---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 22 آذر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

اطلاعیه مهم به کلیه فعالان محترم بازار سرمایه

با توجه به عملیاتی شدن نسخه بروزرسانی شده سامانه معاملات از روز شنبه مورخ 25/09/1396، ضروری است تمامی سفارشات مشتریان در سامانه معاملات حداکثر تا ساعت 14:30 امروز چهارشنبه از سامانه معاملات حذف گردند. لازم به ذکر است پس از تاریخ فوق امکان دسترسی به سفارشات در سامانه وجود نخواهد داشت.موضوع حذف سفارشات فعال در سامانه معاملات در خصوص بازارهای فرابورس ایران مصداق ندارد و سفارشات فعال در سامانه معاملات در بازارهای فرابورس به قوت خود باقی است.

برجام

مقام های کنگره و کاخ سفید اعلام کردند: همزمان با پایان ضرب الاجل دو ماهه،برنامه‌ای برای بازگرداندن تحریم‌های هسته ای ایران نداشته و قصد دارند بدون هیچ اقدامی از این ضرب‌الاجل عبور کنند.

شراز

"شراز"در حالی سود هر سهم سال مالی جاری را 1211 ریال پیش بینی کرده در عملکرد نیمه اول سال 92 درصد از این سود یعنی 1111 ریال را محقق کرده که 850 درصد بیشتر نسبت به دوره مشابه سال قبل است.

رمپنا 

خبرها از مدیرعامل مپنا حاکى از امادگى شرکت جهت احداث نیروگاههاى کوچک و تولید همزمان آب و برق آمادگى کامل دارد .

ایرباس و بوئینگ

هفته آینده مدیران شرکت‌های ایرباس و بوئینگ به تهران می‌آیند تا درباره فاینانس‌ به تصمیم‌گیری نهایی برسند.

درازک

دارویی رازک،درصدد است با افزایش سرمایه 45 درصدی،سرمایه فعلی را به 59.3 میلیارد تومان برساند."درازک" که شرکت داروپخش سهامدار 52.2 درصدی ان است،در صورت موافقت سازمان بورس،10 درصد این تامین مالی معادل 4.1 میلیارد تومان را از محل مطالبات و آورده نقدی و 35 درصد باقیمانده را از محل سود انباشته را جذب می کند.

 حادثه در دریای شمال قیمت نفت را بالا برد

تعطیلی خط لوله نفت فرتیز دریای شمال سبب شد بخش عمده‎ای از عرضه نفت مختل شود و قیمت شاخص نفت خام برنت برای نخستین بار پس از سال ۲۰۱۵ میلادی به بالای ۶۵ دلار برای هر بشکه برسد.خط لوله فرتیز که با ظرفیت انتقال روزانه ۴۵۰ هزار بشکه نفت، بزرگترین خط لوله انگلستان است،دوشنبه ۲۰ آذر ماه پس از آشکار شدن برخی شکاف‌ها تعطیل شد.

شاوان

شاوان، 90 درصد از سود پیش بینی شده 692 ریالی هر سهم یعنی 622 ریال را پوشش داده که نسبت به دوره مشابه قبل نشان از رشد 1169 درصدی دارد.

خودرو

گفته می شود که خریدار بلوک ایران خودرو یک مجموعه قطعه ساز است. در حال حاضر گمانه خریدار تنها یک مجموعه است، اما  خریداران واقعی در روز معامله خود را نشان خواهند داد. 

فخوز  

خبرها حاکى از افتتاح فولاد شادگان با حضور معاون اول ریاست جمهورى میباشد ، ٦٥ درصد این شرکت متعلق به فولاد خوزستان است

صادرات ۳٫۵ میلیارد دلاری گیاهان دارویی 

مجری طرح گیاهان دارویی گفت: صادرات گیاهان دارویی در کشور آلمان با درآمد نفتی ایران برابر است در حالی که کشور ما منبع غنی گیاهان دارویی است.

پالایشگاه اصفهان

پالایشگاه اصفهان اقدام به افزایش 49 درصدی سود ( از 600 به 894 ریال) کرد و قبل از شروع معاملات دیروز بسته شد. این پالایشگاه با سرمایه 2 هزار میلیارد تومانی ، در عملکرد 6 ماهه هم 47 درصد از سود جدید معادل 422 ریال را هم محقق کرده است.

شبریز

شبریز سود هر سهم را 688 ریال پیش بینی کرده، در نیمه اول سال 75 درصد معادل 517 ریال را محقق کرد. این در حالی است که این پالایشگاه در مدت مشابه سال گذشته ، 34 ریال زیان به ازای هر سهم ثبت کرده بود.

های وب

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس علت توقف نماد امروز های وب را ابهام نسبت به شفافیت اطلاعات اعلام کرد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی