---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 14 بهمن 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

ایران خودرو

ایران خودرو سایت تولید محصولات در جمهوری آذربایجان را با ظرفیت سالانه ۱۰ هزار دستگاه بزودی به بهره برداری می رساند.

قاسم ایران

با توجه به تفاهم نامه ای که وزارت بهداشت و درمان با شرکت های پخش همچون شرکت قاسم ایران منعقد کرده است، مقرر گردید تمام مطالبات منتهی به ۳۰دی ماه ۹۶ بصورت حداقل ۵۰درصد نقد و مابقی بصورت اوراق به شرکت های پخش در دستور پرداخت قرار گیرد.

دانا

بیمه دانا که در 29 مهر سال جاری پیشنهاد افزایش سرمایه 47 درصدی از محل آورده نقدی سهامداران را اعلام کرده بود،مجوز افزایش سرمایه را از سازمان بورس اخذ کرد.

چادرملو

با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، امروز واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی۵۰۰ مگاواتی سرو اردکان با سرمایه گذاری ۲۶۵ میلیون یورویی و با هدف تامین برق مورد نیاز طرح های فولادسازی منطقه و در ۴۲ ماه به بهره برداری خواهد رسید.همچنین کارخانه ۱.۳ میلیون تنی فولاد چادرملو برای تولید انواع شمش فولاد ساده کربنی افتتاح شد.
واتی

سرمایه گذاری آتیه دماوند،مجوز افزایش سرمایه 30 درصدی را از سازمان بورس گرفت.تامین مالی"واتی" از محل جذاب سود انباشته و با اهداف جبراین مخارج سرمایه گذاری های انجام شده طی سالهای مالی گذشته،کاهش ریسک نقدینگی در سالهای مالی اتی،حفظ و افزایش عملیات جاری در جهت توسعه سبد سرمایه گذاری ها اعمال می شود.

خساپا 

رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در کشور آذربایجان از آغاز صادرات محصولات سایپا به این کشور از اواخر سال 2017 خبر داد.

خکار

شرکت ایرکا پارت صنعت (کاربراتور ایران)  مجوز افزایش سرمایه 12 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد تا سرمایه فعلی را از محل جذاب سود انباشته به 50 میلیارد تومان برساند.تامین مالی 5.3 میلیارد تومانی "خکار" با 2 هدف اصلاح و افزایش مبلغ سرمایه در راستای ضوابط سازمان بورس و اصلاح ساختار مالی صورت می پذیرد.شرکت ایرکا پارت پویا با 12.8 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت بورسی حضور دارد.

دسانکو

مجوز افزایش سرمایه 30 درصدی داروسازی سبحان انکونولوژی توسط سازمان بورس صادر شد تا سرمایه را از 45.1 به 55.1 میلیارد تومان برساند."دسانکو" این تامین مالی را از محل مطالبات سهامداران و اورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال می کند.

مس 

پیش بینی می شود قیمت مس در سال ۲۰۱۸ از مرز ۸۰۰۰دلار عبور کند. رشد اقتصادی 5.1درصد کشورهای نوظهور، رشد تقاضای کامودیتیها در طرح 4000 میلیارد دلاری جاده ابریشم که 68 کشور را به هم متصل میکند و البته رشد سرمایه گذاری زیرساختی 1500 میلیارد دلاری ترامپ در آمریکا از جمله مواردی است که محرک بازار بوده و اثر کاهش رشد اقتصاد چین و تمرکز اقتصاد آن بروی کیفیت بجای کمیت را جبران خواهد کرد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی