---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 20 آبان 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

ایران‌خودرو

ایران‌خودرو به احتمال زیاد از هفته آینده تولید پژو ۳۰۱ را که البته آزمایشی به حساب می‌آید، آغاز می‌کند.

غالبر

لبنیات کالبر،با توجه به اتمام مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه و موافقت سازمان بورس،مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه را به مدت 3 روز و تا تاریخ 25 آبان جاری تمدید کرد.

لغو توافق بازار سرمایه ایران و کره جنوبی
مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد: توافق بازار سرمایه ایران و کره جنوبی تحت تاثیر فشارهای سیاسی لغو شده است.

رکیش
در پی اتمام سال مالی و تصمیم به انتخاب هیات مدیره کارت اعتباری ایران کیش، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.مجمع سالانه "رکیش" ، صبح دوشنبه جاری 22 آبان برگزار می شود

 سنگ آهن
قیمت سنگ آهن در چین روز پنج شنبه با کاهش ۰.۵۵ دلاری به حدود ۶۲.۵ دلار رسید. نرخ سنگ آهن روز چهارشنبه در چین با کاهش ۰.۵۵ دلاری به حدود ۶۲.۵ دلار رسید و سنگ آهن عیار ۶۵درصد استرالیا نیز با همین میزان کاهش ۸۱.۸۵ دلار معامله شد.

نفت
درحالی‌که واردات نفت خام چین به پایین‌ترین سطح امسال خود رسید، قیمت‌های نفت افت کرد. هرچند تاجران می‌گویند بازار به‌طور کلی همچنان به خوبی با کاهش عرضه به رهبری اوپک تقویت می‌شود.
چکاپا
از چکاپا خبر می رسد که سود 33میلیارد تومانی که در بند سایر درآمد های غیرعملیاتی برای سال منتهی به 30آبان 97 آمده است ، مربوط به یکی از شرکت های زیرمجموعه می باشد که مجری طرح توسعه ظروف یکبار مصرف سلولزی است.

چانگان
شرکت چانگان به عنوان شریک جدی گروه سایپا تلقی می شود و در حال حاضر محصول CS35 چانگان در ایران تولید می شود و برنامه ریزی سایپا اختصاص ظرفیت حداقل 200 هزار دستگاه طی سه سال آینده است

۶ آذر تعطیل رسمی اعلام شد

۶ آذر مصادف با ۸ ربیع الاول به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسکری و آغاز امامت حضرت مهدی، تعطیل رسمی اعلام شد.

کماسه
نماد تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری‌ در پایان معاملات امروز بسته می شود.مجمع سالانه  "کماسه" ، صبح دوشنبه جاری 22 آبان برگزار می شود.

پالایشگاه
بر اساس تصمیم جدید شورای رقابت مقرر شده است تا ظرف مدت یک ماه، دستورالعملی برای عرضه وکیوم باتوم پالایشگاه ها با شرایط قراردادهای بلندمدت برای عرضه در بورس کالای ایران با محاسبه نرخ ارز آزاد تهیه شود.

تعدیل مثبت “واتی”

گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند قصد دارد ۹۶درصد از سهام شرکت لاستیک پارس را واگذار کند. شنیده می شود پس از قطعی شدن این واگذاری سود سهام این شرکت با تعدیل مثبت همراه می شود.

خفولا

نماد معاملاتی شرکت خدمات فنی فولاد یزد جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت دوم صاحبان سهام در روز دوشنبه مورخ 22/08/1396، در پایان معاملات امروز متوقف می گردد.

وتوس
مدیرمالی شرکت توسعه شهری توس گستر گفت:پس از انجام افزایش سرمایه،پروژه تجاری مسکونی زکریا آغاز خواهد شد.همچنین پروژه مسکونی کوثر پیشرفت 55 درصدی داشته و به مرحله نازک کاری رسیده است.

حفاری شمال
شرکت حفاری شمال،در صدد است با افزایش سرمایه 100 درصدی،سرمایه فعلی را به 521 میلیارد تومان برساند."حفاری" این تامین مالی را در صورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت اصلاح ساختار مالی انجام می دهد.

سایپا
برنامه سایپا تا سال 2025، افزایش ظرفیت تولید به دو برابر فعلی بوده و تولید حدود 700 هزار دستگاه گروه سایپا ، طی 6 سال آینده به یک میلیون و 500 هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.سیاست گروه این است که 50 درصد از محصولات با برند گروه سایپا تولید شود و 50 درصد مابقی را در مشارکت با شرکای خارجی به تولید برسانیم.

سیمان
یک فعال بخش سیمان با بیان اینکه قرار است یک کارگروه ویژه برای بخش سیمان تشکیل شود، گفت: نمایندگان وزارت صنعت، انجمن سیمان در این کارگروه حضور خواهند داشت تا در نهایت یک تصمیم مناسب برای بخش سیمان کشور اتخاذ شود. در این جلسه قرار شده برای تنظیم بازار ، صادرات و افزایش مصرف داخلی سیمان سیاست گذاری لازم انجام شود.

آ س پ
شرکت آ.س.پ با سرمایه 80 میلیارد تومانی،در نظر دارد در صورت موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه 25 درصدی،20 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید.تامین مالی" آ س پ" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی با 2 هدف تامین بخشی از نقدینگی لازم برای اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش صورت می پذیرد.

حضور هیئت ۷۰ نفره از مقامات اروپایی و فعالان اقتصادی در  تهران

هیئت ۷۰ نفره از مقامات اروپایی و فعالان اقتصادی که ۲۵ نفر از آنها نیز عالی رتبه هستند، در  تهران حضور می‌یابند و دیدارهایی با مقامات ایرانی به ویژه در بخش کشاورزی خواهند داشت.  بر این اساس، این هیئت با ریاست فیل هوگان کمیسیونر کشاورزی و توسعه روستایی اتحادیه اروپا، صبح فردا ۲ دیدار با محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران و اعضای اتاق بازرگانی، خواهند داشت.  در هیئت  و جدا از ۲۵ نفر از اعضای عالی رتبه، فعالان اقتصادی در حوزه های کشاورزی، صنایع غذایی و توسعه روستایی در ایران حضور می‌یابد.
مس
مس در بورس فلزات چین روز چهارشنبه با کاهش رو به رو شد. این فلز در معاملات روز چهارشنبه بازار فیوچرز شانگهای 2.29درصد کاهش یافت. بخشی از این افت قیمت را می توان به تضعیف نرخ برابری یوان در برابر دلار نسبت داد.

قپیرا

در پی اتمام سال مالی و تصمیم به انتخاب هیات مدیره شرکت قندپیرانشهر، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.مجمع سالانه "قپیرا" ، صبح دوشنبه جاری 22 آبان برگزار می شود

جذب سرمایه‌گذاری در بخش معدن

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، از امضای قراردادهایی با بانک‌های اروپایی و آسیایی، به منظور جذب سرمایه‌گذاری در بخش معدن خبر داد.مهدی کرباسیان گفت: طی ماههای اخیر، توافقنامه هایی را با کره جنوبی، دانمارک و اتریش امضاء کرده و در حال توافق با کشورهای دیگری همچون آلمان هستیم.  معاون وزیر صنعت افزود: ایران به دنبال همکاری با تولیدکنندگان و معدنکاران خارجی است و نهایت تلاش خود را برای یافتن بهترین سرمایه‌گذاران خواهد داشت، به خصوص اینکه معادن و کارخانه های ایران، فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری شرکت‌های خارجی فراهم آورده است.  وی تاکید کرد: ایران در صدد جذب۵۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی تا سال ۲۰۲۵ است







نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی