---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 2 دی 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"نطرین"و"زشگزا "

عرضه های اولیه سهام از چهارشنبه گذشته با "امید" شروع و فردا با "نطرین" ادامه می یابد و مدیران "زشگزا " هم صبح امروز آخرین وضعیت و اطلاعات را به خبرنگاران می دهند و منتظر تعیین زمان قطعی می مانند.انتظار می رود عرضه اولیه 20 درصد معادل 16میلیون سهم این شرکت در هفته جاری باشد.فردا به میزان 15% از سهام شرکت نطرین قم در نماد نطرین عرضه می‌شود. سهمیه هر کد125 سهم و محدوده قیمتی 4780-5019 ریال می باشد.

افزایش قیمت بنزین

نائب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه بعید است مجلس با افزایش۵۰ درصدی قیمت بنزین موافقت کند، گفت: در شرایطی که مردم بیکار هستند دلیلی برای واقعی‌کردن قیمت بنزین وجود ندارد.

تعرفه واردات خودرو

بر اساس پیشنهاد دولت، تعرفه واردات انواع خودرو تا سقف ۱۵۰ درصد افزایش می یابد.

ثنور

سرمایه گذاری کوه نور که در بازار معاملاتی پایه ب فرابورس درج شده،در نظر دارد با افزایش سرمایه 907 درصدی،سرمایه فعلی را به بیش از 101 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "ثنور" در صورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف افزایش سرمایه اعمال می شود.

سفارس

شرکت سیمان فارس و خوزستان، سود هر سهم سال مالی اردیبهشت آینده را با 10 درصد کاهش از 127 به 114 ریال رساند و در عملکرد 6 ماهه منتهی به آبان ، تنها یک ریال از این سود را محقق کرد.

ذوب

شرکت ذوب آهن  بعد از دریافت مجوز افزایش سرمایه 322 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها پیشنهاد افزایش سرمایه 22 درصدی را داده تا در صورت طی مراحل قانونی و موافقت سازمان بورس ، به سرمایه بیش از 4 هزار میلیارد تومانی برسد.این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و به منظور اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز اعمال خواهد شد.

فولاژ
کارخانه فرآوری ضایعات فلزی در شرکت فولاد آلیاژی ایران افتتاح شد. رئیس هیات مدیره شرکت اظهار کرد: کارخانه فرآوری ضایعات با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در سال که قابلیت افزایش تا۴۰۰ هزار تن را نیز دارد، تنها کارخانه فرآوری آهن قراضه در مرکز و جنوب کشور است که شروع به فعالیت کرده است.





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی