---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 28 اسفند 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

لسرما
شرکت سرماآفرین با دریافت مجوز افزایش سرمایه از سازمان بورس،زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کرد."لسرما" ساعت 8 روز یکشنبه 18 فروردین در خیابان خرمشهر، پلاک 194 برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه 47 درصدی از محل سود انباشته به این مجمع می رود.
قاروم
شرکت قند ارومیه،مجوز 956 درصدی افزایش سرمایه را از سازمان بورس گرفت و آماده برگزاری مجمع فوق العاده در صبح 28 اسفند ماه شد."قاروم" می تواند سرمایه فعلی را از 1.6 به 17.1 میلیارد تومان برساند. 8.1 میلیارد تومان از این تامین مالی معادل 501 درصد از محل سود انباشته و 7.4 میلیارد تومان دیگر از محل اندوخته طرح توسعه معادل 455 درصد به منظور جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده و اصلاح ساختار مالی صرف می شود.
فولاژ
شرکت فولاد آلیاژی ایران که پیشنهاد افزایش سرمایه 40 درصدی داده بود،توانست مجوز 10 درصدی بگیرد. "فولاژ" از محل سود انباشته سرمایه فعلی را از 499 به 551.1 میلیارد تومان می رساند.این تامین مالی صرف اصلاح ساختار مالی می شود.
ومعادن
سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات که پیشنهاد افزایش سرمایه 138 درصدی داده بود،توانست مجوز 18 درصدی را از سازمان اخذ کند تا بتواند سرمایه فعلی را از 3.4 به 4 هزار میلیارد تومان برساند.تامین مالی "ومعادن" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و صرف مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و جبران مخارج سرمایه ای انجام شده می شود.
برکت
هلدینگ دارویی برکت که درخواست افزایش سرمایه 100 درصدی داشت،توانست مجوز 71 درصدی بگیرد تا سرمایه فعلی را از 340 به 580 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "برکت" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای جبران مخارج انجام شده در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های زیرمجموعه اعمال می شود
عرضه اولیه زماهان
دوشنبه 27 اسفند، 10 درصد از سهام شرکت تولید گوشت مرغ ماهان واگذار می شود که شامل 40 میلیون سهم با امکان ثبت سفارش در محدوده قیمتی 380 تا 400 تومانی هر سهم و سهمیه 400 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی است.
سپ
سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه ۶۷ درصدی شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش را از محل سود انباشته صادر کرد.
فرآور
شرکت فرآوری مواد معدنی ایران از برنامه افزایش سرمایه 150درصدی خبر داد."فرآور" درنظر دارد سرمایه فعلی را از محل سود انباشته از 12 به 30 میلیارد تومان برساند. این تامین مالی به منظور جلوگیری از خروج منابع مالی و تقسیم سود، اصلاح ساختار مالی، تامین الزامات سازمان بورس و مزیت مالیاتی اعمال خواهد شد.
بیمه آسیا
بیمه آسیا از برنامه افزایش سرمایه 13 درصدی خبر داد و با رشد 4 درصدی قیمت و صف خرید روبرو شد."آسیا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 230 به 260 میلیارد تومان برساند.این بیمه بورسی در صورت موافقت سازمان بورس تامین مالی مذکور را به منظور  بهبود ساختار مالی و از محل سود انباشته به انجام خواهد رساند.
عرضه اولیه بزاگرس

یکشنبه 26 اسفند، 5 درصد از سهام نیروگاه زاگرس کوثر در بازار دوم معاملات فرابورس واگذار می شود که شامل 150 میلیون سهم در محدوده قیمتی 140 تا 150 تومانی هر سهم و سهمیه 1000 سهمی هر کد حقوقی و حقیقی است.

غمهرا

تولیدی مهرام،توانست مجوز افزایش سرمایه 167 درصدی را از محل سود انباشته دریافت کند."غمهرا" می تواند سرمایه را از 3.5 به 9.3 میلیارد تومان برساند تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

عرضه اولیه بیمه معلم

شنبه 25 اسفند 75 میلیون سهم "ومعلم" در بازار دوم معاملات فرابورس برای عموم واگذار می شود. که سهمیه 750 سهمی هرکد حقیقی و حقوقی و در محدوده قیمتی 260 تا 270 تومانی هر سهم است.

واحصا

شرکت احیاء صنایع خراسان از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته خبر داد.

خفولا

شرکت خدمات فنی فولاد یزد مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی را از سازمان بورس گرفت و آماده برگزاری مجمع فوق العاده برای پنجشنبه 25 اسفند ماه شد."خفولا" سرمایه فعلی را از 3 به 6 میلیارد تومان می رساند.1.17 میلیارد تومان این افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی(معادل 39 درصد)،1.6 میلیارد تومان از محل سود انباشته(معادل 55 درصد) و 191.6 میلیون تومان از محل سایر اندوخته ها(معادل 6 درصد) تامین و صرف اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه درگردش و خرید تجهیزات و ماشین آلات می شود.

بانک صادرات

مجمع فوق العاده بزرگترین بانک بورس برگزار و طی آن، افزایش سرمایه ۲۰۳.۴ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به تصویب رسید تا این بانک آماده خروج از زیان شود.

وسدید

مجمع فوق العاده گروه صنعتی سدید با افزایش سرمایه ۱۸۹۰ درصدی از محل مازاد تجدید اریابی دارایی ها موافقت کرد تا این شرکت فرابورسی آماده طی خروج از زیان سنگین باشد.

بانک تجارت

بانک مرکزی با درخواست افزایش سرمایه ۴۵۸ درصدی بانک تجارت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها موافقت کرد تا در صورت تصویب صورتجلسه آن به بزرگترین بانک بورسی تبدیل شود.

سمگا

گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری اعلام کرد: قراردادی جهت تملیک یک قطعه زمین به مساحت ۷۴۲.۸ متر مربع به همراه پروانه ساختمانی با کاربری تجاری واقع در شهرستان سیرجان به ازای تسویه مطالبات از شرکت سینا تجارت بامداد البرز به مبلغ ۳۱.۶ میلیارد تومان در ۱۹ اسفند منعقد کرده است.

قاروم

شرکت قند ارومیه، زمان مجمع فوق العاده را اعلام کرد."قاروم" درحالی که تاکنون مجوز افزایش سرمایه 981 درصدی از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها را از سازمان بورس اخذ نکرده، ساعت 9 روز سه شنبه 28 اسفند در میدان فردوسی، جنب بانک ملت،ساختمان شهد برای تصمیم گیری روانه این مجمع می شود.

عرضه اولیه"ثنوین"

چهارشنبه 22 اسفند 700 میلیون سهم "ثنوین" در محدوده قیمتی 210 تا 220 تومان در بازار دوم معاملات بورس تهران عرضه شود.سهمیه هرکد حقیقی و حقوقی 3000 سهم تعیین شده که از سوی کارگزاری تامین سرمایه نوین روانه میز فروش خواهد شد.

سرچشمه

سرمایه گذاری مس سرچشمه درخصوص واگذاری سهام بیمه سامان در ۱۴ اسفند ماه اعلام کرد: ۳.۰۴ درصد سهام این بیمه فرابورسی به قیمت پایه ۴۵۰ تومان و جمع مبلغ معامله ۲۰.۵ میلیارد تومان به شرکت سرمایه گذاری راهیان سهام(غیر بورسی) با موضوع فعالیت خرید و فروش انواع اوراق بهادار و فعالیت در زمینه معدنکاری و ساختمانی واگذار شد تا از ترکیب سهامداران خارج شود.بهای تمام شده سهام یا حق تقدم واگذار شده در دفاتر شرکت ۱۶.۴ میلیارد تومان و سود زیاد واگذاری پس از کسر مخارج انتقال ۴ میلیارد تومان است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی