---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 19 مهر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه ولپارس

لیزینگ پارسیان در بورس درج نماد و آماده عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام در روزهای آینده شد.

شلعاب

شرکت لعابیران ،در صدد است با افزایش سرمایه 100 درصدی، سرمایه فعلی را به 20 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "شلعاب" 10 میلیارد تومانی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته و در جهت اصلاح ساختار مالی و سرمایه در گردش صورت می پذیرد.

خاهن

آهنگری‌ تراکتورسازی‌ ایران‌ از قرارداد 3 جانبه با یک شرکت ایتالیایی و ایران خودرو خبر داد

پیشگیری از نوسانات شدید بازار سهام

صندوق تثبیت بازار سرمایه با سرمایه اسمی یک میلیارد تومانی و تزریق منابع از چند محل، از دیروز آغاز به کار کرد تا در حمایت از سهامداران و پیشگیری از نوسانات شدید بازار سهام نقش داشته باشد.

رنو فرانسه

مدیرعامل رنو فرانسه که از احتمال تعلیق فعالیت در ایران درصورت تحریم های جدید آمریکا خبر داده بود با اعلام برنامه ۶ ساله گفت: رنو ایران را ترک نخواهد کرد و برای این کشور برنامه ریزی بلندمدت و جدی دارد.

توقف پژو ۴۰۵

مدیرعامل ایران خودرو خراسان از دستور یکه زارع به تولید حداقل ۱۰ درصد محصولات چینی و تصمیم به توقف و جایگزینی پژو ۴۰۵ خبر داد.

فایرا 

خبرها از عضو هیئت مدیره شرکت ایرالکو حاکى از عدم تضمین خریدار بلوک شرکت فایرا ( آلومینیوم المهدى ) براى عرضه محصولات در بورس کالا میباشد که موضوع از سوى سازمان خصوصى سازى و سندیکا رصد شده و بدین دلیل اهلیت خریدار این بلوک تأیید نشده است .

وبرق

سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین که با سرمایه اسمی 6.7 میلیارد تومانی در بازار معاملاتی پایه ج درج شده،در نظر دارد با افزایش سرمایه 130 درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی،سرمایه را به 15.41 میلیارد تومان برساند.
توافق هسته ای

 در حالیکه اغلب رسانه ها از خواست ترامپ برای خروج از برجام صحبت می کنند یک رسانه غربی اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا توافق هسته ای را با شرط افزایش نظارت ها بر ایران حفظ خواهد کرد.

نفت و گاز پارسیان
مدیرعامل گسترش نفت و گاز پارسیان اعلام کرد: این هلدینگ موفق به جذب دو فاینانس در مجموع به ارزش حدود یک میلیارد دلار از موسسات مالی ژاپن و اروپا شده است.

پرداخت

براساس تازه‌ترین رتبه‌بندی شرکت‌های پرداخت الکترونیک (PSP) از سوی نشریه معتبر نیلسون ریپورت، شرکت به پرداخت ملت برای چندمین سال متوالی جایگاه نخست را در میان شرکت‌های ایرانی و رتبه اول خاورمیانه را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص داد.شرکت بورسی به پرداخت ملت تنها شرکت ایرانی در بین ۲۵ شرکت اول دنیا با سه پله صعود نسبت به سال گذشته رتبه بیستم دنیا را از آن خود کرد.این رتبه‌بندی براساس شاخص‌های گوناگونی همچون تعداد، مبالغ تراکنش‌ها و مجموع تعداد کارتخوان‌ها و پذیرندگان فعال انجام شده است.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی