مورد نظر را بصورت مستقیم از شرکت خریداری کنند.وی با تاکید بر اینکه مدل تمامی خودروهای ثبت نامی از تاریخ 10 دی سال 97 خواهد بود،افزود: خودروهای مشمول این طرح پژو 207 هاچ بک اتوماتیک، دنا پلاس، تندر90 پلاس و تعدادی دیگر از محصولات مورد تقاضا مشتریان است.بنابراین گزارش، متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و یا نمایندگی های مجاز مراجعه کنند.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی