---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 15 مرداد 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

دلار ۴۲۰۰ تومانی

بانک مرکزی بعد از اجرا شدن سیاست جدید ارزی، دلار را به کانال ۴۲۰۰ تومانی باز گرداند.

فروش رنو

فروش رنو به ایران در نیمه سال ۲۰۱۸ با کاهش ۵۰ درصدی همراه و به ۵ هزار و ۵۸۱ دستگاه رسید.

احتمال دیدار ترامپ و روحانی

یک مقام ارشد سازمان ملل از احتمال دیدار رئیس جمهوری ایران و ترامپ در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.

پیشنهاد ترامپ برای مذاکره

مشاور امنیت ملی آمریکا به رهبران ایران توصیه کرد برای در امان ماندن از تحریم‌های جدید، پیشنهاد ترامپ برای مذاکره را قبول کنند.
بازار خودرو در دستان ۵ خانواده

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه افزایش ۵۰درصدی خودرو در بازار ناشی از ضعف و سوء مدیریت مجموعه وزارت صنعت و حتی شخص وزیر است، گفت: بازار پرسود خودرو در دستان ۵ خانواده است.

دعبید
داروسازی عبیدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی دارد.تامین مالی "دعبید" درصورت موافقت سازمان بورس برای بهبود ساختار سرمایه و تأمین سرمایه در گردش صرف می شود.

ادغام هلدینگ خلیج‌فارس و تاپیکو

مدیرعامل شستا با اعلام زمان آغاز فرایند ادغام دو شرکت هلدینگ خلیج‌فارس و تاپیکو به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت‌های پتروشیمی گفت: با این رویداد مهم صنعت، شرکت ۴۲ هزار میلیارد تومانی متولد می شود.

دور اول تحریم ها

دور اول تحریم ها که عمدتا بخش بانکی ایران را هدف قرار می دهد از امروز اجرایی می شود. دور دوم تحریم ها از 13 آبان آغاز خواهد شد که شامل تحریم بخش نفت ایران خواهد بود.

توقف پرداخت تسهیلات بانکی

رئیس کل بانک مرکزی طی بخشنامه ای به تمامی بانک ها دستور داد تا روند پرداخت تسهیلات بانکی را تا اطلاع ثانوی متوقف کنند.

بیمه نوین

بیمه نوین که در بازار پایه ب فرابورس فعالیت دارد خواستار ارتقا به بازار دوم فرابورس شده که در این راستا پس از احراز شرایط پذیرش به عنوان صدمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج نماد شد

دسبحان

شرکت سبحان دارو مجوز افزایش سرمایه 78 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد .تامین مالی "دسبحان" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با 3 هدف اصلاح ساختار مالی ، توسعه و تجهیز انبار و خرید و جایگزینی ماشین آلات و تجهیزات تولیدی به منظور اخذ تاییدیه GMP معاونت سازمان غذا و دارو اعمال می شود.

صادرات آهن اسنفجی

گمرک ایران برای تامین مواد اولیه واحدهای ذوبی و تقویت صنایع پایین دستی و حفظ اشتغال آنها صادرات آهن اسنفجی را از از 13 مرداد ممنوع کرد.

ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو استان فارس اعلام کرد: عدم تامین قطعه از سوی برخی قطعه سازان باعث شد تا ۱۵۰۰ دستگاه پژو پارس با کسری تولید و در پارکینگ این شرکت قرار گیرد.

افزایش سرمایه ۸۸ درصدی جم

پتروشیمی جم بنابه پیشنهاد هیات مدیره قصد دارد برای تکمیل پروژه فاز 2، خرید 34 درصد سهام شرکت پتروشمیران و تامین نقدینگی جهت خرید مواد اولیه مورد نیاز و صرفه جویی در هزینه های تامین مالی،سرمایه فعلی را از 960 میلیارد تومان به 1.8 هزار میلیارد تومان برساند."جم" این افزایش سرمایه را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی تامین می کند.

وسکاب

سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 43 درصدی  شرکت سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان را صادر کرد. 14 درصد از این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 29 درصد از محل سود انباشته برای مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر،بهبود و ایجاد تنوع در پرتفوی شرکت با استفاده از ظرفیت های موجود در بازار سرمایه و بازار املاک و مستغلات و همچنین سرمایه گذاری های جدید صرف می شود.

دستگیری معاون ارزی بانک مرکزی

سخنگوی قوه قضائیه از دستگیری و بازداشت احمد عراقچی معاون ارزی بانک مرکزی و چند نفر دیگر به جرم اخلال در نظام ارزی خبر داد

دتماد

شرکت تولید مواد اولیه داروپخش برنامه افزایش سرمایه 39 درصدی را اعلام کرد."دتماد" درنظر دارد در صورت موافقت سازمان بورس 14 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید.تامین مالی این شرکت بورسی از محل جذاب سود انباشته و برای جلوگیری از خروج وجه نقد بابت تامین سرمایه در گردش مورد نیاز صرف خواهد شد.

کهرام

شرکت گرانیت بهسرام که به علت شمولیت بیش از 3 سال ماده 141 قانون تجارت، مشمول لغو پذیرش شده و طبق اطلاعیه بورس تهران تا 30 آبان مهلت دارد اقدامات و تهمیدات لازم برای خروج از زیاندهی را انجام دهد ، برنامه افزایش سرمایه 1200 درصدی را اعلام کرد."کهرام" بنا به پیشنهاد هیات مدیره درصدد است سرمایه فعلی را از 7.5 به 97.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها جهت دستورالعمل وضرب الاجل بورس برای تداوم فعالیت ها اعمال می شود.

پتروشیمی 7 میلیارد دلاری

یک کنسرسیوم آسیایی  (چینی- فیلیپینی) برای سرمایه گذاری در ایران شرکتی را در داخل به ثبت رسانده و اکنون آخرین اقدامات برای واگذاری پروژه در حال انجام است.این شرکت آمادگی دارد به سرعت وارد کار اجرایی شود و اکنون زمین ساخت این مجتمع نیز مشخص شده است. این شرکت چینی قصد دارد همه زنجیره تکمیلی متانول را بسازد که یکی از پروژه های آن تبدیل مستقیم گاز به ام.یی.جی است و فناوری ساخت این واحد وارد می کند.شرکت نامبرده در ایران به ثبت رسیده و مجموع ارزش ساخت این طرح پتروشیمی 7 میلیارد دلار است که 2 میلیارد و 800 میلیون دلار از آن در فاز نخست هزینه می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی