---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 21 اسفند 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

عرضه اولیه "زکوثر"

چهارشنبه 21 اسفند، 15 درصد از سهام سرمایه­ گذاری کشاورزی کوثر شامل 415 میلیون و 500 هزار سهم با محدوده قیمتی 1245 تا 1312 تومانی هر سهم و سهمیه 400 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم بورس عرضه اولیه می شود .

عرضه اولیه "ساوه"

چهارشنبه 21 اسفند، درصد از سهام سیمان ساوه شامل  58 میلیون و 500 هزار سهم با محدوده قیمتی 2250 تا 2350 تومانی هر سهم و سهمیه 60 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار فرابورس عرضه اولیه می شود .زمان ثبت سفارش خرید این شرکت فرابورسی بین ساعت ۷ تا ۱۰ صبح اعلام شد.

قیمت نفت

قیمت نفت که از افت تقاضای ناشی از شیوع کرونا آسیب دیده با سقوطی بی سابقه طی ۲۹ سال اخیر به ۳۱ دلار در هر بشکه رسید.

کفپارس
فرآورده های نسوز پارس که درخواست افزایش سرمایه 2208 درصدی داده بود، مجوز افزایش 1419 درصدی را گرفت تا سرمایه فعلی از 10 به 161.9 میلیارد تومان برسد. تامین مالی "کفپارس" از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها و صرف اصلاح ساختار مالی در اجرای مفاد ماده 14 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی و حمایت از کالای ایرانی می شود.

فرابورس
شرکت فرابورس در مزایده فروش ساختمان تجاری اداری آرژانتین واقع در خیابان وزرا، خیابان کاتوزیان حضور یافت و از برنده شدن در این مزایده خبر داد.مبلغ قرارداد فوق 309.8 میلیارد تومان اعلام شده است.ساختمان خریداری شده ، نوساز و متعلق به شرکت صبا نفت بوده و در 9 طبقه ، شامل ده هزار متر و 5 هزار متر اداری و 1500 متیر تجاری است . 

سایپا

شرکت سایپا در شرایطی که تاکنون مجوز افزایش سرمایه 450 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را از سازمان بورس اخذ نکرده، زمان برگزاری مجع فوق العاده را اعلام کرد.سهامداران "خساپا" ساعت 9 روز چهارشنبه 28 اسفند ماه در کیلومتر 20 جاده مخصوص کرج، بعد از تقاطع فتح، مجتمع ایرانیان روانه این مجمع می شود.درصورت صدور مجوز سازمان بورس، سایپا سرمایه فعلی را از 3.9 به 21.5 هزار میلیارد تومان می رساند تا قادر به اصلاح ساختار سرمایه و خروج از زیان شود.

کویر

فولاد سپید فراب کویر که درخواست افزایش سرمایه 350 درصدی داده بود، توانست مجوز افزایش 50 درصدی را در مرحله اول اخذ کند تا سرمایه فعلی را از 240 به 360 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "کویر" از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به تأمین بخشی از منابع جهت احداث و بهره برداری خط تولید شمش و بیلت شود.

وگردش
بانک گردشگری که اوایل سال جاری به بازار پایه نارنجی فرابورس تبعید شده بود، ارتقا یافت و در تابلو زرد بازار پایه درج نماد شد.

غشان
شرکت پگاه خراسان از برنامه افزایش سرمایه 743 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد."غشان" درصدد است سرمایه فعلی را از 20 به 168.6 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال  می شود.

غپینو

پارس مینو، مجوز افزایش 426 درصدی را گرفت تا سرمایه فعلی را از 126 به 662.2 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی "غپینو" از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

عرضه اولیه "شگویا"

شنبه 17 اسفند، 9.5 درصد از سهام  پتروشیمی تندگویان شامل دو میلیارد و 60 میلیون و 359 هزار و 276 سهم با محدوده قیمتی 400 تا 438 تومانی هر سهم و سهمیه 3000 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه می شود .

یارانه اسفند

سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: یارانه نقدی اسفند ساعت ۲۴ سه شنبه ۲۰ اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.البته این احتمال وجود دارد که واریز یارانه اسفندماه کمی زودتر از ماه‌های دیگر پرداخت شود.

کیمیا

شرکت کیمیای زنجان گستران مجوز افزایش سرمایه 74 درصدی را از سازمان بورس گرفت.کیمیای زنجان گستران سرمایه فعلی را از 23 به 40 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی "کیمیا" از محل سود انباشته و برای سرمایه گذاری در سه واحد معدن سرب و روی و مس و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت توسعه معادن سرب و روی مهدی آباد اعمال می شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی