---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 18 بهمن 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

تعرفه واردات خودرو باطل شد

رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو گفت: با حکم دیوان عدالت اداری، مصوبه دولتی افزایش تعرفه واردات خودرو باطل شد و خودروهای وارداتی باید بر اساس تعرفه‌های قبلی ترخیص شوند.

وصنعت
خبرها از فروش شرکت آبفر توسط این شرکت حکایت دارد

مس شهید باهنر

مس شهید باهنر مجوز افزایش سرمایه 25 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا از محل جذاب سود انباشته سرمایه را از 90 به 112.5 میلیارد تومان برساند.این تامین مالی با هدف اطلاح ساختار مالی و جبران بخشی از مخارج سرمایه ای انجام شده اعمال می شود.

آسیا
خبرها از عدم تایید صلاحیت بلوک این شرکت حکایت دارد

ونیکی
سرمایه گذاری ملی ایران ،برنامه افزایش سرمایه 57 درصدی را اعلام کرد."ونیکی" در نظر دارد در صورت موافقت سازمان بورس،سرمایه فعلی را از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی به 1.1 هزار میلیارد تومان برساند. این تامین مالی 400 میلیارد تومانی با هدف جبران مخارج سرمایه گذاری اعمال می شود.

شلعاب

سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 60 درصدی "شلعاب" را صادر کرد تا از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش، سرمایه را به 16 میلیارد تومان برساند.
پتروشیمی زاگرس

با تعدیل 35.6 درصدی سود سال مالی جاری ( از 1.3 به 1.8 هزار میلیارد تومان )، افزایش نرخ فروش متانول صادراتی به دلیل رشد جهانی متانول و همچنین افزایش نرخ تبدیل ارز را اعلام این رویداد اعلام کرد.
پارسان
شایعات ازتعدیل مثبت این شرکت با توجه به تعدیل مثبت 35 درصدی زاگرس حکایت دارد

وصندوق و حفاری

بانک رفاه کارگران قصد واگذاری 1.82 درصد از سهام سرمایه‌گذاری‌ صندوق بازنشستگی کشوری و 5.44 درصد از سهام شرکت حفاری شمال در 23 بهمن جاری در بورس تهران را دارد تا در صورت معامله در ترکیب سهامداری دو شرکت مذکور خارج شود.

بیمه میهن

بیمه میهن مجوز افزایش سرمایه 87 درصدی را گرفت تا از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی سرمایه فعلی را به 150 میلیارد تومان برساند.افزایش سرمایه مذکور با هدف رعایت الزامات مصوبه هیات وزیران درخصوص حداقل سرمایه برای موسسات بیمه غیر دولتی اعمال می شود.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی