---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 23 مرداد 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

افزایش سرمایه

هیات وزیران مهلت انجام ترتیبات افزایش سرمایه و ثبت در اداره ثبت شرکت‌ها و دفاتر قانونی را که در سال‌های ۹۲ الی ۹۴ نسبت به تجدید ارزیابی دارایی‌ها اقدام شده ، تمدید کرد.
خودروسازان و قطعه سازان

رییس انجمن قطعه‌سازان با پیش بینی ضرر قابل توجه شرکت های این گروه درسال جاری، زیان انباشته خودروسازان و قطعه سازان را ۳۰ و ۱۵ هزار میلیارد تومان و تبعات بیکاری گسترده اعلام کرد .

یارانه نقدی

سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: شنبه یارانه نقدی و ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی مرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
وساخت

سرمایه گذاری ساختمان ایران درخصوص فروش سهام شرکت نوسازی ساختمان تهران دست به شفاف سازی زد.مدیر عامل "وساخت" اعلام کرد: بانک توسعه صادرات اقدام به فروش ۲۳ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۸۷۵ سهم از سهام نوسازی و ساختمان تهران متعلق به این شرکت کرد.با توجه به اطلاعات موجود، سود حاصل از فروش سهام های فروش رفته حدوداً به مبلغ ۲.۶ میلیارد تومان است، بنابراین تاثیر سهام فروخته شده بر روی هر سهم این شرکت حدوداً ۲۴ ریال مثبت خواهد شد.

سهگمت

شرکت سیمان هگمتان از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 55 درصدی خبر داد."سهگمت" درصدد است به منظور بهبود سطح اعتباری، سرماهی فعلی را از 50.2 به 78 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت در صورت موافقت سازمان بورس از محل جذاب سود انباشته اعمال خواهد شد.

غگرجی

شرکت بیسکویت گرجی از برنامه افزایش سرمایه 122 درصدی خبر داد ."غگرجی" در نظر دارد در صورت موافقت سازمان بورس سرمایه فعلی را از 24.5 به 54.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا صرف توسعه و احداث خطوط تولیدی و افزایش ظرفیت تولیدی شود.

عرضه اولیه"هجرت"

هر سهم عرضه اولیه شرکت پخش هجرت با 1850 تومان کشف قیمت شد.این عرضه شامل 67 ملیلون و 500 هزار سهم "هجرت" و با دامنه قیمت 1770 تا 1850 تومانی هرسهم و سهمیه حداکثر 225 سهمی هر سهامدار حقیقی و حقوقی بود که به دلیل استقبال زیاد متقاضیان ، سهمیه هر فرد به 113 سهم کاهش یافت.به این ترتیب ، در برابر نیاز به تامین نقدینگی حدود 210 هزار تومانی ، در مجموع  600 هزار و 855 نفر قادر به خرید این سهم هستند که رکورد جدیدی محسوب می شود .

مجوز فروش قطعات هواپیما

خزانه داری آمریکا مجوز فروش قطعات هواپیما به ایران را صادر کرد.

سقوط دلار

بلومبرگ در گزارشی نوشت:قدرت چند ساله دلار رو به پایان است. این ارز وارد یک دوره سقوط می شود که ۵ تا ۷ سال طول می کشد و در این زمان سایر ارزها عملکرد خوبی خواهند داشت.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی