---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 21 شهریور 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

داروسازی زهراوی
داروسازی زهراوی افزایش سرمایه 1000 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را در برنامه دارد .
ومعلم
بیمه معلم با نماد معاملاتی "ومعلم" در گروه  بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی و زیر گروه بیمه غیر زندگی به عنوان صد و دومین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد تا آماده عرضه 5 درصدی سهام باشد.

نطرین

عرضه اولیه 15 درصدی شرکت عطرین نخ قم در بازار دوم معاملات فرابورس انجام شد.در این عرضه، محدوده قیمتی برای سفارش خرید هر سهم "نطرین" بین 4680 تا 4914 ریال بود که در نهایت با 4914 ریال کشف قیمت شد .در واگذاری این شرکت که با 15 میلیون و 6 هزار و 450 سهم انجام شد، حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 300 سهم بود ما در نهایت به هر کد 109 سهم تعلق گرفت.

سخواف

سیمان مجد خواف قصد افزایش سرمایه 4 درصدی از مطالبات و آورده نقدی دارد.

شخارک

پتروشیمی خارک پیشنهاد افزایش سرمایه 200 درصدی از محل سود انباشته داد ."شخارک" درصدد است جهت پیشرفت طرح متانول2،سرمایه فعلی را از 200 به 600 میلیارد تومان برساند.

تولید خودرو

مدیرعامل ایران خودرو گفت: وضعیت تولید خودرو رو به بهبود بوده و تا سه ماه آینده فرآیند تولید و تحویل خودرو عادی خواهد شد.

قجام

قند تربت جام در نظر دارد با افزایش سرمایه 60 درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی و تجدید ارزیابی دارایی ها سرمایه خود را به 50 میلیارد تومان برساند.

آتیه داده پرداز

شرکت آتیه داده پرداز درصدد است به منظور اصلاح ساختار مالی سرمایه را از 50 به 75 میلیارد تومان (  افزایش سرمایه 50 درصدی ) برساند. تامین مالی "اپرداز" درصورت موافقت سازمان بورس از محل جذاب سود انباشته اعمال خواهد شد.

سپ

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش اقدام به تعدیل سود کرد."سپ" که با سرمایه 180 میلیارد تومانی برای هر سهم سال مالی منتهی به آذر جاری ، 1048 ریال سود پیش بینی کرده بود این متغیر مهم را با 15 درصد تعدیل مثبت به 1205 ریال افزایش داد که ناشی از افزایش تعداد نصب دستگاه های کارتخوان است.همچنین در عملکرد 6 ماهه ، 45 درصد از سود جدید معادل 548 ریال محقق شده است.

آزاد سازی نوسان قیمت فولادیها و پتروشیمی ها

پس از آزاد سازی سقف نوسان قیمت مس و آلومینیوم و فولاد این بار زمزمه های آزاد سازی سقف رقابت قیمت کالاهای پتروشیمی ها به گوش می رسد خبری که می تواند بازار پتروشیمی ها را متحول کند.

خپویش

شرکت سازه پویش برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی را اعلام کرد ."خپویش" در نظر دارد در صرت اخذ مجوز از سازمان بورس،سرمایه فعلی را به 30 میلیارد تومان برساند. این تامین مالی از محل سود انباشته و برای طرح توسعه و جلوگیری از خروج وجه نقد اعمال خواهد شد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی