---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 27 خرداد ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

بورس
شرکت بورس تهران از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."بورس" درنظر دارد سرمایه فعلی را از 200 به 400 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها با هدف رعایت مصوبه سازمان بورس در خصوص تعیین حداقل سرمایه مطلوب بورس‌ها اعمال خواهد شد.

افق کوروش

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش مجوز افزایش سرمایه 200 درصدی را از سازمان بورس گرفت."افق" سرمایه فعلی را از 100 به 300 میلیارد تومان می رساند. تعامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت توسعه ناوگان حمل و نقل و افزایش تعداد شعب فروشگاهی صرف می شود.

غشهداب
شرکت شهداب ناب خراسان از برنامه افزایش سرمایه 247 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد."غشهداب" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 133 به 461.2 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت درصورت موافقت سازمان بورس برای اصلاح ساختار مالی اعمل خواهد شد.

دسانکو

شرکت داروسازی سبحان انکولوژی، در سه فقره مناقصه صادرات دارو به کشورهای سوریه و عراق جمعا به مبلغ 1.057.096 یورو برنده شده است که با نرخ روز ارز نیمایی معادل مبلغ 188.399 میلیون ریال برآورد می گردد.

لاستیک

افزایش ۳۰ درصدی لاستیک تصویب شد.

قیمت سیمان

دبیر انجمن صنعت سیمان از موافقت وزارت صنعت با افزایش قیمت سیمان خبر داد و گفت: تا چند روز آینده قیمت نهایی تصویب و اعلام می‌شود.

بانک پارسیان

بانک پارسیان از برنامه افزایش سرمایه 31 درصدی خبر داد."وپارس" درصدد است سرمایه فعلی را از 15.6 به 20.5 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این بانک بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا صرف بهبود نسبت های نظارتی شود.

وایرا

نماد معاملاتی "وایرا" از تابلو "نارنجی" به "زرد" انتقال یافت.

زقیام

شرکت کشت و دام قیام اصفهان در خصوص شایعه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی اعلام کرد: بر اساس مجوز 27 اردیبهشت هلدینگ (شرکت مادر تخصصی) مبنی بر افزایش سرمایه از محل مطالبات سهامداران و تجدید ارزیابی دارایی ها (زمین) ،هیات مدیره با تاکید بر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها (زمین) مقرر کرد ارزیابی زمین ها از طریق کارشناس رسمی دادگستری انجام شود و مراحل انجام افزایش سرمایه در دستور کار قرار گیرد.

بموتو

شرکت موتوژن از موافقت هیات مدیره با صدور مجوز تغییر 10 درصدی در نرخ فروش محصولات خبر داد.

نوری

پتروشیمی نوری از برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی خبر داد."نوری" در نظر دارد 600 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید. تامین مالی این شرکت 300 میلیارد تومانی از محل جذاب سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به جبران بخشی از مخارج سرمایه ای انجام شده جهت خرید پروژه هنگام شود.

بکام

کارخانجات تولیدی شهید قندی مجوز افزایش سرمایه 1240درصدی را از سازمان بورس گرفت."بکام" سرمایه فعلی را از 60 به 804 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

جم

هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم پیرو تصمیمات مجمع فوق‌العاده در 24 آذر سال 97 مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از 960 میلیارد تومان به 1.8 هزار میلیارد تومان در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از 1.38 به 1.8 هزار میلیارد تومان اقدام کند.هیات مدیره "جم" درصدد است به منظور انجام افزایش سرمایه 30 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای جبران مخارج سرمایه ای انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر، جبران مخارج سرمایه ای انجام شده بابت سرمایه گذاری صورت گرفته در شرکت پتروشمیران، اجاره به شرط تملیک یک قطعه زمین جهت بهره برداری از پروژه مورد نظر و تامین بخشی از مواد اولیه مورد نیاز اقدام کند.

کالا

بورس کالا مجوز افزایش سرمایه 34 درصدی را از سازمان بورس گرفت. "کالا" سرمایه فعلی را از 186 به 250 میلیارد تومان می رساند. 42 میلیارد تومان از این تامین مالی از محل سود انباشته و 22 میلیارد تومان دیگر از محل سایر اندوخته ها اعمال می شود تا صرف اجرای تعیین حداقل سرمایه مطلوب بورس‌ها شود.تصویب افزایش سرمایه به مبلغ فوق منوط به برگزاری مجمع فوق‌العاده با دستورجلسة افزایش سرمایه پس از مجمع سالانه و احراز کفایت سود انباشته پس از تصویب صورت‌های مالی سال 98 و اعمال میزان سود تقسیمی مصوب مجمع سالیانه است.

فخاس
شرکت فولاد خراسان که درخواست افزایش سرمایه 50 درصدی داده بود، مجوز مرحله اول به میزان 32 درصد را از سازمان بورس گرفت."فخاس" سرمایه فعلی را از 900 میلیارد تومان به 1.19 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می شود تا صرف تامین وجوه مورد نیاز جهت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق فولاد خراسان (شرکت فرعی) و تکمیل پروژه انباشت و برداشت واحد گندله سازی شود.همچنین مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از 1.19 به 1.35 هزار میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت 2 سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از أخذ مجوز سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی