---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 20 اسفند 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

سپ

شایعاتی مبنی بر عرضه  اولیه  این شرکت تا پایان سال جاری حکایت دارد

شتران

پالایشگاه تهران برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی را اعلام کرد."شتران" از دو محل سود انباشته و اندوخته طرح توسعه،800 میلیارد تومان به سرمایه فعلی می افزاید.تامین مالی این شرکت درصورت موافقت سازمان بورس ،صرف قسمتی از طرح های دردست اجرا، مخارج سرمایه ای بلندمدت،جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و اصلاح ساختار مالی می شود.

تبرک

شایعات از عرضه اولیه این شرکت تا پایان سال حکایت دارد

خشرق

در پایان معاملات امروز بازار سهام ، نماد شرکت الکتریک‌ خودرو شرق‌ به دلیل برگزاری مجمع فوق العاده و سالانه بسته می شود.

"خشرق" هر چند برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی را در پیش گرفته اما تا به امروز قادر به دریافت مجوز افزایش سرمایه از سازمان بورس نشده است. این زیرمجموعه ایران خودرو ، برای انتخاب هیات مدیره هم مجمع عادی به طور فوق العاده ایی تشکیل خواهد داد.

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین که از 24 اردیبهشت 94 تاکنون به دلیل عدم ارایه اطلاعات با اهمیت با توقف نماد روبرو است، از بازار دوم معاملات فرابورس تبعید و در بازار پایه ب فرابورس درج نماد شد.

پتروشیمی جهرم ،داراب و  فسا
نمادهای معاملاتی شرکتهای پتروشیمی جهرم  ، پتروشیمی داراب و پتروشیمی فسا و حق تقدم خرید سهام شرکتها جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز سه شنبه مورخ 22/12/1396، در پایان معاملات امروز یکشنبه متوقف می گردند.

قیمت دیه
قیمت دیه کامل در ماه‌های غیرحرام از ابتدای سال 97 مبلغ 231 میلیون تومان تعیین و توسط صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه ابلاغ شد.مبلغ دیه در ماه های غیرحرام در سال 96، 210 میلیون تومان تعیین شده بود.
 شاراک
شایعات از تعدیل مثبت این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

سایپا-میتسوبیشی

سرپرست فرمانداری خمین از واگذاری طرح نیمه کاره واحد صنعتی خودروسازی سایپا به میتسوبیشی ژاپن و مراحل نقل و انتقال سند واحد ضنعتی خودروسازی سایپا در خمین و پیش بینی عرضه محصولات خط تولید تا نیمه اول سال ۹۷ خبر داد.

ومعادن

سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات که 27 دی سال جاری برنامه افزایش سرمایه 16 درصدی را اعلام کرده بدون دریافت مجوز سازمان بورس، زمان مجمع فوق العاده را مشخص کرد.سهامداران "ومعادن" ساعت 11 روز دوشنبه 28 اسفند در هتل لاله جهت تصمیم گیری به این مجمع روانه می شوند تا در صورت موافقت سازمان بورس ، سرمایه آن از 3.1 به 3.6 هزار میلیارد تومان برسد.تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته برای جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و مشارکت در افزایش سرمایه شرکتهای سرمایه پذیر انجام می شود.

کروی

امروز بلوک 50 درصدی توسعه معادن روی ایران در بورس عرضه می شود.این بلوک شامل بیش از یک میلیارد و 207 میلیون و 810 هزار سهم "کروی" است که توسط شرکت افق نیلی خلیج فارس اصالتا" و وکالتا" از طرف شرکت های خدماتی آینده نگر مهر، سرمایه گذاری مهر اقتصاد و نگین، رویال به قیمت هر سهم 6614 ریال به صورت نقد و اقساط 5 ساله از سوی کارگزاری مهر اقتصاد روانه میز فروش می شود.

خکاوه

"خکاوه" که عدم تحقق افزایش سرمایه و متعاقب آن افزایش 12 درصدی هزینه مالی و عدم تحقق پیش بینی فروش و تولید 4000 و 4654 دستگاه را از جمله دلایل افزایش زیان دانسته ، اعلام کرد: عطف به خبر منتشر شده در تارنمای اینترنتی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور (مورخ 16 اسفند96) مبنی بر انعقاد قرارداد طرح نوسازی ناوگان فرسوده باری لازم به توضیح است که شرکت در سال 95 قراردادی با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور بابت این موضوع منعقد (قبلاً اطلاع رسانی شده بود) که متعاقب آن در سال 1396 از محل تعهدهای ایجاد شده با همکاری سازمان راهداری و بانک عامل اقدام به واگذاری تعدادی از محصولات کرده و این امر در سال 97 نیز ادامه خواهد یافت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی