---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 24 اردیبهشت 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

اوان
شرکت مبین وان کیش در راستای اهداف و برنامه ها و به منظور ایجاد سبد درآمدی متنوع از محصولات و خدمات، اقدام به عقد قرارداد جدید در حوزه فروش شارژ و بسته اینترنتی همراه اول کرده که اثر درآمدی آن در گزارش‌های ماه آتی منعکس خواهد شد.

ثاژن

شرکت سخت آژند پس از ۱۳ سال حضور از بورس حذف شد و در بازار پایه فرابورس درج شد.

کپرور

شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس از برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی از محل سود انباشته خبر داد.

مس

معاون وزیر صنعت از مدیرعامل جدید شرکت ملی مس خواست تا برای فروش یک میلیارد دلاری محصول آماده باشد .

فرابورس

فرابورس از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 40 درصدی از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها خبر داد.

شتران

پالایشگاه تهران از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 83 درصدی خبر داد."شتران" درصورت موافقت سازمان بورس، سرمایه فعلی را از 2.4 به 4.4 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل سود انباشته و اندوخته و با 3 هدف طرح و توسعه به منظور تامین مالی پروژه CCR، جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و استفاده از معافیت های احتمالی مالیاتی اعمال می شود.

ونیکی

سرمایه گذاری ملی ایران درصدد است در صورت موافقت سازمان بورس،پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 100 درصدی را به انجام برساند."ونیکی" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 700 میلیارد تومان به 1.4 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته با 3 هدف جبران مخارج سرمایه گذاری سنوات اخیر، جلوگیری از خروج منابع جهت سرمایه گذاری و استفاده ار فرصت های بازار سرمایه صورت می گیرد.

ممنوعیت صادرات فولاد

وزارت صنعت ابلاغیه های دفتر صنایع معدنی مبنی بر ممنوعیت صادرات لوله و پروفیل و مقاطع طویل فولادی تا اطلاع ثانوی را تکذیب کرد.

خرید نفت ایران

در پی تصمیم‌های اخیر آمریکا مبنی بر لغو معافیت‌های تحریمی،شنیده ها حکایت از این دارد برخی کشورها همچون چین و هند و حتی اروپایی در پی راهکاری برای خرید نفت ایران هستند.

غصینو

"غصینو" با توجه به افزایش نرخ مواد اولیه بسته بندی و تاثیر آن بر بهای تمام شده محصولات این شرکت اعلام کرد: مجوز تغییر قیمت برخی از محصولات در ۱۵ اردیبهشت از انجمن شیرینی و شکلات اخذ شده و هماهنگی لازم در این خصوص با اداره کل صنعت استان زنجان به عمل آمده که از امروز اعمال می شود.مبلغ فروش محصول یا ارائه خدمت در سال مالی قبل ۳۱۴.۵ میلیارد تومان بوده که نسبت آن به کل درآمد شرکت در سال مالی قبل ۷۹ درصد است.

قیمت بنزین

نمایندگان مجلس به منظور جلوگیری از اقدام خودسرانه دولت برای افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن به دنبال تصویب طرح ۲ فوریتی ممنوعیت افزایش نرخ در سال ۹۸ هستند.

وآذر

سرمایه گذاری توسعه آذربایجان از دریافت مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد. تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی صورت می گیرد تا قادر به اصلاح ساختار مالی، پرداخت بدهی به بانکی و بهبود وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری شود.

واریز یارانه

زمان واریز یارانه نود و نهمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی اعلام شد که ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز شود.

امید

شرکت تامین سرمایه امید از برنامه افزایش سرمایه 17 درصدی خبر داد."امید" که پیرو تصمیمات مجمع فوق العاده 16 مهر سال گذشته، افزایش سرمایه از 490 به 700 میلیارد تومان را به تصویب رساند،حال در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ 600 به 700 میلیارد تومان اقدام کند.تامین مالی این تامین سرمایه در صورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی انجام خواهد شد تا قادر به جلوگیری از خروج وجه نقد و بهبود ساختار سرمایه شود.

واگذاری سهم دولت در شرکت‌های بزرگ بورسی
دوشنبه صبح در جلسه اصلی کمسیون اقتصاد هیئت دولت در خصوص خروج کامل دولت از شرکت‌های بزرگ بورسی و واگذاری تصدی‌گری تصمیم گیری می‌شود.
شنیده می شود وزارت نفت و وزارت اقتصاد کاملا با این تصمیم موافقت هستند
لیست شرکت‌ها :
-کشتیرانی جمهوری اسلامی
-فولاد مبارکه
-ملی صنایع مس ایران
-هلدینگ خلیج فارس
-پالایش نفت اصفهان
-پالایش نفت تبریز
-پالایش نفت لاوان
-پالایش نفت تهران
-پالایش نفت شیراز
-پالایش نفت بندر عباس
-بانک صادرات
-بانک ملت
-بانک تجارت
-مخابرات ایران
-ایران خودرو
-سایپا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی