---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 20 فروردین ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"صبا"

چهارشنبه 20 فروردین، 10 درصد از سهام سرمایه گذاری صبا تامین شامل یک میلیارد و 500 میلیون سهم با محدوده قیمتی 1100 تا 1200 تومانی هر سهم و سهمیه 1200 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار اول معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود.
بکاب
شرکت جوشکاب یزد از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."بکاب" درصدد است سرمایه فعلی را از 2.41 به 4.82 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت درصورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته و با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

گکیش
شرکت توریستی و رفاهی آبادگران کیش از افزایش سرمایه 219 درصدی خبر داد."گکیش" درصدد است سرمایه فعلی را از 6.4 به 20.4 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش شود.

داسوه

داروسازی اسوه اعلام کرد شش دانگ پنج دستگاه آپارتمان با کاربری اداری و مسکونی واقع در شهرک غرب و به مساحت 556.79 متر به فروش رسیده که توسط شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا ( وابسته به بانک ملی ایران ) با بالاترین قیمت و به ارزش بیش از 19 میلیارد تومان خریداری شده است.

افق کوروش

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از خرید 22.32 درصد از سهام گروه صنایع غذایی پاکبان خبر داد."افق" 89 میلیون و 280 هزار سهم گروه صنایع غذایی پاکبان معادل 22.32 درصد را با هدف اعمال نفوذ قابل ملاحظه در اتخاذ تصمیمات مالی و عملیاتی واحد تجاری فوق به ارزش 25.1 میلیارد تومان خریداری کرده و صورت جلسه نقل و انتقال سهام 18 فروردین در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

تغییر سقف ارسال سفارش

شرکت فرابورس اعلام کرد: از ۲۰ فروردین حداقل ارزش هر سفارش خرید از طریق سامانه معاملات برخط به استثنا سفارش ها در روز عرضه اولیه از ۱۰۰ به ۵۰۰ هزار تومان افزایش می یابد.

بانک‌ها

دولت آلمان به رغم تحریم‌های آمریکا به شعب بانک‌های ملی، سپه، صادرات، ایران و اروپا و خاورمیانه اجازه می‌دهد در آلمان فعالیت کنند.

دلر
داروسازی اکسیر از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."دلر"در نظر دارد سرمایه فعلی را از 45 به 90 میلیارد تومان برساند.31.5 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت دارویی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 13.5 میلیارد تومان از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش شود.

وهنر

گروه توسعه هنر ایران از برنامه افزایش سرمایه 101 درصدی خبر داد."وهنر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 99.3 به 200 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا صرف توسعه فعالیت ها در صنایع مختلف شود.

ایران خودرو و سایپا
مدیران عامل ایران خودرو و سایپا طی بیانیه ای به وزیر بهداشت اعلام کردند: پیرو نامه ۵ فروردین‌ به فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران، صنعت خودروسازی طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و رعایت پروتکل های تعریف شده جهت آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای شروع تولید پیرو دستور رییس جمهور مبنی بر شورای فعالیت‌های اقتصادی در ۲۰ فروردین و با یک سوم همکاران در واحدهای ستادی و پشتیبانی فعالیت خواهد کرد.

قطعه‌سازان

در پی درخواست دو انجمن قطعه‌سازان مبنی بر تعطیلی این صنایع و خطوط تولید به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا با تعطیلی فعالیت از امروز تا ۲۲ فروردین‌ موافقت شد.

افزایش قیمت خودروها

عضو انجمن قطعه‌سازی با توجه به افزایش قیمت متغیرهایی همچون مواداولیه ، نرخ ارز و دستمزد کارگران در سال جدید از احتمال افزایش ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودروها خبر داد.

غدشت

شرکت دشت مرغاب از پیشنهاد افزایش سرمایه 4428 خبر داد .این شرکت در نظر دارد سرمایه فعلی را از 5.3 به بیش از 242 میلیارد تومان برساند. 2838 درصد تامین مالی "غدشت" از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و 1590 درصد از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی