---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 24 اردیبهشت 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

رانفور

شرکت خدمات انفورماتیک، درصدد افزایش سرمایه 200 درصدی است تا سرمایه فعلی را به 840 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "رانفور" درصورت موافقت سازمان بورس از محل جذاب سود انباشته و صرف اجرای طرح توسعه مراکز داده می شود.

فرصت ۶۰ روزه ایران به اروپا

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اروپایی‌ها ۶۰ روز فرصت دارند تضمین‌های لازم را در خصوص تأمین منافع و جبران خسارات خروج آمریکا به ایران بدهند.

لاستیک سهند

در پی اتمام سال مالی اسفند و اعلام زمان برگزاری مجمع سالانه شرکت لاستیک سهند،نماد این شرکت در پایان معاملات امروز متوقف می شود.

عقب‌نشینی ترامپ از جنگ تجاری با چین

درپی اعلام عقب‌نشینی ترامپ از جنگ تجاری با چین و ادامه حمایت از ZTE ، بورس های آسیایی امروز بهترین رشد را تجربه کردند.

جنگ نفتی آمریکا و عربستان علیه ایران

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تاکیدبر اینکه جنگ نفت با هدف افزایش اقتصادی کردن نفت غیر متعارف آمریکا کلید خورده،گفت: در آینده بازار به چنین تصمیمی واکنش نشان خواهد داد و قیمت ها دوباره سقوط می کند.

ارز همراه مسافر

دستورالعمل جدید ارز همراه مسافر ابلاغ شد که طبق آن هر مسافر می تواند تا سقف ۵۰۰۰ یورو از مرزهای هوایی و تا ۲۰۰۰ یورو از سایر مرزها حمل کند.

گکوثر

نماد معاملاتی شرکت هتل بین المللی پارسیان کوثر اصفهان،جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز چهارشنبه مورخ 26/02/1397 در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

فرآوری‌ موادمعدنی‌ ایران‌

در پی اتمام سال مالی اسفند 96 و اعلام زمان برگزاری مجمع سالانه فرآوری‌ موادمعدنی‌ ایران‌، نماد این شرکت در پایان معاملات امروز متوقف می شود.

سقاین

سیمان قاین مجوز افزایش سرمایه 464 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا سرمایه را از 5.3 میلیارد تومان به 24.6 میلیارد تومان برساند.376 درصد تامین مالی "سقاین" معادل 20 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 88 درصد ان معادل 4.6 میلیارد تومان از محل سود انباشته است که برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

ولغدر

لیزینگ خودرو غدیر، اقدام به تعدیل 45 درصدی سود هر سهم سال مالی آذر سال جاری کرد.این شرکت 53 میلیارد تومانی که ایران خودرو 64 درصد سهام آن را در اختیار دارد، پیش بینی سود 130 ریالی هر سهم را به 189 ریال افزایش داد ."ولغدر" دراین باره توضیح داد: طی قراردادی مبلغ 419.458 میلیون ریال بابت خرید 153 دستگاه کامیون کمپرسی LK2624 به شرکت ایران خودرو دیزل پرداخت گردید.قراردادی به شماره 96536492 با شرکت ایران خودرو منعقد شده که فروش تعداد تقریبی 5000 دستگاه خودرو با اقساط 24 ماهه و سررسید شش ماهه در بر داشته است. این قرارداد یکی از مهمترین قراردادهای شرکت لیزینگ خودرو غدیر بوده و تا تاریخ تهیه این گزارش مبلغ 954.564 میلیون ریال تسهیلات اعطایی در دفاتر این شرکت ثبت شده است.

وساخت

در جریان معاملات دیروز بازار سهام نماد شرکت سرمایه گذاری ساختمان به دلیل رویدادی با اهمیت بسته و برای امروز بدون محدودیت دامنه نوسان آماده بازگشایی شد. این توقف "وساخت" که با سرمایه بیش از 109 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد ، ناشی از اعلام تعدیل 114 درصدی پیش بینی سود هر سهم سال مالی 31 شهریور 97 بود که طی آن سود 66 ریالی هر سهم به 142 ریال افزایش یافته و بنابر شفاف سازی شرکت ناشی از افزایش سود حاصل از سرمایه گذاری مربوط به شرکت تامین سرمایه نوین از 15.4میلیارد پیش بینی به 23.8میلیارد تومان سود تقسیمی است

تاپیکو

تاپیکو در حالی سود هر سهم سال مالی اردیبهشت 97 را 246 ریال پیش بینی کرده بود که این متغیر مهم را با 19 درصد تعدیل منفی 200 ریال اعلام کرده و در عملکرد 9 ماهه هم 4 ریال زیان شناسایی کرده است.تاپیکو در این باره توضیح داد: با عنایت به تغییرات متغییرهای کلان اقتصادی سال 97 و فرصت محدود تا پایان سال مالی، سود پیش بینی شده حاصل از فروش سرمایه گذاری های این شرکت برای سال مالی جاری محقق نخواهد شد و سود هر سهم از 246 ریال به 200 ریال کاهش خواهد یافت. همچنین به دلیل افزایش سود حاصل از سرمایه گذاری ها از 17.340 به 19.007 میلیارد ریال و تقسیم حداکثر 20 درصد از سود حاصل از واگذاری سهام (ماده 58 اساسنامه مبنی بر انتقال سود حاصل از واگذاری به حساب اندوخته سرمایه ای)، سود قابل تقسیم این شرکت برای سال مالی 31 اردیبهشت 97  بدون تغییر با پیش بینی قبلی است.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی