---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 2 اردیبهشت 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

وملی
نماد معاملاتی شرکت گروه صنعتی ملی(وملی) با توجه به عدم رعایت دستور العمل اجرایی افشای اطلاعات تعلیق شد.

آپ

قائم مقام مدیرعامل آسان پرداخت با اعلام عملی شدن درخواست صدور کد معاملاتی و خرید سهام از طریق اپلیکیشن آپ خبر داد.

شرکت آلومینیوم ایران

شرکت آلومینیوم ایران امروز 240 تن شمش 1000p-99.8 با قیمت پایه 111,538 ریال (10.9 درصد بالاتر از قیمت پایه قبلی) به ازای هر کیلو در بورس کالا عرضه کرد و قادر به فروش همه 240 تن در قیمت پایه شد.

شگامرن
شرکت پترو صنعت گامرون که با قیمت 6537 تومانی هر سهم گران ترین سهم بازار ایران بشمار می رود پیشنهاد افزایش سرمایه 900 درصدی را به سازمان بورس ارائه کرد و با اظهار نظر حسابرس، در مراحل پایانی اخذ مجوز است."شگامرن" در نظر دارد از محل جذاب سود انباشته، سرمایه را از 6 به 60  میلیارد تومان برساند. تامین مالی مذکور در راستای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

فولاد
شرکتهای فولادسازی ناحیه اصفهان در سال 1397 در حال برنامه ریزی کاهش تولید برخی محصولات به منظور مدیریت کمبود آب هستند . قرار است قیمت هر مترمکعب آب مصرفی این شرکتها 16 برابر شده و از 750 تومان فعلی به 12 هزار تومان در سال جدید افزایش یابد

بارز
گروه صنعتی بارز برای نخستین‌بار در ایران و با هدف کاهش نیاز بازار به واردات تایرهای دارای تکنولوژی ساخت بالا، تایرهای سری w تولید می‌کند.مدیرکل بازاریابی و صادارت گروه صنعتی بارز با اعلام این خبر هدف از ساخت تایر با تکنولوژی ساخت بالا را تامین تمام انواع تایر مورد نیاز در کشور دانست و گفت: گروه صنعتی بارز به‌عنوان بزرگ‌ترین تایرساز کشور، با در اختیار داشتن دانش ساخت تایر با تکنولوژی بالا، برای نخستین‌بار در کشور تایرهایی با شاخص سرعت w را تولید و روانه بازار خواهد کرد. این تایرها توانایی مقاومت تا سرعت ۲۷۰کیلومتر بر ساعت را دارند.ساخت تایر با شاخص سرعت w در حالی در کشور انجام می‌شود که از یک سال قبل تولید تایر سری v با قابلیت عملکرد مناسب تا سرعت ۲۴۰کیلومتر بر ساعت آغاز شده بود.

عرضه 10 درصد سهام خیمن

شرکت ایمن خودرو شرق با نماد معاملاتی "خیمن" در گروه ساخت خودرو و قطعات و زیرگروه قطعات یدکی و جانبی وسایل نقلیه موتوری به عنوان نود و هفتمین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد تا اماده عرضه 10 درصد سهام و اجرای تعهد عرضه 10 درصد دیگر طی یکسال باشد."خیمن" تولیدکننده انواع کمربند ایمنی خودروهای سواری،وانت،کامیون و اتوبوس و انواع ایربگ خودروهای ساخت داخل است.

جزییات پیش فروش ۳ محصول شاسی بلند ایران خودرو

شرکت ایران خودرو اعلام کرد محصولات شاسی بلند را در طرح فروش اردیبهشت ماه که از امروز آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، عرضه می کند.  در این طرح خودروهای سوزوکی گراند ویتارا، هایما اس7 اتوماتیک توربو و هایما اس5 اتوماتیک توربو در رنگ های سفید،‌ مشکی، نقره ای و خاکستری به صورت یک و دو ودیعه ای و با موعد تحویل مهر و آبان 97 برای خودروی سوزوکی و مرداد و شهریور 97 برای خودروهای هایما عرضه شده است.متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه صرفا از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

تست موفقیت آمیز کارکردی غلتک‌های صادراتی

در پی عقد قرار داد فروش آزمایشی ۶ عدد غلتک نورد ورق به گروه Erdemir ترکیه و تحویل این غلتکها در انتهای سال ۱۳۹۶ به شرکت مذکور، این غلتکها در هفته گذشته در خط نورد با موفقیت مورد استفاده قرار گرفت. لازم بذکر است در اولین دوره کاری این غلتکها از نظر کارکردی مشابه با بهترین سازندگان خارجی بوده است که این موضوع نشان دهنده تولید این غلتکها مطابق با کیفیت و استاندارد جهانی می باشد.  گروه Erdemir ترکیه بزرگترین تولید کننده ورق در کشور ترکیه می باشد و سالیانه به طور تقریبی ۴۵۰۰ تن غلتک نورد جهت تولید محصولات خود استفاده می نماید که با توجه به نتایج موفقیت آمیز از نظر کارکردی شرکت چدن سازان شانس بسیار زیادی در جهت اخذ سفارش بخشی از این میزان مصرف غلتک را دارا می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی