---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 16 مرداد 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"هجرت"
شنبه 67 ملیلون و 500 هزار سهم شرکت پخش هجرت با دامنه قیمت 1770 تا 1850 تومانی هرسهم و سهمیه حداکثر 225 سهمی هر سهامدار حقیقی و حقوقی عرضه اولیه می شود."هجرت" با داشتن قریب به ۱۰ درصد سهم بازار سومین پخش بزرگ دارویی ایران است و تعداد مشتریان بخش خصوصی در سراسر کشور بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ داروخانه است که با افزودن مراکز درمانی دولتی، علوم پزشکی،سازمان تامین اجتماعی، آزمایشگاه ها، پلی کلینیک ها، انبارهای دارویی، تجهیزات پزشکی و مراکز ترک اعتیاد این رقم به بیش از ۱۲ هزار و ۴۹۰ مشتری می رسد.

ایران خودرو

ایران خودرو از بی نتیجه بودن مزایده فروش شش دانگ زمین خبر داد.ایران خودرو اعلام کرده بود قصد فروش شش دانگ زمین واقع در بلوار یادگار امام را دارد که به مساحت 2403 متر و با قیمت پایه 73.8 میلیارد تومان آماده فروش شده است .

مادیرا

شرکت صنایع ماشین های اداری ایران از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 167 درصدی از دو محل خبر داد."مادیرا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 120 به 320 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت در صورت موافقت سازمان بورس از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته به منظور افزایش سرمایه اعمال خواهد شد.

نفت

تحلیلگران آمریکایی معتقدند با افزایش تنش آمریکا و چین و با عملی شدن تهدیدات پکن، باید منتظر سقوط قیمت ۲۰ تا ۳۰ دلاری هر بشکه نفت بود.

قیمت پایه محصولات پتروشیمی

قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی اعلام شد که بعد از ماه ها با کاهش ۸۰۳ ریال به دلار ۱۱۴۳۲۷ ریالی رسید.

دارو
وزیر بهداشت از واقعی شدن قیمت کلیه داروهای تولید داخل خبر داد و گفت: دولت در حال بررسی قطع دلار ۴۲۰۰ تومانی دارو است.

کپرور

شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس مجوز افزایش سرمایه 50 درصدی را از سازمان بورس دریافت کرد."کپرور" از محل جذاب سود انباشته،سرمایه فعلی را از 36 به 54 میلیارد تومان می رساند تا قادر به خرید دارایی ثابت، جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر شود.

بزاگرس

شرکت نیروگاه زاگرس کوثر از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد.نیروگاه زاگرس کوثر در نظر دارد سرمایه فعلی را از 300 به 600 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "بزاگرس" در صورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح و بهبود ساختار مالی اعمال خواهد شد.

کاذر

فرآورده های نسوز آذر از تصمیم هیات مدیره به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه 33 درصدی خبر داد.هیات مدیره شرکت فرآورده های نسوز آذر به دنبال تصمیمات مجمع فوق‌العاده در یک بهمن سال 96 مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از 30 به 60 میلیارد تومان در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از 45 به 60 میلیارد تومان اقدام کند.هیات مدیره "کاذر" درصدد است به منظور انجام افزایش سرمایه 33 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش اقدام کند.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی