---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 17 دی 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

ذوب
شنیده ها ازصفرشدن بدهی های مالیاتی این شرکت با مصوبه هیئت وزیران  و تهاتر بدهی های دولت حکایت  دارد
سامان
شنیده ها از برنامه  شرکت جهت واگذاری املاک مازاد حکایت دارد

های وب

آخرین وضعیت  فرایند بررسی "های وب" که از 21 آذر تاکنون با توقف نماد روبرو است در ارتباط با خرید 100 درصد سهام پارس آنلاین در جریان بوده که باید به اتمام برسد و شاید به اطلاعات جدیدی هم نیاز باشد.بنابراین نمی توان زمانی برای بازگشایی نماد این شرکت اعلام کرد و باید منتظر طی فرایند رسیدگی بود.

تپکو
شایعات از  عدم احراز صلاحیت خریدار بلوک هپکو حکایت دارد

کنتورسازی

طبق هماهنگی ها و به استناد مصوبه شورای عالی بورس و اطلاعیه نحوه ثبت نام برای متقاضیان معامله سهام خارج از ساعات مربوط به شرکت کنتورسازی ایران و شرایط و نحوه اقدام در این خصوص، از طریق واحدهای اجرایی ذیربط به آگاهی سهامداران شرکت خواهد رسید.پیش بینی می شود این ضوابط طی هفته جاری ابلاغ شود و بازار سرمایه آمادگی اجرایی کردن این معاملات را دارد.طبق رویه جاری معاملات خارج از ساعات تنها در یک روز معاملاتی برگزار می‌شود اما برای مراجعه سهامداران و متقاضیان معامله مهلتی تعیین می شود تا با مراجعه به شرکت های کارگزاری و تکمیل فرم مربوطه برای انجام معامله ثبت نام کنند.

سقاین

شرکت سیمان قاین، در پایان معاملات امروز با توقف نماد روبرو می شود که ناشی از برگزاری دو مجمع فوق العاده و عادی به طور فوق العاده با هدف اصلاح اساسنامه و انتخاب هیات مدیره است."سقاین" که سود 2724 ریالی را برای هر سهم پیش بینی کرده از دو سال پیش برنامه افزایش سرمایه 150 درصدی داشت (از 5.3 به بیش از 13 میلیارد تومان) و به رغم نامه مدیرعامل و تصویب هیات مدیره ، هنوز این برنامه را عملی نکرده است.

سقاین
در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی سیمان قاین جهت برگزاری مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضاء هیئت مدیره و عمومی فوق العاده به منظور اصلاح اساسنامه متوقف خواهد شد.

خودرو برقی سایپا

اولین خودرو برقی سایپا توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بنام ساینا برقی (EV) و برای تولید در دو پلت فرم رونمایی شد.

ساینا برقی (EV) در دو پلت فرم X200 و SP100 تولید می شود که این دو مدل طبق سیاست های سایپا در حال تجهیز شدن به فناوری موتور برقی است. قدرت موتور تمام برقی این خودرو حدود 70 کیلووات بوده و بسته به نوع باطری انتخابی، امکان پیمایش 170 تا 210 کیلومتر را دارد.قیمت این خودرو با قابلیت شارژ سریع در 40 دقیقه و شارژ عادی در سه ساعت و 40 دقیقه، هنوز مشخص نشده و انتظار می رود در صورت حمایت دولت از 18 ماه آینده تولید شود.
بکام
شایعات از ورود خریدار جدید برای زمین های این شرکت حکایت دارد

اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام کاملا رفع فیلتر و استفاده از آن برای تمامی کاربران و اپراتور ها فراهم شد

عرضه اولیه"وپسا"

در پی درج مجدد نماد سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس در فرابورس، نماد این شرکت 250 میلیارد تومانی به احتمال زیاد فردا دوشنبه یا چهارشنبه این هفته گشایش و در بازار پایه ج فرابورس کشف قیمت می شود تا سپس زمینه انتقال به بازار عادی فرابورس فراهم شود. در این رویداد ، درصدی از سهام "وپسا" در محدوده 100 تا 103تومانی هر سهم و با محدودیت حجمی 50 هزار سهمی (حداکثر تعداد اوراق بهادار در هر سفارش) واگذار می شود .

مبین

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی پتروشیمی مبین جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضا هیئت مدیره متوقف خواهد شد.

فخوز

شنیده ها از برنامه فولاد  خوزستان جهت  تولید ریل ملی حکایت دارد

بیمه سامان
بیمه سامان، بعد از دریافت مجوز افزایش سرمایه 87 درصدی زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کرد تا سرمایه فعلی را به 150 میلیارد توان برساند.سهامداران "بساما" ساعت 10 روز چهارشنبه 27 دی در هتل سیمرغ به این مجمع می روند.12.36 میلیارد تومان از این تامین مالی معادل 15 درصد از محل مطالبات سهامداران و اورده نقدی، 46.3 میلیارد تومان معادل 58 درصد از سود انباشته و 11 میلیارد تومان معادل 14 درصد از محل سایر اندوخته ها و با هدف الزامات قانونی بیمه مرکزی اعمال می شود.
کاهش سود تولید دارو
نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر به علت کمبود شدید نقدینگی در شرکتهای داروسازی ناشی از عدم وصول به موقع مطالبات از شرکتهای پخش در راستای طرح تحول سلامت، این شرکت را دچار توقف در تولید محصولات و در نتیجه کاهش فروش و در نهایت سود گردیده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی