---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 24 تیر 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه های اولیه

از این پس عرضه های اولیه از مقررات توقف نماد بعد از 20 درصد رشد در 5 روز متوالی مستثنی می شوند.

 آهن ۴۰درصد گران شد

رئیس اتحادیه آهن‌فروشان از افزایش ۴۰ تا ۴۵ درصدی قیمت آهن و میلگرد خبر داد و گفت: این میزان افزایش هشت درصد از گرانی‌های اخیر مسکن را شامل می‌شود.

عرضه اولیه زقیام

روز دوشنبه مورخ 25/04/1397 تعداد 35،000،000 سهم از سهام شرکت کشت و دام قیام اصفهان(سهامی عام) برای اولین بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران در نماد (زقیام1) به روش ثبت سفارش، عرضه می گردد.محدوده قیمت هر سهم "زقیام" بین 2300 تا 2369 ریال بوده و هر فرد حقیقی و حقوقی قادر به خرید حداکثر 700 سهم خواهد بود.

بیمه اتکایی

شرکت بیمه اتکایی اسکور اس ای فرانسه اعلام کرد به دلیل تحریم های آمریکا علیه ایران، قراردادهای جدیدی با ایران منعقد نخواهد کرد و قراردادهای فعلی را هم تمدید نمی کند.

همکاران سیستم

سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 26 درصدی همکاران سیستم از سود انباشته را صادر کرد که صرف جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده جهت خرید و تجهیز ساختمان اداری در تهران خواهد شد.

بانک حکمت

بانک حکمت ایرانیان دو ماه بعد از کاهش ۷۳ درصدی سود سال مالی اسفند ۹۶ ، بار دیگر دست به تعدیل سنگین ۲۵۶ درصدی منفی زد.

پژو و رنو

یک روزنامه فرانسوی با توجه به خروج یکجانبه آمریکا ازبرجام اعلام کرد: پژو و رنو تمام تلاش را به کار بسته اند تا تحریم های ترامپ علیه ایران دور را بزنند.

نفت

مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری گفت: پوتین نسبت به ادامه همکاری نفتی با ایران ابراز امیدواری کرده و وعده سرمایه‌گذاری تا سقف ۵۰ میلیارد دلار داده است.

تولی پرس

شرکت تولی پرس که یکی از زیرمجموعه های هلدینگ داروگر است با زیان انباشته ۱۹۷ میلیاردی مواجه شده و کارگران را به مرخصی اجباری فرستاده است.

ریشمک 

شرکت ریشمک توانست با اخذ مجوز افزایش سرمایه 161 درصدی،سرمایه فعلی را به 30 میلیارد تومان برساند.18.4 میلیارد تومان معادل 160 درصد از تامین مالی "ریشمک" از محل سود انباشته و 100 میلیون تومان معادل یک درصد از محل اندوخته صورت می گیرد که برای اتمام پروژه انتقال کارخانه از محل فعلی در شیراز به محل جدید اعمال می شود.

غپونه

شرکت نوش پونه مشهد که هلدینگ غذایی تبرک مالک 99.8 درصدی آن محسوب می شود، با نماد معاملاتی "غپونه" در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر و زیر گروه سایر محصولات غذایی به عنوان دویست و بیست و هفتمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس درج شد.

بانک پارسیان

بانک پارسیان که آماده برگزاری مجمع سالانه شده از تعدیل+ ۲۹۰ درصدی پیش بینی سود هر سهم سال مالی جاری خبر داد

رانفور

سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 200 خدمات انفورماتیک از سود انباشته را صادر کرد. هدف "رانفور" از این افزایش سرمایه اجرای طرح ابر مرکز داده سیستم بانکی و مالی کشوری است.

سیمان‌ تهران‌

سیمان‌ تهران‌ بعد از تعدیل منفی ۵۸ درصدی سود سال مالی قبل در خرداد ، باز هم اقدام به کاهش ۹۵ درصد دیگر از این متغیر مهم از 58 به 3 ریال کرد.

عرضه اولیه"زپارس"

شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس دوشنبه معرفی می شود تا این شرکت ۳۲.۵ میلیارد تومانی و وابسته به بانک ملی هم آماده عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام در روزهای آینده باشد.مقرر شده جلسه معارفه "زپارس" ساعت 13:30 تا 15:30 دوشنبه در هتل سیمرغ ( واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از تقاطع بهشتی ) برگزار شود تا آخرین وضعیت مالی و عملیاتی این شرکت توسط مدیران اعلام و آماده عرضه اولیه شود.این شرکت 32.5 میلیارد تومانی، بهمن 66 با سرمایه اولیه 10 میلیون تومانی در استان اردبیل شهرستان گرمی به ثبت رسیده و مرکز اصلی آن در شهرستان پارس آباد اردبیل است.سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با 39.9 درصد، کشت و صنعت دامپروری مغان با 39.9 درصد و شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا ( متعلق به بانک ملی ایران ) با 20 درصد، در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی