---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 24 بهمن 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"زفکا"

چهارشنبه 24 بهمن، 20 درصد از سهام شرکت کشت و دامداری فکا معادل 60 میلیون سهم در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود. در این واگذاری که از سوی کارگزاری صبا تامین انجام می شود ، محدوده قیمت هر سهم بین 820 تا 830 تومان بوده و هر فرد حقیقی و حقوقی قادر به خرید حداکثر 600 سهم خواهد بود.

آزادسازی سهام عدالت

وزیر اقتصاد: تلاش داریم پیش از سال نو سهام عدالتی که در اختیار مردم قرار دارد را آزاد کنیم تا در صورت تمایل بتوانند آن را بفروشند و به کالای سرمایه‌ای تبدیل کنند.

عرضه اولیه"افق"

شنبه 27 بهمن، 5 درصد از سهام فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش معادل 50 میلیون سهم عرضه اولیه می شود.محدوده قیمت هر سهم "افق" بین 1600 تا 1695 تومان بوده و هر فرد حقیقی و حقوقی قادر به خرید حداکثر 200 سهم خواهد بود.

قمرو

شرکت قند مرودشت از برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی از سود انباشته خبر داد."قمرو" در صورت موافقت سازمان بورس، می تواند سرمایه فعلی را از 20 به 30 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت قندی با 3 هدف جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده، اصلاح ساختار مالی و حفظ نقدینگی و استفاده از معافیت مالیاتی صورت می پذیرد.

دتهران

داروسازی‌ تهران‌ دارو که در بازار پایه ج فرابورس است، برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی در پیش گرفت."دتهران" درصدد است تا سرمایه فعلی را از محل سود انباشته از 4 به 6 میلیارد تومان برساند.تامین مالی این شرکت دارویی کوچک با هدف جلوگیری از خروج نقدینگی به واسطه تقسیم سود بین سهامداران که موجب کاهش میزان خرید مواد اولیه و در نتیجه کاهش تولید و فروش و منافع سهامداران خواهد شد، اعمال می شود.

خمهر

شرکت مهر کام پارس مجوز افزایش سرمایه 125 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را گرفت."خمهر" با هدف اصلاح ساختار مالی و خروج از شمولیت ماده 141و با برگزاری مجمع فوق العاده، سرمایه فعلی را از 82.8 به 186.1 میلیارد تومان می رساند.

آکنتور

به دنبال مصوبه هیات مدیره سازمان بورس جهت فراهم کردن زمینه ای برای انجام معاملات خارج از جلسه معاملاتی شرکت کنتور سازی ایران، فروش سهام این شرکت تمدید شد.سهامداران حقیقی "آکنتور" می توانند تا پایان ساعت کاری سه شنبه 30 بهمن با مراجعه به شرکت های کارگزاری، اقدام به سفارش با قیمت 21 هزار و 75 ریال هر سهم کنند.حداکثر فروش 1500 سهم تعیین شده که در صورت عدم کفایت منابع تامین شده از سوی خریداران،خرید از کمترین سفارش فروش شروع و بر اساس میزان عرضه فروش حداکثر سهم قابل خرید از افراد متناسب با میزان منابع تامین شده از سوی قرارداد خریداران مشخص خواهد شد.همچنین نوع سفارش فروش بدون محدودیت زمانی است و امکان ورود سفارش فروش از طریق مشتریان برخط امکان پذیر نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی