---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 22 خرداد 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

بانک تجارت
بانک تجارت ، صورت های مالی حسابرسی نشده دوره مالی منتهی به اسفند 97 را منتشر کرد."وتجارت" در این مدت به ازای هر سهم 23 ریال زیان محقق  و افزایش سرمایه 390 درصدی رابه ثبت رسانده که با لحاظ سرمایه جدید نسبت به مدت مشابه سال قبل در زیان هر سهم 98 درصد کاهش داشته است.
تحریم ساز و کار مالی ایران
آمریکا در حال بررسی‌ برای تصمیم‌گیری در مورد تحریم ساز و کار مالی ایرانی و نهاد مالی متناظر اینستکس است.
بورس
شرکت بورس تهران از برنامه افزایش سرمایه ۳۳ درصدی از دو محل سود و اندوخته خبر داد .
افق کوروش
فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش صورت های مالی حسابرسی شده ۱۲ ماهه سال گذشته را منتشر و رشد ۳۳۶ درصدی سود را نسبت به مدت مشابه سال قبل به ثبت رساند.
غویتا
شرکت ویتانا که سال ۸۷ به دلیل عدم رعایت مقررات ناشران از بورس کارت قرمز گرفت و با توجه به تغییر مالکیت و سیاست‌های اصلاحی، ۲۴ دی سال ۹۶ در تابلوی پایه فرابورس درج و از خرداد سال گذشته نیز سهام آن در این بازار مورد معامله قرار گرفت، پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۲۰ خرداد به عنوان صدو چهاردهمین شرکت در بازار دوم فرابورس در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی درج شد.
سیمان

دبیر انجمن سیمان با اشاره به افزایش ۶۰ تا ۶۵ درصدی هزینه های تولید این محصول گفت: گزارش‌های بررسی قیمت آماده شده و به زودی، قیمت های جدید اعلام خواهد شد.

نفت

۲ میلیون بشکه نفت سبک شرکت ملی نفت سه شنبه هفته جاری در رینگ بین الملل بورس انرژی عرضه می شود.

افزایش قیمت لبنیات

دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: افزایش قیمت لبنیات به تصویب ستاد تنظیم بازار رسیده و حداکثر تا سه‌شنبه این هفته به کارخانه‌ها ابلاغ می‌شود.

سمازن
پیرو تصمیمات مجمع فوق‌العاده شرکت سیمان مازندران در 12 اسفند سال 96 مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از 82.2 به 164.4 میلیارد تومان، هیات‌ مدیره در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از 123.3 به 164.4 میلیارد تومان اقدام کند.جلسه هیات مدیره "سمازن" به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه 33 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای اصلاح ساختار و تقویت بنیه مالی،روز سه شنبه 28 خرداد برگزار خواهد شد.

خموتور

شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."خموتور" در صدد است سرمایه فعلی را از 71.4 به 142.8 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی صورت می گیرد تا امکان اصلاح ساختار مالی فراهم شود.

اوان

شرکت مبین وان کیش که درخواست افزایش سرمایه 200 درصدی داده بود، توانست موافقت سازمان بورس را برای افزایش سرمایه 100 درصدی کسب کند."اوان" سرمایه فعلی را از 10 به 20 میلیارد تومان برساند.این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به منظور جلوگیری از خروج نقدینگی و افزایش توان مالی اعمال می شود.

لپارس

شرکت پارس الکتریک درخصوص تسویه بدهی ملک فروخته شده،اقدام به شفاف سازی کرد.مدیرعامل "لپارس" اعلام کرد: با بهره مندی از حمایت های مدیریتی شستا،مقرر شده تا مبلغ ۶۰ میلیارد تومان بابت تسویه بدهی ملک فروخته شده در سال ۹۷ موسوم به اسفندیار و سرمایه در گردش مورد نیاز تحقق بودجه ۹۸ در اختیار پارس الکتریک قرار گیرد که در همین راستا و در اولین گام، ۱۲ خرداد ماه نسبت به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اقدام شد.


امید

تامین سرمایه امید مجوز انجام مرحله دوم افزایش سرمایه را گرفت ."امید" می تواند با این تامین مالی، سرمایه فعلی را از 600 به 700 میلیارد تومان برساند.این افزایش سرمایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجوه نقد صورت می پذیرد.

خاهن

آهنگری تراکتور سازی ایران مجوز افزایش سرمایه مرحله دوم را از سازمان بورس کسب کرد."خاهن" سرمایه فعلی را از 237.7 به 273.9 میلیارد تومان می رساند.این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی  انجام می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه درگردش شود.

سمازن
سیمان مازندران موافقت سازمان بورس را برای انجام مرحله دوم افزایش سرمایه اخذ کرد."سمازن" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی سرمایه فعلی را از 123.3 به 164.4 میلیارد تومان می رساند تا قادر به اصلاح ساختار مالی و تقویت بینه مالی شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی