---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 23 آبان 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

احتمال استفاده از بیت کوین در فرابورس

مدیرعامل فرابورس از احتمال استفاده از بیت کوین در این بازار خبر داد و گفت: اگر به این نتیجه برسیم که مزایای استفاده از پول‌های الکترونیکی بیشتر از معایب آن است، می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

های وب
شنیده ها از "های وب" نشان می دهد این شرکت با انتشار توضیحات مدیرعامل بزودی به بورس باز می گردد و ۲۰ درصد سهام آن بابت خرید پارس آنلاین عرضه می شود.

قطعه سازان

رئیس هیات عامل ایدرو اعلام کرد: طبق قراردادهای خودرویی پسابرجامی، شمار قطعه سازان ایرانی که توان صادراتی داشته باشند، از ۱۵ شرکت فعلی به ۶۰ قطعه ساز افزایش می یابد.

کچاد
مدیر مجتمع صنعتی معدنی چادرملو اردکان پیش بینی کرد که در اجرای 2 طرح توسعه در این واحد تولیدی 10 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شود.

قمرو
در پی اتمام سال مالی 31 تیر سال جاری قند مرودشت، این شرکت بورسی زمان برگزاری مجمع را روز شنبه 27 آبان تعیین کرد.به همین دلیل ، امروز آخرین فرصت داد و ستد این شرکت بوده و نماد "قمرو" در پایان معاملات امروز بسته می شود.
گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو

گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو که یکی از زیرمجموعه های مهم ایران خودرو بشمار می رود و سود هر سهم را 178 ریال پیش بینی کرده ، از برنامه واگذاری 30 درصد سهام شرکت صنایع تولیدی نیرو گستران خراسان خبر داد.

امضای فاینانس ریلی
مدیرعامل راه آهن از امضای ۷ میلیارد دلاری قرارداد تامین فاینانس برای توسعه زیرساخت های ریلی خبر داد و گفت: در ۴ سال گذشته به طور متوسط ۱.۵ میلیارد دلار به صورت مستقیم در صنعت ریلی سرمایه گذاری شده است.

زنگان

زنگان، درآمد هر سهم سال مالی جاری را 43 ریال سود پیش بینی کرده بود اما در گزارشی جدید، این متغیر را با تعدیل منفی 44 درصدی به 24 ریال رساند و 137 ریال زیان شناسایی کرد.

سرمایه گذاری پردیس

امروز مهلت آخر داد و ستد سهام حق تقدم سرمایه گذاری پردیس است که طی روزهای گذشته با کاهش قیمت از 100 به 68 ریال رسیده است.

اموال بابک زنجانی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:بسیاری از اموال بابک زنجانی از قشم ایر و سهام برخی کارخانه ها در حد بدهی متهم نفتی شناسایی و توقیف شده است.

قلرست

در پی اتمام سال مالی 31 تیر سال جاری قند لرستان‌، این شرکت بورسی زمان برگزاری مجمع را روز شنبه 27 آبان تعیین کرد.به همین دلیل ، امروز آخرین فرصت داد و ستد این شرکت بوده و نماد "قلرست" در پایان معاملات امروز بسته می شود.
سیمان
در حالی که عراق یکی از جدی ترین مقاصد صادرات سیمان ایران بود، در سال های گذشته این کشور به دنبال دامپینگ صادرکنندگان سیمان ایران به عراق بخاطر مازاد تولید داخلی و سیاست های حمایتی عراق از صنعت سیمان این کشور، سیمان صادراتی ایران به عراق را تا بیش از ۱۰۰ درصد مشمول تعرفه کرد و این تعرفه ها هم چنان پا بر جاست.
لبنی
در حالیکه طی هفته‌های گذشته عراقی‌ها برای صادرات لبنیات ایران به کشورشان تعرفه‌های بیشتری وضع کرده‌ و مسئولان ایرانی از رایزنی برای حل این مشکل خبر داده بودند، دبیر انجمن صنایع لبنی اعلام کرد که با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته و دست ردی که عراقی‌ها به سینه مسئولان ایرانی زده‌اند، امیدی برای حل این مشکل وجود ندارد.

شبریز

برند جدید محصولات شرکت پالایشگاه تبریز با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی، نماینده وزارت نفت و مدیر منطقه ربع رشیدی در پنجمین نمایشگاه نوآوری وفناوری ربع رشیدی رونمایی شد. مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز با اشاره به این خبر اظهارکرد: برای نخستین بار در صنعت پالایش نفت کشور، فرآورده های نفتی مایع (بنزین و نفتگاز) این شرکت با برند پالایشگاه تبریز وارد بازار می شود.

کرمان

پیرو مجمع نوبت اول شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان در 20 آبان که به حد نصاب نرسید،زمان برگزاری مجمع فوق العاده نوبت دوم اعلام شد. از این رو،"کرمان" که مجوز افزایش سرمایه 200 درصدی صادره سازمان از محل سود انباشته را اخذ کرده،در ساعت 11:30 روز یکشنبه 5 آذر در اتاق بازرگانی صنایع ومعادن کرمان جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه به این مجمع روانه می شود.
تایر
مصطفی تنها سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر گفت: در سال های گذشته با توجه به کشش پایین تقاضا در بازار، این شرکت ها در فروش محصول اقدام به اعطای تخفیف و جایزه می کرده اند اما در سال ۹۵ و ۹۶ این تخفیفات فروش حذف شده اند. این مقام مسوول میزان نیاز سالانه کشور به تایر را ۳۵۰ هزار تن اعلام کرد و گفت :۲۵۰هزار تن از کل نیاز تایر از طریق تولیدکنندگان داخلی تامین می شود که در سال ۹۶ و با افتتاح یک کارخانه جدید میزان تولید داخل به حدود ۳۰۰هزار تن خواهد رسید.

شپمچا

شرکت پارس پامچال که از سال 1369 وارد بازار بورس تهران شده، طبق مصوبه اخیر هیات پذیرش بورس ، کارت قرمز گرفت و آماده خروج از بازار دوم معاملات بورس شد.این شرکت خانوادگی که با سرمایه 3 میلیارد تومانی ، 642 ریال زیان برای هم سهم پیش بینی کرده و از 14 تیر سال جاری هم با توقف نماد روبرو است ، از شنبه آینده 27 آبان، از فهرست شرکت های بورسی حذف و آماده انتقال به بازار پایه فرابورس خواهد شد.اکثریت سهام این شرکت و حدود 80 درصد ، در اختیار خانواده مغزی و صدوقیان زاده قرار دارد.

قیمت های وکیوم باتوم و قیر

قیر صادراتی ایران با قیمتی پایین تر از منطقه عرضه می شود و این موضوع رانتی برای خارجی ها به وجود آورده است. مدیر بازرگانی پالایشگاه تبریز با بیان این مطلب گفت: قیمت های وکیوم باتوم با نرخ های جهانی مطابقت ندارد و از این رو ما به روش قیمت گذاری وکیوم باتوم و قیر معترض هستیم و متاسفانه پالایش و پخش روش بهتری برای تعیین قیمت وکیوم باتوم و قیر ندارد.  وی با اشاره به اینکه با ارسال نامه ای به قیمت های وکیوم باتوم و قیر اعتراض شده است، گفت: نحوه قیمت گذاری وکیوم باتوم و قیر به صورتی است که پالایشگاه ها همواره متضرر می شوند. وی تاکید کرد: از سوی دیگر قیر صادراتی ایران با قیمتی پایین تر از منطقه عرضه می شود و این موضوع رانتی برای خارجی ها به وجود آورده است.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی