---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 13 دی 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

قیمت بنزین

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر راهکار پیشنهادی لاریجانی مبنی بر دو نرخی کردن بنزین گفت: حداکثر موافقت مجلس برای افزایش قیمت بنزین بین۱۰ تا ۱۵ درصد است.

سهام عدالت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن اعلام نظر مساعد رییس جمهور برای آزادسازی سهام عدالت از ارائه پیش‌نویس لایحه آن به صورت غیررسمی به کمیسیون متبوع و زمان آزادسازی برای 22 بهمن و ارزش هر برگه( ارزش هر برگه سهام عدالت بعد از آزادسازی سهام عدالت حدودا بین یک تا 1.5 میلیون تومان است که بر این اساس ارزش سهام عدالت یک خانواده پنج نفره حدودا بین 5 تا 7.5 میلیون تومان)خبر داد.

های وب 

به نظر میاید خرید پارس آنلاین توسط های وب قطعی شده و به زودی  امضا خواهد شد

آکنتور 

  4 نهاد مالی برای بازخرید سهام کنتورسازی اعلام آمادگی کرده اند

داسوه
در پی دریافت مجوز افزایش سرمایه 200 درصدی  شرکت دارو سازی اسوه و اعلام زمان برگزاری مجمع فوق العاده در یکشنبه 17 دی ، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود."داسوه" 25 میلیارد تومانی هم می تواند با افزایش سرمایه 200 درصدی از مطالبات سهامداران و آورده نقدی به شرکتی 75 میلیارد تومانی تبدیل شود.

وپترو - شکربن

سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی که با سرمایه 182 میلیارد تومانی در تابلوی فرعی بازار اول معاملات بورس حضور دارد عصر دیروز از واگذاری بلوکی کربن ایران خبر داد و امروز با صف خرید و وضعیت "مجاز - محفوظ" روبرو شد."وپترو" که مالک 31.9 درصد سهام "شکربن" است در نظر دارد 7 بهمن اقدام به عرضه بیش از 79.7 میلیون سهم کند تا درصورت انجام معامله از ترکیب سهام خارج شود.

این خبر موجب شد تا کربن ایران 25 میلیارد تومانی امروز با رشد 3.3 درصدی قیمت سهام روبرو شود. این شرکت به دو  دلیل زیانده شدن عملکرد شرکت طی دو سال مالی متوالی و عدم ارائه صورتهای مالی میاندوره ای 6 ماهه حسابرسی شده ، مشمول فرآیند تعلیق شده است.

وپترو
نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی‌ با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب،متوقف گردید. نماد مذکور 60 دقیقه دیگر بصورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

پارس خودرو  

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم رونمایی از برلیانس تاکسی در هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل جزیره کیش گفت: با هماهنگی وزارت کشور، بانک ها و سایر سازمان های مربوطه به دنبال ایجاد شرایط مناسب جهت تسهیل در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور هستیم و در گام اول خودروی برلیانس را به این ناوگان اضافه خواهیم کرد.

خصدرا
شرکت صدرا که به بازار پایه ج تبعید شده در گزارش 6 ماهه اول سال با بهبود شرایط کسب و کار،  انعقاد قراردادها و پوشش زیان های ناشی از چند پروژه، تسویه بدهی به بانک ها و حذف ارقام مربوط به بدهی روبرو و با افزایش قیمت سهام مواجه شد. "خصدرا" که از 25 آذر به دلیل برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده و انتخاب اعضای هیئت‌مدیره با توقف نماد روبرو است، با سرمایه 150 میلیارد تومانی ، درآمد هر سهم سال مالی جاری را از 836 ریال زیان به 104 ریال سود تغییر داد

تلگرام

وزیر ارتباطات درخصوص آخرین وضعیت فیلترینگ تلگرام گفت:در حال مکاتبه برای رفع فیلتر در بخش هایی که آرامش برگشته هستیم.وی افزود: با مدیر تلگرام هم مکاتبه کرده ایم که با کانال‌هایی که اقدامات تروریستی می‌کنند از فعالیت آن ها جلوگیری شود.

سیمان سبزوار

سیمان سبزوار در حالی از اسفند 93 یکی از گزینه های تنزیل به بازارهای پایین‌تر فرابورس بود که قبل از شروع معاملات روز یکشنبه این هفته به دلیل رفع ابهام یا اصلاح اطلاعات منتشره با توقف نماد دو روزه روبرو شد تا این شرکت 59.9 میلیارد تومانی اقدام به ارایه اطلاعات کند.طبق آیین نامه رفع مانع تولید، "سبزوا" به دلیل تبدیل وام ارزی به ریالی اقدام به افزایش 376 درصدی سود از 5.6 به 26.7 میلیارد تومان کرده و باید در این مورد توضیح می داد اما سازمان بورس به این شرکت اعلام کرد به علت عدم افشای به موقع اطلاعات با اهمیت ، نماد آن حداکثر تا 25 دی تعلیق می شود.

شیشه همدان

در پی دریافت مجوز افزایش سرمایه 300 درصدی شرکت بورسی شیشه همدان  و اعلام زمان برگزاری مجمع فوق العاده در یکشنبه 17 دی ، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.افزایش سرمایه 300 درصدی "کهمدا" از دو محل سود انباشته 74.88 میلیارد تومانی و مطالبات سهامداران و آورده نقدی 11.52 میلیارد تومانی خواهد بود و طی آن سرمایه این شرکت از 28.8 به 115.2 میلیارد تومان خواهد رسید.

تلیسه

شرکت دامداری تلیسه نمونه در صدد افزایش سرمایه 500 درصدی برآمده است.تا سرمایه 7 میلیارد تومانی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به 42 میلیارد تومان برساند .این تامین مالی با 8 هدف اصلاح ساختار مالی و کاهش ریسک مالی ترازنامه، تامین سرمایه در گردش برای کنترل بهتر قیمت نهاده ها، بهبود و افزایش قیمت سهام و ارزش بازار سهام، بهبودنسبت مالکانه و ارتقاء در صنعت کشاورزی و دامپروری، اصلاح ساختار مالی و کاهش ریسک مالی جهت اخذ تسهیلات مورد نیاز از بانک ها، جبران مخارج سرمایه ای انجام شده بابت پروژه افزایش ظرفیت گاوداری واحد شهریار ، جبران مخارج سرمایه ای انجام شده جهت پروژه راه اندازی واحد حسن آباد و تامین منابع لازم و کافی جهت بنام شدن اراضی واحد شهریار و خرید واحد حسن آباد ، انجام خواهد شد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی