---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 28 اسفند 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

 ایران‌ خودرو

سهامداران ایران‌ خودرو در مجمع فوق‌العاده به افزایش سرمایه ۱۸۷۲ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها رای دادند تا این شرکت ۳۰ هزار میلیارد تومانی شود.

چکارن
شرکت کارتن ایران مجوز افزایش سرمایه 1198درصدی را گرفت.سرمایه فعلی کارتن ایران با دریافت مجوز از 18.2 به 236.5 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی "چکارن" از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و به منظور اصلاح ساختار مالی و بهبود نسبت مالکانه صرف می شود.

وپارس

بانک پارسیان که درخواست مجوز افزایش سرمایه 580 درصدی داده بود، توانست مجوز 558 درصدی را از سازمان بورس اخذکند."وپارس" با تصویب سهامداران سرمایه فعلی را از 2.37 به بیش از 15.6 هزار میلیارد تومان می رساند.تامین مالی این بانک بورسی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها باهدف اصلاح ساختار مالی و خروج از زیان اعمال می شود.

بانک ملت

بانک ملت از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 344 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها (عرصه املاک ملکی و سرقفلی املاک دارای حق سرقفلی) خبر داد ."وبملت" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 5 به بیش از 22.1 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این بانک بورسی درصورت موافقت سازمان بورس برای بهبود ساختار مالی و معافیت مالیاتی مقرر در ماده 14 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی صرف خواهد شد.
کوثر
شرکت بیمه کوثر از برنامه افزایش سرمایه 83 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارای ها خبر داد."کوثر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 352.7 به 645.2 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی درصورت موافقت سازمان بورس، صرف رعایت مقررات و پذیرش سهم نگهداری بالاتر و حفظ قبولی اتکایی از داخل می شود.

غشصفا
پگاه اصفهان مجوز افزایش سرمایه 269 درصدی را گرفت.پگاه اصفهان با تصویب سهامداران، سرمایه فعلی را از 22.6 به 83.7 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی "غشصفا" از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

کرمان

سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."کرمان" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 60 به 120 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته و باهدف اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

حریل

شرکت ریل پرداز سیر  از برنامه افزایش سرمایه 30 درصدی خبر داد."حریل" در نظر دارد سرمایه فعلی را از332.4 به 432.4 میلیارد تومان برساند.تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل بابت خرید حداقل صد دستگاه واگن باری لبه بلند تولید داخل اعمال خواهد شد.

ونوین
بانک اقتصاد نوین مجوز افزایش سرمایه  132 درصدی را گرفت.بانک اقتصاد نوین که درخواست افزایش سرمایه 357 درصدی طی دو مرحله داده بود در مرحله اول سرمایه را از 1.3 به بیش از 3 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی "ونوین" از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و برای اصلاح ساختار مالی و اجرای مفاد ماده 14 قانون حداکثر استفاده از خدمات تولیدی اعمال می شود.این بانک می تواند در مجمع فوق‌العاده با انجام افزایش سرمایه از 3 به 5.8 هزار میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران موافقت و اختیار عمل کردن آن را به مدت دو سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز سازمان بورس و بانک مرکزی نسبت به عملی کردن آن اقدام کند.

ثاخت
شرکت بین المللی توسعه ساختمان از برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی خبر داد."ثاخت" در نظر  دارد سرمایه فعلی را از 600 به 900 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا قادر به بهبود ساختار مالی و کاهش هزینه های مالی از طریق تسویه حساب با بانک ها شود.

غفارس

مجمع فوق العاده شرکت پگاه فارس با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه در محل شرکت برگزار شد.در این مجمع با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 374 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها مورد موافقت سهامداران قرار گرفت و "غفارس" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 24.4 به 115.9 میلیارد تومان رساند.

کشت و صنعت پیاذر

شرکت کشت و صنعت پیاذر ، پیشنهاد افزایش سرمایه 200 درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را مطرح کرد تا در صورت تایید قادر به تبدیل سرمایه اسمی از 7.5 به 22.5 میلیارد تومانی شده و و ضمن رعایت حداقل قانونی سرمایه در بازار دوم معاملات ، تامین مالی طرح های توسعه و بازسازی خطوط تولید را انجام دهد.

وپارس

طبق نظر رسمی حسابرس و بارزس قانونی شرکت ، افزایش سرمایه 580 درصدی بانک پارسیان از تجدید ارزیابی دارایی ها از محل مازاد تجدید ارزیابی بلامانع است.تنها گام باقی مانده برای افزایش سرمایه "وپارس"، تایید سازمان بورس و صدور مجوز است که انتظار می رود طی روزهای آینده نتیجه مشخص و گام نهایی افزایش سرمایه از 2.3 به بیش از 16.1 هزار میلیارد تومان انجام شود.

بمیلا

آهن و فولاد میلاد که درخواست افزایش سرمایه 30 درصدی داده بود با مجوز 26 درصدی، سرمایه فعلی از 32 به 40.2 میلیارد تومان می رسد. "بمیلا" این تامین مالی را از محل سود انباشته اعمال کرده و صرف گسترش فعالیت ها می کند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی