---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 2 اسفند 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شپترو 

خبرها حاکى از رونمایى از گزارش ٤٠٠ درصدى افزایش سرمایه از تجدید ارزیابى تا پایان سالجارى میباشد که به ٣٠٠ درصد افزایش سرمایه از محل آورده فعلى اضافه میشود .

ذوب
معاون ذوب آهن اصفهان از درخواست این مجموعه از کمیسیون تلفیق مجلس برای اختصاص ۱۴۰ میلیون یورو اعتبار برای تولید ریل ملی خبر داد.
حپترو

شرکت حمل و نقل پتروشیمی از برنده شدن در مناقصه خدمات لجستیک و ترخیص محصول اوره پتروشیمی امیر کبیر خبر داد و اعلام کرد این مناقصه مربوط به حمل 50 هزار تن اوره از کرمانشاه به بندرعباس و خدمات ترخیص محصول جهت صادرات است.
مس
مس در بازار فلزات لندن (LME) رشد هفتگی 6.47 درصد داشته و به 7182$ در هر تن رسیده و برغم رشد موجودی انبارهای LME چشم انداز کاملا روشنی دارد.

گلتاش

در پی اتمام سال مالی 30 آذر سال جاری گلتاش، این شرکت بورسی زمان مجمع سالیانه را صبح یکشنبه آینده 6 اسفند تعیین کرده است .به همین دلیل نماد " گلتاش" در پایان معاملات امروز بسته می شود.

خاور 
زیان پیش بینی شده هرسهم قبلی: 1,273ریال زیان پیش بینی شده هر سهم فعلی: 1,627ریال درصد تغییر: 28% تعدیل منفی(افزایش زیان)

کاما

شرکت باما،برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی را اعلام کرد."کاما" درصدد است در صورت موافقت سازمان بورس،سرمایه فعلی را به 100 میلیارد تومان برساند. این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با 4 هدف اصلاح ساختار مالی، جبران مخارج سرمایه ای، اجرای طرح توسعه و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر اعمال می شود.

خصدرا

شنیده ها حاکى از واگذارى قطعه سازهاى تحت تملک صنعتى دریایى ایران بصورت بلوکى میباشد .

فولاد

با شایعات آزاد سازی احتمالی قیمت سنگ آهن تنها شرکت گروه فولادی که از این لحاظ زیان نخواهد دید فولاد است که خودش تولید کننده کنسانتره و گندله مصرفی خودش است.

غمارگ
 سود پیش بینی شده هرسهم قبلی: 139 ریال سود پیش بینی شده هر سهم فعلی: 39 ریال درصد تغییر: 72% تعدیل منفی
کیسون

کیسون از برنده شذن در مناقصه 361 میلیارد تومانی خبر داد که مربوط به تامین، اجرا و نصب تاسیسات زیربنایی و ساختمان‌های صنعتی، عملیات انتقال آب در خشکی با استفاده از لوله‌های GRVE و فولادی به همراه نصب شیرآلات و ابزار دقیق و خرید و نصب و راه اندازی واحد آب شیرین کن 200 هزار متر مکعبی است.

شرکت مهندسی توسعه آب آسیا به عنوان کارفرما، کیسون را برنده مناقصه اعلام و دستور شروع عملیات اجرایی را داده و تا این مرحله فقط ضمانتنامه حضور در مناقصه تادیه شده و این شرکت نیز فعلاً در حال تهیه ضمانتنامه تضمین انجام تعهدات است.

خمحرکه
شنیده میشود بلوک عمده اشتاد ایران که شرکت نیرو محرکه مالک ٨٨ درصدى آن میباشد بزودى آگهى براى فروش میشود .
پکرمان
کیفیت بالای محصولات بارز و درنهایت موفقیت این گروه صنعتی در پشت سر گذاشتن استانداردهای روز اتحادیه اروپا و دریافت تاییدیه رنو فرانسه باعث شد، گروه بارز به‌عنوان تنها تامین‌کننده تایر خودروهای تولیدی در ایران معرفی شود.

شرکت بورس تهران

شرکت بورس تهران که مجوز افزایش سرمایه 20 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرده،زمان تشکیل جلسه هیئت‌مدیره در خصوص افزایش سرمایه را اعلام کرد."بورس" در روز چهارشنبه 9 اسفند جاری برای رساندن سرمایه فعلی به 150 میلیارد تومان از دو محل سود انباشته (معادل 18.4 میلیارد تومان) و سایر اندوخته‌ها (معادل 6.6 میلیارد تومان) به این جلسه می رود تا قادر به تکمیل پروژه ساختمان سعادت آباد، تأمین مالی احداث ساختمان بورس زنجان و طراحی و تکمیل دیتاسنتر ساختمان مرکزی شود.





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی