---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 17 بهمن 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شپاکسا

شرکت پاکسان در نظر دارد به منظور استفاده از معافیت مالیاتی حاصل از افزایش سرمایه از محل سود انباشته و اصلاح ساختار مالی،سرمایه فعلی را از 54 به 108 میلیارد تومان (افزایش سرمایه 100 درصدی) افزایش دهد.

قلرست

در پایان آخرین روزکاری هفته جاری ، نماد شرکت قند لرستان به دلیل عملی کردن برنامه افزایش سرمایه بسته می شود."قلرست" طبق مجوز افزایش سرمایه 67 درصدی و با برگزاری مجمع فوق العاده سه شنبه 23 بهمن ، می تواند سرمایه فعلی 24 میلیارد تومانی را از  محل سود انباشته به 40 میلیارد تومان برساند.

فلامی

شرکت لامیران از برنامه افزایش سرمایه 233 درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت خرید و نصب ماشین آلات تولید و بسته بندی انواع تیغ خبر داد.

سنیر

سیمان سفید نی ریز مجوز افزایش سرمایه 200 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا سرمایه را از 5 به 15 میلیارد تومان برساند."سنیر" این تامین مالی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای اصلاح ساختار مالی صرف می کند.

عرضه سهام استقلال و پرسپولیس

وزیر اقتصاد با اشاره به ابلاغ گزارش دیوان محاسبات به سازمان خصوصی‌سازی بر ضرورت تعیین تکلیف واگذاری و عرضه سهام استقلال و پرسپولیس تا پایان سال تاکید کرد.

شپترو

پتروشیمی آبادان اعلام کرد طبق مصوبه هیات مدیره ،در نظر دارد اقدام به افزایش 459 درصدی از مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و از 6.3 به 352 میلیارد تومان کند تا قادر به اصلاح ساختار سرمایه و خروج از شمولیت ماده 141 قانون تجارت باشد.

وبصادر

بانک صادرات از برنامه افزایش سرمایه 223 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار سرمایه و خروج از شمولیت ماده 141 اصلاحیه قانون تجارت خبر داد.

وآذر
شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان در نظر دارد با افزایش سرمایه 200 درصدی سرمایه فعلی را از 10 به 30 میلیارد تومان برساند.

تامین مالی "وآذر" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی، پرداخت بدهی بانکی و بهبود وضعیت پرتفو سرمایه گذاری اعمال خواهد شد.

حکشتی

شرکت کشتیرانی ایران از برنامه افزایش سرمایه 61 درصدی خبر داد .شرکت درصدد است با 4 هدف مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های تابعه، انجام تعهدات سررسید شده ساخت کشتی های جدید، جلوگیری از خروج وجه نقد و تجهیز و نوسازی ناوگان،سرمایه فعلی را از 1.63 به 2.63 هزار میلیارد تومان برساند. "حکشتی" این تامین مالی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال خواهد کرد.

حسیر
شرکت ریل سیر کوثر از برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد.شرکت ریل سیر کوثر در نظر دارد سرمایه فعلی را از 47.1 به 94.3 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "حسیر" از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته با هدف تجهیز ناوگان حمل و نقل، افزایش سود آوری و اصلاح ساختار مالی صورت می پذیرد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی