---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 15 اردیبهشت 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

توافق هسته ای

دبیرکل سازمان ملل گفت: اگر توافق هسته ای حفظ نشود خطر واقعی جنگ وجود دارد. توافق نامه ایران یک پیروزی سیاسی است و باید حفظ شود.

گرانی خودروها

وزیر صنعت افزایش نرخ ارز مبادله ای از 3800 به 4200 تومان و حداقل دستمزدها را به عنوان عوامل اجتناب ناپذیر گرانی خودروهای داخلی و خارجی اعلام کرد.

فاما

در پایان معاملات امروز، نماد صنعتی آما به علت برگزاری مجمع فوق العاده و تصمیم گیری در مورد افزایش سرمایه 80 درصدی، متوقف می شود."فاما"  این افزایش سرمایه را از محل جذاب سود انباشته با دو هدف اجرای طرح نوسازی ماشین آلات و تاسیسات و اصلاح ساختار مالی انجام می دهد و طی آن سرمایه اسمی را از 50 به 90 میلیارد تومان می رساند.

کاذر

در پایان معاملات امروز ، نماد فرآورده‌های‌نسوزآذر به همراه حق تقدم آن به دلیل برگزاری مجمع سالانه بعداز ظهر دوشنبه جاری بسته می شود.

سکرد

سیمان کردستان، درآمد هر سهم سال مالی شهریور 97 را با تعدیل منفی 128 درصدی روبرو کرده است."سکرد" درحالی برای هر سهم 46 ریال سود پیش بینی کرده بود که این متغیر مهم را به 13 ریال زیان تغییر داد و اعلام کرد: بدلیل تغییر در شرایط فروش و بازار صنعت سیمان، عدم کفایت تقاضا نسبت به عرضه کارخانه های منطقه غرب کشور و صادرات به کشور عراق، نرخ فروش پیش بینی شده این شرکت با کاهش مواجه شده است.

توقف تولید پراید

مدیرعامل سایپا: به زودی با فراهم کردن شرایط لازم خودروی پراید را از رده خارج کنیم اما این به معنای توقف تولید خودروی پراید نیست.
وی با بیان اینکه پراید یکی از سودآورترین محصولات سایپا در بازارهای صادراتی است،افزود: بیش از سه میلیون تومان بر روی هر دستگاه پراید در بازارهای صادراتی سودآوری داریم بنابراین هرگز این محصول پرسود را از رده خارج نخواهیم کرد اما عرضه آن در داخل متوقف خواهد شد.وی افزود:هر دستگاه پراید را به قیمت 4.25 هزار دلار در بازارهای صادراتی به فروش می رسانیم که معادل 18 میلیون تومان می شود.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی