---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 19 اسفند 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

مفاخر

توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی که با سرمایه 17 میلیارد تومانی در فرابورس حضور دارد، از تعدیل 81 درصدی سود سال جاری خبر داد تا با توقف نماد از روز شنبه روبرو شود."مفاخر" تا پیش از این برای هر سهم 242 ریال سود پیش بینی کرده بود اما این متغیر مهم را به 45 ریال کاهش داد

ایران دومین پایگاه سیتروئن در جهان

مدیرعامل سایپا ضمن بازدید از کارخانه پژوسیتروئن،از آمادگی طرف فرانسوی جهت انتقال فناوری به ایران و کمک به سایپا برای ارتقای سطح دانش طراحی خودرو و قطعات خبر داد.

شفا دارو

باور عده ایی به کشف قیمت گران سرمایه گذاری شفا دارو و نواختن شیپور عقب نشینی گروهی ازخریداران ، منجر به حذف صف خرید و توقف رشد قیمت این سهم تازه وارد در نخستین روز بعد از عرضه اولیه شد.

پارس‌خودرو
نیسان به عنوان شریک تجاری پارس‌خودرو، گویا قرار است پس از ماه ها مذاکره، تولید یکی از محصولاتش را به خطوط تولید پارس‌خودرو بسپارد
خصدرا
خبرها حاکى از تحویل سکوى ٢٢ پارس جنوبى در هفته گذشته و تکمیل همه سکوهاى دیگر در حال ساخت تا پایان سال ٩٧ میباشد و همچنین تراز مالى شرکت صنعتى دریایى از ١٦٧١ میلیارد تومان منفى به ١٥٦١ میلیارد مثبت تغییر جهت یافته است .
گروه خودرو
 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از توافق این وزارتخانه با سازمان ملی استاندارد برای تعدیل استانداردهای ۸۵ گانه خودرویی خبر داد.

کنتورسازی

مدیر امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس از صدور قرار وثیقه ۱۲۵ میلیارد تومانی برای هریک از اعضای هیات مدیره شرکت کنتورسازی خبر داد.

فباهنر
خبرها از مس شهید باهنر حاکى از توافق شستا براى واگذارى ١٠٠٠ میلیارد تومانى به مجموعه بانک ملت و ملى مس میباشد که قیمت هر سهم در معامله عمده در حدود ١١٠٠ میباشد .
خکاوه
بر اساس اعلام شرکت ولوو تراکس سوئد، شرکت سایپادیزل نماینده انحصاری تولید کامیون های ولوو در ایران، به عنوان برترین شریک تجاری ولوو در منطقه خاورمیانه، شرق و شمال آفریقا معرفی شد.
فلوله
شنیده ها حاکى از تبادل بلوک شریف با هامون نایزه در این نماد و همچنین ارزش ١٩٠ میلیاردى کارشناسى شده زمین شرکت جهت استفاده در افزایش سرمایه میباشد .

بانک دی

بانک دی امروز گزارش فعالیت هیئت مدیره و صورت های مالی 12 ماهه سال گذشته را در کدال منتشر کرد تا مشخص شود این بانک 640 میلیارد تومانی وابسته به بنیاد شهید در برابر پیش بینی سود 275 ریالی هرسهم ، زیان سنگین 2 هزار و 109 ریالی را محقق کرده باشد که معادل 1.3 هزار میلیارد تومان و دو برابر سرمایه اسمی است.بانک دی در مدت مشابه سال قبل و بدون لحاظ سرمایه جدید، به ازای هر سهم 330 ریال سود محقق کرده بود.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی