---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 21 خرداد 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

ولملت

عدم فروش 162 میلیون و 240 هزار سهم شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق (سهامی خاص و با سرمایه بیش از 355 میلیارد تومانی)

ایران خودرو و سایپا

دو محصول جدید ایران خودرو و سایپا یعنی پژو ۲۰۰۸ و ساندرو استپ‌وی در بازار آزاد با افزایش ۲۵ و ۸ میلیون تومانی قیمت مواجه شدند. افزایش 25 میلیون تومانی قیمت پژو 2008 آن‌هم در عرض یک روز (این خودرو با قیمت 196 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد)در حالی اتفاق افتاده که این محصول در کارخانه 114 میلیون و 994 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

نیرو محرکه‌

در پایان معاملات امروز بازار سهام ، نماد نیرو محرکه‌ به دلیل برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده بسته می شود.

تلیسه

نماد معاملاتی شرکت دامداری تلیسه نمونه جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز چهارشنبه مورخ 23/03/1397 در پایان معاملات امروز دوشنبه متوقف می گردد.

پرداخت

شرکت به پرداخت ملت که مجوز افزایش سرمایه 111 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی را 26 فروردین سال جاری دریافت کرده بود ،با توجه به اتمام مهلت استفاده از این مجوز،سازمان بورس موافقت کرد مهلت استفاده از آن به مدت 30 روز تا تاریخ 22 تیر تمدید شود

بیمه دانا

امروز آخرین مهلت داد و ستد سهام حق تقدم بیمه دانا است

بانک سپه و سرمایه گذاری امید

طرح ادعای بانک سپه به عنوان سهامدار بیش از 70 درصدی "وامید" مبنی بر خسارت تاخیر تادیه نسبت به سود معوق سهام سال های 92 تا 95 ، که بار مالی 453 میلیارد تومانی را ایجاد کرده است.

حق تقدم کالبر

امروز آخرین مهلت داد و ستد سهام حق تقدم کالبر است.

شرانل

نماد معاملاتی شرکت نفت ایرانول جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز چهارشنبه مورخ 23/03/1397 در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

پژو سیتروئن

پژو سیتروئن در صورت خروج از بازار خودرو ایران، ضربه مالی سختی خواهد خورد. متاسفانه مدیران این گروه خودروسازی با تصمیم آمریکا مبنی‌بر اعمال تحریم‌ها علیه ایران مواجه هستند و این موضوع دردناک، زیان مالی زیادی به همراه خواهد داشت.برای شرکت پژو سیتروئن ، ایران از نظر حجم معاملات بالاتر از چین، انگلیس، ایتالیا و آلمان و نخستین بازار خارجی محسوب می‌شود. به طوریکه سال گذشته حدود ۴۴۵ هزار دستگاه خودرو در ایران به فروش رسانده است.

مخابرات

در پایان معاملات امروز بازار سهام ، نماد مخابرات ایران به دلیل برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده بسته می شود.

شیراز

پتروشیمی شیراز که طی سال های پیش شرکتی زیانده بود و سال گذشته هم از شناسایی هزینه 303 میلیارد تومانی بابت ذخیره مستمری و سایر مزایای کارکنان بازنشسته عادی و پیش از موعد خبر داده بود ، پیش بینی سود 44 +ریالی هر سهم سال مالی اسفند 96 را با تعدیل منفی 735 درصدی به 284 -ریال تبدیل کرد  تا باز هم زیانده شود.

فروش نقدی و اعتباری محصولات خانواده برلیانس

شرکت پارس‌خودرو اعلام کرد: به مناسبت عید سعید فطر اقدام به فروش نقدی و اعتباری محصولات خانواده برلیانس کرده است.در این طرح تمام محصولات برلیانس کراس،سری H۳۰۰ و سری H ۲۰۰ به صورت نقدی به فروش می‌رسند و دارای بیمه بدنه رایگان با موعد تحویل یک ماهه خواهند بود. در طرح فروش اعتباری نیز، این محصولات با مبلغ پیش پرداخت متفاوت و بازپرداخت ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماه با میانگین تسهیلات ۱۸ درصد به مشتریان عرضه خواهد شد

ایران خودرو
کارخانه خودروسازی خرز، از عرضه ۱۰۰ دستگاه خودروی سواری در کارخانه مشترک خودروسازی آذربایجان – ایران در این کشور خبر داد. امین آخوندوف رئیس هیأت مدیره شرکت خودروسازی آذرماش گفت: نخستین سفارش ما برای مصارف دولتی است که وزارت انرژی، اقتصاد و اداره مالیات به این کارخانه داده است.وی افزود: از هفته آینده فروش رسمی محصولات این کارخانه در سه نمایندگی فروش در باکو شروع می شود که شامل دو مدل خودرو با نام های خزر SD و خزر LD است. قیمت فروش مدل خزر SD از ۱۶ هزار منات (۹۴۰۰ دلار) و خزر LD از ۱۸ هزار منات (۱۰ هزار و ۶۰۰ دلار) آغاز می شود.

چدن سازان

افزایش ظرفیت مجموعه ماشینکاری سنگین صنعت به عنوان بخشی از هلدینگ چدن سازان با خرید، نصب و راه اندازی دستگاههای جدید و بکار گیری تکنولوژی روز دنیا حدودا به ارزش 4 میلیون دلار.شایان ذکر است در حال حاضر دستگاههای تراش مورد بهره برداری قرار گرفته که افزایش ظرفیت تولید غلتکهای سنگین از 45 غلتک به 70 غلتک در ماه را در پی داشته، همچنین با بهره برداری از دستگاههای سنگ تا پایان خرداد 97 باعث بهبود کیفیت و کاهش زمان تحویل محصول نهایی خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی