---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 23 خرداد 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

واردات کاغذ

بانک مرکزی با تخصیص دلار ۳۸۰۰ تومانی برای واردات کاغذهای چاپ و تحریر موافقت کرد.

خفناور در بازار پایه ب

در جریان تغییر و تحولات مربوط به طبقه بندی شرکت ها ، شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور از فرابورس کارت قرمز گرفت و با لغو پذیرش راهی بازار پایین تر شد.

زمان واریز یارانه نقدی مرحله ۸۸

یارانه نقدی خرداد ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۹۷/۳/۲۴ به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود

خساپا 

نخستین خودروی پلت‌فرم SP100 به‌زودی رونمایی می‌شود

آبسال

شرکت آبسال، سود پیش بینی شده هرسهم سال مالی اسفند قبل را با 97 درصد ریزش از 117 به  3 ریال کاهش داد.

حق تقدم بهشهر

امروز آخرین مهلت خرید و فروش سهام حق تقدم گروه‌ صنایع‌ بهشهر ایران‌ است.

دیدار تاریخی ترامپ و اون انجام شد
دیدار تاریخی و مهم ترامپ و کیم جونگ اون در سنگاپور و طی ۴۱ دقیقه انجام شد.در توافق امضاء شده میان آمریکا و کره شمالی، ترامپ متعهد به ارائه ضمانت های امنیتی به رهبر کره شمالی و وی هم متعهد به خلع سلاح کامل شبه جزیره کره شد.

کویر تایر

نخستین ‌تایر رادیال سواری با قابلیت تحمل سرعت 270 کیلومتر بر ساعت، توسط کویرتایر تولید و از مردادماه روانه بازارمی‌شود.مدیرفروش کویر تایر با اعلام خبر  تولید اولین تایر ایرانی سری w توسط کویرتایر گفت: نخستین تایر تولیدی از این گروه با نام KB200 و برای سایز 215/50R17 است و تمام مراحل تولید و طراحی آن توسط متخصصان کویرتایر انجام‌شده، این محصول که مراحل طراحی و تولید آن نهایی شده است، از مرداد‌ماه راهی بازار خواهد شد.

کایتا  

شنیده میشود در صورت فروش ماشین آلات خط تولید آجر سفالى و فروش زمین هاى قرچک این کارخانه به مساحت ٢٠ هکتار به قیمت مد نظر شرکت بالاى ۳۰۰۰ تومان سود به ارمغان خواهد آورد .

سایپا دیزل‌

در پی اعلام برگزاری مجمع سالانه سایپا دیزل‌ برای دوشنبه آینده 28 خرداد، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.

نامه‌ی رسمی قطعه‌سازان فرانسوی

انجمن قطعه‌سازان فرانسه در نامه خود با اشاره به سابقه همکاری حدودا دو دهه‌ای قطعه‌سازان فرانسوی و ایرانی تاکید کرده که این انجمن به همکاری خود با ایران ادامه خواهد داد.

پخش البرز
شرکت پخش البرز، با تعدیل منفی 76 درصدی سود هر سهم سال مالی اسفند گذشته، این متغیر مهم را از 281 به 66 ریال کاهش داد و  آماده برگزاری مجمع سالانه شد.

  400 عدد واگن‌ روسی تحویل شد

قرارداد تأمین ۲۱ هزار واگن، (20 هزار واگن باری و هزار واگن مسافری) و ۳۵۰ دستگاه لکوموتیو ایرانی-روسی، آذرماه سال گذشته به امضای وزیر راه‌وشهرسازی رسید. تعدادی از این واگن‌ها به کشور وارد شده و تعدادی نیز پس از انجام تشریفات گمرکی به ترتیب وارد کشور می‌شوند.

ایران‌ ترانسفو

در پی اعلام برگزاری مجمع سالانه ایران‌ ترانسفو برای 28 خرداد، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.

شوش

شرکت هنکل پاک وش درحالی از سال 91 از بورس حذف و به بازار پایه ج فرابورس منتقل شده که از برنامه تغییر ساختار اساسی و خروچ همیشگی از بازار سرمایه خبر داد.هیات مدیره "شوش" اعلام کرد قصد دارد با برگزاری مجمع فوق العاده ایی که زمان آن متعاقبا" مشخص خواهد شد ، شخصیت حقوقی را از سهامی عام به سهامی خاص تبدیل کند.در صورت تصویب سهامداران ،این شرکت معروف قدیمی و تاسیس شده از 1357 برای همیشه از تابلو معاملات بازار سهام خارج خواهد شد.این شرکت، تا قبل از خرید 60 درصد سهام توسط هنکل آلمان در سال 81 با نام پاک‌وش فعال بود اما پس از معامله بلوک مدیریتی به هنکل پاک‌وش تغییر نام داد.

صدور مجوز افزایش قیمت محصولات ۳ شرکت خودروسازی

رییس شورای رقابت جزئیات صدور مجوز افزایش قیمت محصولات ۳ شرکت خودروسازی ایران خودرو، سایپا و مدیران خودرو و زمان اجرای آن را اعلام کرد.وی با بیان اینکه به طور متوسط خودروهای ساخت داخل شرکت ایران خودرو که مشمول قیمت گذاری هستند مجوز افزایش 7.18 درصد را دریافت کرده اند، افزود: برای خودروهای سایپا هم به طور متوسط افزایش 7.01 درصدی تعیین شده است.در بخش خودروهای مدیران خودرو هم به طور متوسط افزایش 5.62 مورد تأیید مرکز ملی رقابت قرارگرفته است.وی در خصوص زمان اجرای افزایش قیمت ها گفت: از اول تیر سال جاری خودروسازان می توانند حداکثر به میزان درصدهای اعلامی قیمت محصولات را افزایش دهند.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی