---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 21 آذر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

قیمت نفت

قیمت نفت برنت برای اولین بار از سال ۲۰۱۵ به بیش از ۶۵ دلار رسید.

پژو ۳۰۱

تولید خودروی پژو ۳۰۱ که جزو خودروهای پرتیراژ خواهد بود، به عنوان دومین محصول شرکت مشترک ایران خودرو و پژو با ساخت داخل بالای ۵۰ درصد از اسفند آغاز می شود.

رایان

نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت لیزینگ رایان سایپا، به منظور پرداخت سود علی الحساب سه ماهه اوراق در تاریخ 25/09/1396، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.
ذوب
شایعات از پیش بینی  سود 100 ریالی  این  شرکت در سال 96 حکایت  دارد

برجام
پس از گذشت ۶۰ روز جهت ارزیابی برجام توسط کنگره آمریکا، مشاوران کاخ سفید معتقدند احتمال می‌رود ترامپ ۲۳ دی ماه، آمریکا را به طور کامل از برجام خارج کند.

حفارس
در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضاء هیئت مدیره متوقف خواهد شد.

بنزین۱۵۰۰ تومانی
وزیر نفت در واکنش به احتمال افزایش قیمت بنزین به ۱۵۰۰ تومان گفت: افزایش قیمت بنزین در بودجه ۹۷ دیده شده ولی اینکه چه زمانی و چگونه افزایش قیمت بنزین اعمال شود، هنوز مشخص نیست.

کمنگنز
در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت معادن منگنز ایران جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضاء هیئت مدیره متوقف خواهد شد.
خودرو
 گزارش پایگاه خبری عصر خودرو به نقل از رویترز، گروه صنعتی اتونئوم سوئیس با عایق خودروی توس (AKD) برای تولید و توزیع تجهیزات در ایران با مجوز انحصاری به توافق رسیدند.شرکت عایق خودروی توس سیستم‌های کارپت و قسمت‌های داخلی داشبورد را در کارخانه مشهد برای شرکت ایکاپ تولید می‌کند. این کارخانه حاصل سرمایه‌گذاری مشترک ایران خودرو و گروه خودروسازی فرانسه است.گروه صنعتی سوئیس اعلام کرد: نخستین وسیله با قطعات و تجهیزات اتونئوم قرار است در اوایل سال 2019 عرضه شود.

خصوصی‌سازی ایران‌خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو سرانجام کلید تکمیل خصوصی‌سازی در صنعت خودرو را زد و در نامه‌ای به سازمان بورس اعلام کرد قصد دارد سهام شرکت سرمایه‌گذاری سمند را به‌ عنوان یکی از سهام درون شرکتی خود به مزایده بگذارد تا به این ترتیب یکی از اصلی‌ترین وعده‌های رئیس‌جمهور در صنعت خودرو در دوران مدیریت هاشم یکه زارع محقق شود. وعده خصوصی‌سازی ایران‌خودرو همواره از سوی دولت‌های بسیاری داده شده بود. گویا این وعده به همت هاشم یکه زارع که نامش به‌طور یقین با واگذاری بلوک سمند به‌عنوان مرد تاریخ‌ساز این صنعت به ثبت خواهد رسید، جامه  عمل به خود گرفته است و دولت به وعده داخلی و بین‌المللی خود در صنعت خودرو عمل خواهد کرد.

فردا فرصت حدف سفارش های فعال

معامله گران آنلاین و کارگزاران تا فردا فرصت حدف سفارش های فعال را دارند. بر همین اساس لازم است تا هم معامله گران آنلاین و هم کارگزاران تا ساعت 14:30 روز چهارشنبه اقدام به حذف سفارش های فعال کنند.در صورت عدم حذف سفارشات در مهلت اعلامی وجوه معامله گران آنلاین بلوکه خواهد شد. چرا از شنبه ، سامانه قبلی به طور کل کنار گذاشته می شود و امکان استفاده از آن و سفارش های حذف نشده نخواهد بود.سامانه بروز شده از نظر شکلی هیچ فرقی با سامانه فعلی ندارد و استفاده کنندگان تفاوتی را احساس و مشاهده نخواهند کرد اما مشکلاتی مانند "هنگ" کردن سامانه و وجود خطا به حداقل ممکن رسیده و در حد صفر خواهد بود.
های وب
سهامدار عمده و مدیرعامل این شرکت یعنی ایمان میری، ضمن اعلام خرید 100 درصد سهام پارس آنلاین و ارایه توضیحات و همچنین فریز 51 درصد سهام و قبول بازارگردانی حدود 4.6 درصد سهام ، از برنامه واگذاری دو بلوک 17 درصدی برای تامین بخشی از منابع خرید پارس آنلاین خبر داده بود.ین مالک که با نحوه اطلاع رسانی های گاه بدیع ، ارتباط مستمری با فعالان بازار برقرار کرده ، امروز زمان و قیمت واگذاری اولین بلوک 17 درصدی را اعلام کرد که طبق آن قرار است چهارشنبه 6 دی ، 680 میلیون سهم "های وب" را به قیمت پایه 1000 تومان روانه میز فروش بورس کند تا در صورت خرید توسط فروشندگان پارس آنلاین ، تامین منابع شود. چنانچه شخص دیگری اقدام به خرید این بلوک کرد ، وجوه حاصله به مالکان پارس آنلاین داده می شود.اعلام جزییات این واگذاری که توسط کارگزاری بانک ملی انجام خواهد شد، منجر به تشدید صف خرید سهام "های وب " در روز جاری شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی