---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 19 آذر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

قرارداد “ایدم” و “بنز”

قرارداد ایدم (تولیدکننده موتورهای دیزلی ایران) با شرکت بنز در ادامه همکاری های بنز و ایران خودرو، به زودی به امضا خواهد رسید.

اخابر

شرکت مخابرات، مجوز افزایش سرمایه 10 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد تا 600 میلیون تومان به سرمایه فعلی بیفزاید.تامین مالی "اخابر" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اجرای طرح های توسعه و بهسازی و افزایش ظرفیت کسب و کار انجام می شود.

قاسم ایران

 دارایی‌های غیرنقدی گروه مینو به قیمت اسمی که درصد کوچکی از ارزش حقیقی آن بود، به شرکت قاسم ایران منتقل شد.

واتی
خبرها ازبرنامه  واگذاری بلوک شرکت  وبیمه  توسط این شرکت  حکایت  دارد.
های وب
شنیده ها از واگذاری بلوک 17 درصدی این شرکت حکایت دارد

پژو ۲۰۰۸

پژو ۲۰۰۸ که خط تولید آن در اردیبهشت ماه با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید، در آبان‌ماه نیز روی مدار تولید قرار نگرفته است.طبق جدول تولید خودرو در ۸ ماهه امسال، تنها ۴ دستگاه پژو ۲۰۰۸ در ایران‌ خودرو به تولید رسیده که آن هم مربوط به مونتاژ این خودرو هم‌زمان با افتتاح خط تولیدش با حضور رئیس‌جمهور بوده است.

بودجه سال ۹۷

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه نرخ دلار و نفت در بودجه سال ۹۷ بر واقعیت نزدیک است، گفت: هیات دولت دلار ۳۵۰۰ تومانی و نفت ۵۵ دلاری را برای بودجه سال ۹۷ نهایی کرد.

زاگرس

پتروشیمی زاگرس پیش بینی درآمد هر سهم را 406 تومان اعلام کرده بود اما در گزارش جدید این سود را با تعدیل مثبت 41 درصدی همراه و با افزایش 166 تومانی، 572 تومان براورد شد.

دقاضی

نماد معاملاتی شرکت داروسازی شهید قاضی جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز سه شنبه مورخ 21/09/1396، در پایان معاملات امروز یکشنبه متوقف می گردد.

شیران

شایعات از تعدیل  مثبت این شرکت در بودجه سال آینده حکایت دارد
خودرو
شنیده ها حاکى از معامله بلوکى در نماد ایرانخودرو و خرید آن توسط کروز میباشد .
خگستر
شایعات از واگذاری بلوک بکی از زیر مجموعه های این شرکت حکایت دارد

شهد ایران

شهد ایران گزارش عملکرد حسابرسی شده 6 ماهه سال جاری را با تعدیل مثبت 35 درصدی و کاهش زیان منتشر کرد."غشهد"زیان هر سهم را 46 ریال اعلام کرده بود که با کاهش 16 ریالی،آن را به 30 ریال رساند و در مدت 6 ماهه مبلغ 31 ریال زیان معادل 103 درصد شناسایی کرد.

فولاد مبارکه

فولاد مبارکه موفق شد از بین ۲۰۱ شرکت حاضر در ارزیابی جایزۀ سازمان های دانشی برتر قارۀ آسیا، در سال ۲۰۱۷ به جایگاه یازدهم صعود کند.عملکرد شرکت در دو محور از محورهای هشت گانه ارزیابی MAKE بسیار موفق ارزیابی شده است. به طوری که در محورهای «تسهیم دانش» و «فرهنگ دانش محور سازمانی» به ترتیب رتبۀ اول و دوم آسیا را به خود اختصاص داده است.

گروه انبوه سازی

در ۱۶ روز ابتدای آذرماه معاملات مسکن نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۱۷ درصد افزایش نشان می دهد.

کخاک

خاک چینی ایران،مجوز افزایش سرمایه 186 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد تا سرمایه فعلی را به 50 میلیارد تومان برساند.تامین مالی 32.5 میلیارد تومانی "کخاک" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف تامین بخشی از منابع طرح تولید بتن هوادار اتو کلاو صورت می پذیرد.

حذف سهام معتبر تا لغو و تاریخدار

مدیر عملیات بازار بورس تهران  با صدور اطلاعیه مهم در خصوص حذف کلیه سفارشات فعال در سامانه معاملات اعلام کرد: با توجه به عملیاتی شدن نسخه بروزرسانی شده سامانه معاملات از روز شنبه 25 آذر ، ضروری است تمامی سفارشات مشتریان در سامانه معاملات حداکثر تا ساعت 14:30 روز چهارشنبه این هفته 22 آذر از سامانه معاملات حذف شوند. پس از تاریخ فوق امکان دسترسی به سفارشات در سامانه وجود نخواهد داشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی