---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 17 شهریور 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"نطرین"سه شنبه

15 درصد از سهام "نطرین"در روز سه شنبه 20 تیر در بازار دوم معاملات فرابورس به روش ثبت سفارش عرضه اولیه میشود.محدوده قیمت هر سهم "نطرین" بین 4680 تا 4914 ریال بوده و هر فرد حقیقی و حقوقی قادر به خرید حداکثر 300 سهم خواهد بود.

پتروشیمی خلیج فارس

هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس که بزرگترین شرکت بورس ایران بشمار می رود طبق تازه‌ترین رتبه بندی موسسه بین المللی ‏ICIS ‌‏در رتبه ۳۸ جهان و دوم خاورمیانه قرار گرفت.‏

غشهد

شرکت بورسی شهد ایران‌ در صدد افزایش سرمایه 319 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها است تا قادر به خروج از شمول ماده 141 قانون تجارت و رعایت الزامات سازمان بورس باشد.این شرکت با سرمایه 20 میلیارد تومانی دارای زیان انباشته بیش از 13.8 میلیارد تومانی است.

مرقام

"مرقام" از برنده شدن در مناقصه خرید، نصب ، پشتیبانی 250 خودپرداز مربوط به پست بانک خبر داد .

صادرات دارو ، کالاهای اساسی
 معاون توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت ایران از ممنوعیت صادرات دارو ، کالاهای اساسی ، روغن ، شکر و چند قلم دیگر خبر داد.
خفولا
شرکت خدمات فنی فولاد یزد برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی از 3 محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته و سایر اندوخته ها را اعلام کرد."خفولا" درصدد است با 4 هدف توسعه منابع مالی و سرمایه در گردش، توسعه و بسط فعالیت ها در زمینه های مختلف بخصوص امور ساختمانی و تاسیسات و تعمیرات با کارفرمایان مختلف،افزایش سهام درسایر موسسات و شرکت ها،کاهش تسهیلات دریافتی بانک ها، سرمایه را از 3 به 6 میلیارد تومان برساند.
فبیرا
افزایش سرمایه ۲۱۳۹ درصدی شرکت بسته بندی ایران از طریق تجدید ارزیابی دارایی ها به میزان 2139 درصد اعلام شد تا بعد از طی مراحل قانونی و در صورت موافقت سازمان بورس ، سرمایه آن از تجدید ارزیابی زمین و املاک از 7.9 میلیارد تومان به 177.2 میلیارد تومان برسد.در گزارش افزایش سرمایه بازرس قانونی "فبیرا" آمده است زمین دو سوی خط آهن به مبلغ 169.3 میلیارد تومان و ساختمان های تولید به ارزش 25.9 میلیارد تومان از طرف کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی شده اند.

افرا

شرکت افرانت برنامه افزایش سرمایه 25 درصدی را اعلام کرد."افرا" درنظر دارد از محل جذاب سود انباشته،12.5 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید. این تامین مالی درصورت موافقت سازمان بورس برای جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده و اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

اوان

شرکت فرابورسی مبین وان کیش برنامه افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی را اعلام کرد.تامین مالی "اوان" درصورت اخذ مجوز سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

قیمت داروها

وزیر بهداشت ضمن اعلام تصویب افزایش ۹ تا ۱۲ درصدی قیمت داروهای داخلی گفت: قیمت داروهای خارجی که مشابه داخل نداشته باشند، تغییر نمی‌کند.

تاثیر اجلاس سران بر بازار 

به دنبال  جلسه‌ سران کشورهای ایران، ترکیه و روسیه مبنی بر تسهیل روابط بانکی و حذف دلار از مبادلات تجاری، بازارهای داخلی ایران نسبت به این اقدام واکنش مثبت نشان داد. طلا با افت ۲۰هزار تومانی  روبه‌رو شد. همچنین قیمت سکه امامی نیز حدود ۲۲۰ هزار تومان سقوط کرد.هر دلار آمریکا نیز به این خبر واکنش نشان داد و حدود هزار تومان ارزان شد.

کماسه

"کماسه"بعد از اعلام هفته گذشته قرارداد فروش 6.6 تن ماسه سیلیسی صنعتی با فولاد مبارکه به ارزش بیش از یک میلیارد تومان ، امروز از قرارداد فروش چهار هزار و 800 تن ماسه های سیلیسی به ارزش 969 میلیون تومان خبر داد.

شگل

شرکت گلتاش‌ از مجوز افزایش 25 درصدی قیمت فروش محصولات از طرف انجمن صنایع شوینده ،آرایشی و بهداشتی خبر داد.

زشگزا

"زشگزا " از فروش شش دانگ قطعه زمین به مساحت بیش از 30 هزار و 678 متر دارای سند تک برگی به همراه یک واحد مرغداری تخم گذار به ظرفیت اسمی 50 هزار قطعه ای و ظرفیت عملی 48 هزار قطعه ای به ارزش 2.4 میلیارد تومان خبر داد که به صورت 50 درصد نقد و 50 درصد اقساط 9 ماهه به یک شخص حقیقی واگذار شده است .

کایتا

"کایتا" از عدم فروش 20 هکتار زمین کارخانه در مزایده نوبت سوم خبر داد که در مرکز شهر قرچک واقع شده است.

تولید خودرو شاسی بلند زامیاد

مدیرعامل زامیاد از تولید و عرضه یک شاسی بلند هفت نفره خاص به عنوان نخستین خودروی سواری در تاریخ فعالیت با همکاری یک شرکت چینی خبر داد و گفت: این خودرو بر مبنای محصول یکی از خودروسازان خوشنام چین تا آخر سال جاری در مجموعه زامیاد، داخلی سازی و به بازار ایران عرضه می شود.وی تاکید کرد: خودروی جدید این شرکت،نمونه ای از یک محصول خودروساز چینی نیست، بلکه مطابق با نیازهای مخاطبان عرضه می شود.قطعات سامانه‌ های خودرو از برندهای معتبر جهانی انتخاب و طراحی مجدد شده،حتی کابین آن توسط متخصصان داخلی بهینه شده و با استحکام بسیار بالاتر از استانداردهای متداول جهانی و خودرو پایه چینی، طراحی و تولید شده است.

لوازم‌ خانگی‌ پارس‌

شرکت لوازم‌ خانگی‌ پارس‌ در نامه‌ای به شریعمتداری وزیر صنعت اعلام کرد در صورت حمایت و با هدف تامین بخشی از نیاز بازار می تواند اقدان به تولید محصولات در سه نوبت کند.نامه مدیرعامل "لخانه" به شرح زیراست:

احتراماً پیرو نامه شماره 970347 مورخ 97.05.7 به استحضار می‌رساند این شرکت در شرایط نامطلوب ماه گذشته در خصوص تولید و عرضه محصولات لوازم خانگی اعلام آمادگی نمود که در صورت حمایت دولت از این شرکت و تسهیل و رفع موانع تولید می‌توانیم به طور سه شیفت یخچال، فریزر، ماشین‌ لباسشویی، جاروبرقی، کولر و ... را با برند پارس تولید و به دست مشتریان برسانیم و خلأ محصولات لوازم خانگی را پر کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی