---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 23 بهمن 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

عرضه اولیه مسکنسا

شرکت عمران و مسکن سازان ایران با نماد "مسکنسا" به عنوان نود و پنجمین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس درگروه انبوه‌سازی، املاک و مستغلات طی هفته گذشته پذیرش و درج نماد شد.

وصنعت
با توجه به اعلام شرکت مبنی بر قطعیت فروش سهام شرکت های صرافی صنعت و معدن و کارگزاری صنعت و معدن ، بزودی شرکت از این محل تعدیل مثبت سنگینی را روانه کدال خواهد کرد.

عرضه اولیه تاپکیش

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با نماد "تاپکیش" بعنوان نود چهارمین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس در گروه تجارت عمده فروشی به جز وسایل نقلیه موتور  طی هفته گذشته پذیرش و درج نماد شد.این شرکت در سال 87 در کیش توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان،شرکت تامین خدمات کاربردی کاسپین و صرافی پارسیان با سرمایه اولیه یک میلیون تومان به ثبت رسید و طی 3 مرحله افزایش سرمایه در حال حاضر به 40 میلیون تومان رسیده است.سهامدارعمده متعهد شده 10 درصد سهام را در عرضه اولیه و 10 درصد دیگر را ظرف 6 ماه بعد از عرضه،واگذار کند.80درصد سهام این شرکت، به داده پردازی بانک پارسیان و 19.9 درصد سهم به تجارت الکترونیک پارسیان اختصاص دارد.

روی

۱۹۶ هزار تن خاک روی در ۱۰ ماه گذشته از طریق راه آهن از کشور ترکیه به مقصد ایران بارگیری و حمل شد. پیش بینی می شود تا پایان امسال میزان حمل خاک روی از طریق شبکه ریلی به ۲۳۰ هزار تن افزایش یابد.
تعرفه واردات
خودرو

دیوان عدالت اداری مصوبه دولت درباره افزایش تعرفه واردات خودرو بویژه خودروهای هیبریدی را متوقف کرد.

سمگا

نماد معاملاتی شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران ، جهت برگزاری مجامع عمومی فوق العاده و عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز چهارشنبه مورخ 25/11/1396 در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

حسینا

خدمات دریایی وبندری سینا از امضاء قرارداد ترمینال کانتنیری شماره 2 بندر شهید رجایی خبر داد و اعلام کرد: در خصوص انعکاس موضوع تبدیل تفاهم نامه امضاء شده به انعقاد قرارداد 5 ساله ترمینال کانتینر شماره 2 بندر شهید رجائی، این قرارداد در 21 بهمن 96 به مناسبت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی در بندر شهید رجائی به امضاء طرفین رسید.
قطعه سازی
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آمادگی این گروه صنعتی برای حمایت از سرمایه گذاران حوزه قطعه سازی با تضمین خرید محصولات با کیفیت و قیمت رقابتی خبر داد
زامیاد
در راستای نوسازی ناوگان وانت‌های باری، قرار است تا سال آینده، ۵هزار دستگاه وانت ریچ تولید شود.

شپترو

پتروشیمی آبادان که به دلیل زیانده بودن طی دو سال مالی متوالی، مشمول فرایند تعلیق شده و در عملکرد 9 ماهه هم 665 ریال زیان برای هر سهم محقق کرده ،برنامه افزایش سرمایه 300 درصدی را اعلام کرد ."شپترو" در نظر دارد از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، سرمایه اسمی را از 63 به 252 میلیارد تومان برساند. این تامین مالی در صورت موافقت سازمان بورس، با هدف اصلاح ساختارمالی،برون رفت از شمول ماده 141 قانون تجارت، اجرای پروژه های کوچک و اصلاح ساختار نیروی انسانی اعمال می شود.

کسرا

سرامیک های صنعتی اردکان سود هر سهم را با تعدیل منفی 29 درصدی از 363 به 258 ریال رساند و در عملکرد 9 ماهه هم 57 درصد از این سود معادل 146 ریال را پوشش داد.

تپکو
وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در کشور به پرونده شرکت هپکو اشاره کرد و گفت: در بحث شرکت هپکو و خصوصی‌سازی شرایط مالکیت محرز نبوده و باید شرایط واگذاری به درستی انجام گیرد، با دولتی شدن مجدد صنایع واگذار شده کاملا مخالف هستم و باید تدابیری برای واگذاری درست انجام گیرد.

سیمان

سیمان ایران به 34 کشور صادر می‌شود که عراق به تنهایی 60 درصد سیمان صادراتی ایران را وارد کرده است.وضع مقررات ضد دامپینگ، افزایش تعرفه وادرات سیمان عراق، راه اندازی کارخانه‌های تولید سیمان، ناامنی سیاسی و تاثیر آن بر توقف پروژه‌های عمرانی در این کشور از جمله دلایل اصلی کاهش صادرات سیمان ایران به عراق بوده است.به تازگی فرانسوی ها برای تولید سیمان در عراق فعال شده اند. از سوی دیگر با توجه به هزینه پایین تولید در کشور چین، این کشور به یکی از رقبای جدی ایران در صادرات محصولات خود بخصوص سیمان به افغانستان تبدیل شده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی