---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 23 اردیبهشت 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

سیمان خزر

در پی اتمام سال مالی اسفند گذشته سیمان خزر، این شرکت بورسی دوشنبه جاری به مجمع سالانه می رود. به همین دلیل نماد این شرکت بسته می شود.

توزیع یارانه ۲۰ میلیارد تومانی لبنیات

دبیرانجمن صنایع لبنی کشور از آغاز توزیع یارانه ۲۰ میلیارد تومانی لبنیات میان کارخانجات لبنی خبر داد و گفت: صادرات این محصولات در سال گذشته به ۷۷۳ میلیون دلار رسید.
رکیش
فرامرزى مدیر عامل شرکت ایران کیش خبر از رونمایى محصول جدید PDA با حضور نمایندگان بانک کارآفرین و شرکت فرانگر داد ، محصولى که همه مراحل تست را پشت سر گذاشته و میتواند به سرعت در بازار عرضه شود .

صادرات فولاد
وزیر صنعت از افزایش چهار برابری صادرات فولاد در دولت یازدهم خبر داد و گفت: ظرفیت صادرات فولاد از ۱.۱ میلیون تن در سال ۹۲ به ۴.۸ میلیون تن افزایش یافته است.

شبریز
معاون عملیات شرکت پالایش نفت تبریز از امکان تولید انواع روغن با ظرفیت ٣٠ تا ٤٠ هزار تن در سال با بهره بردارى از واحد اختلاط روغن این پالایشگاه در اواخر نیمه اول سالجارى خبر داد .
مدیریت انرژی امید تابان هور

شرکت فرابورسی مدیریت انرژی امید تابان هور با 74 درصد افزایش سرمایه قصد دارد سرمایه خود را از 230 به 400 میلیارد تومان برساند.این افزایش سرمایه از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی با هدف مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌پذیر و جبران مخارج سرمایه‌گذاری انجام‌شده ،صورت خواهد گرفت.

ملت
مدیر بیمه های زندگی بیمه ملت با اعلام این خبر، افزود : تمایز در طراحی این محصول و استقبال گسترده متقاضیان از بیمه" سپرده زندگی" بیمه ملت، فروش این محصول با افزایش 200 درصدی مواجه شده است.

توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان

شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان قصد دارد با افزایش 150 درصدی،سرمایه را از 10 به 25 میلیارد تومان برساند.منبع تأمین افزایش سرمایه این شرکت نیز از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت اجرای طرح توسعه ساخت و تحویل 100 دستگاه واگن مخزندار صورت خواهد گرفت.

گروه دارویى
به گفته کارشناسان صنعت دارو بحث افزایش نرخ محصولات دارویى را تا انتهاى ٦ ماهه اول سال جارى تقریبا منتفى است و براى ٦ ماه دوم قطعا این صنعت با افزایش نرخ ها مواجه خواهد شد .

سیمان کرمان

سیمان کرمان بعد از دریافت مجوز افزایش سرمایه 50 درصدی سازمان بورس برای افزایش سرمایه ، زمان مجمع فوق العاده را صبح دوشنبه تعیین کرده و در پایان معاملات امروز با توقف نماد روبرو خواهد شد."سکرما" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، بیش از 33 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیش از 66 میلیارد تومانی اضافه می کند و 100 میلیاردی می شود.

سایپا

سایپا پیش از توافق هسته‌ای یک قدم با ورشکستگی فاصله داشت اما پس از اجرایی شدن برجام موفق به رشد ۵۳ درصدی تولیدات شد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی